Inderdaad. In de gevangenis worden zelfs halal-maaltijden geserveerd. Nu zegt dit misschien ook wel wat over de gevangenissamenstelling maar tochquote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Joden waren te succesvol en hun werden rechten afgenomen. In Nederland hebben we aprte loketten. Aparte tenten voor buurtfeesten. Aparte maaltijden op school etc Allemaal prima, maar doe nu niet alsof moslims zo gediscrimineerd worden nu. Er wordt meer rekening gehouden met moslims op scholen dan er ooit rekening is gehouden met joden.
En nee, ik ben niet voor dat verbod, en ben er zelfs fel op tegen. (ik vind het ook belachelijk dat een bivakmuts of helm niet mag)
Sinds wanneer mag dat niet meer?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef IHVK het volgende:
De overheid moet wel betalen voor die smerige brievenbuspissers, criminelen en alcoholisten, maar een verpleegkundige met een hoofddoek kan niet meer met het OV naar haar werk omdat het van die eerst genoemde mensen niet mag.
Ik gaf eerder al aan dat ik in de zomer meestal bandana's draag omdat ik anders gek word van mijn haar want het waait altijd in dit rotland. Daar heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In het artikel wordt niet specifiek over moslims gesproken.
Dit is wel weer frappant:
[..]
Een man (hij) met een hoofddoek mag dus wel? Puur sexisme wat ik je brom.
Dat is allemaal heel mooi, maar heeft weinig te maken met wat ik schrijf, toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Joden waren te succesvol en hun werden rechten afgenomen. In Nederland hebben we aprte loketten. Aparte tenten voor buurtfeesten. Aparte maaltijden op school etc Allemaal prima, maar doe nu niet alsof moslims zo gediscrimineerd worden nu. Er wordt meer rekening gehouden met moslims op scholen dan er ooit rekening is gehouden met joden.
Ach, weet je, dat niet mogen valt ook wel weer mee. Ik kan hier met mijn bivakmuts over straat lopen en boodschappen doen zonder een boete te krijgen. Ze kijken me wel raar aan en waarschijnlijk zal een medewerker zeggen dat dit echt niet kan. Maar verder...quote:En nee, ik ben niet voor dat verbod, en ben er zelfs fel op tegen. (ik vind het ook belachelijk dat een bivakmuts of helm niet mag)
Zo denkt de linkse zelfhater toch altijd? Alleen blanken kunnen discrimineren. Kan je nou echt niet lezen of doe je alsof? Er wordt hier geopperd dat PVV-stemmers vooraan zouden staan om mensen het kamp in te gooien.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Puur racisme om te denken dat alleen blanken racisten kunnen zijn. Ga je schamen.
Nou, islamisering de gekste.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:06 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Inderdaad. In de gevangenis worden zelfs halal-maaltijden geserveerd. Nu zegt dit misschien ook wel wat over de gevangenissamenstelling maar toch
Nee dat is geen islamisering maar geeft ten eerste aan dat er met gelovigen te veel rekening wordt gehouden en ten tweede dat het met die discriminatie al helemaal meevalt.quote:
Er was nog geen hoofddoekjesverbod, zal er ook wel niet komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik gaf eerder al aan dat ik in de zomer meestal bandana's draag omdat ik anders gek word van mijn haar want het waait altijd in dit rotland. Daar heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan.
Het gaat de PVV altijd om Moslims.
Jij zei dat ook niet, maar onder andere Disane en anderen opperden dit wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef IHVK het volgende:
Ik zeg niet dat PVV stemmers moslims in kampen willen stoppen.
Ik zeg dat de PVV er duidelijk uit is om moslims weg te pesten, en dat veel van het electoraat dat best oké vind.
Ja, en dan moet je ze gewoon nog wat ideetjes aan de hand doen. Goed bezig!!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef IHVK het volgende:
Tja Brinkman zegt dat hij in de toekomst hier best over wil praten.
En we weten hoe het gaat bij de PVV, het wordt alleen maar erger qua standpunten.
Als je de PVV nu eens net zo serieus zou nemen als die vervelende mensen van de linksche kerk scheelt dat dit topic weer een hoop stompzinnige discussies. Ga iemand anders vervelen met die achterhaalde en nietszeggende termen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Zo denkt de linkse zelfhater toch altijd? Alleen blanken kunnen discrimineren. Kan je nou echt niet lezen of doe je alsof? Er wordt hier geopperd dat PVV-stemmers vooraan zouden staan om mensen het kamp in te gooien.
Nou weet ik zeker dat degene die dat opperde daar de blanke PVV-stemmer mee bedoelde. Dus mijn vraag: zouden de Surinamers, Molukkers en Indonesiërs die op de PVV hebben gestemd ook vooraan staan om Moslims de gaskamer in te gooien?
Ik pak even Rotterdam:quote:
Molukkers, Indonesiers en Surinamers zijn allemaal deel van een bevolkingsgroep die banden heeft met Nederland. Ze weten denk ik wel zeker dat de PVV hen niet zal aanpakken en stemmen waarschijnlijk alleen omdat ze de criminaliteit in hun buurt beu zijn of om andere vergelijkbare redenen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Overigens even een leuk vraagje voor onze linkse vrienden: er hebben ook Surinamers en andere allochtone bevolkingsgroepen (Molukkers, Indonesiërs) op de PVV gestemd. Zouden die ook vooraan staan om de moslims in het kamp te stoppen of kan alleen de blanke Nederlandsche racist dat?
Als je het daarover wilt hebben zou je je eerst eens moeten richten op de orthodox-christelijke hoek; die vormen een grotere bedreiging voor de samenleving.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Nee dat is geen islamisering maar geeft ten eerste aan dat er met gelovigen te veel rekening wordt gehouden
Drogreden. Omdat beleid wel eens anti-discriminatoire maatregelen bevat valt het allemaal wel mee met die discriminatie?quote:en ten tweede dat het met die discriminatie al helemaal meevalt.
Jij wilt dat in je paniek misschien graag lezen, maar niemand heeft het zo gezegd. Dat mensen zich bij dit bericht over een hoofddoekjesverbod hardop afvragen waar het heen gaat en bepaalde vergelijkingen trekken, kan geen weldenkend mens verbazen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Jij zei dat ook niet, maar onder andere Disane en anderen opperden dit wel.
Jij niet, ik lekker wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef IHVK het volgende:
Waarom mag ik geen bandana dragen in de bus als ik het wel, jezus zeg.
Hé, ik was degene die dat opperde.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Zo denkt de linkse zelfhater toch altijd? Alleen blanken kunnen discrimineren. Kan je nou echt niet lezen of doe je alsof? Er wordt hier geopperd dat PVV-stemmers vooraan zouden staan om mensen het kamp in te gooien.
Nou weet ik zeker dat degene die dat opperde daar de blanke PVV-stemmer mee bedoelde. Dus mijn vraag: zouden de Surinamers, Molukkers en Indonesiërs die op de PVV hebben gestemd ook vooraan staan om Moslims de gaskamer in te gooien?
Dan moet je ook nog weten hoeveel procent van de allochtonen gingen stemmen en hoeveel procent van de autochtonen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik pak even Rotterdam:
Tweede Kamer verkezingen PVV 19,2% (bron http://www.verkiezingskaart.nl)
Percentage allochtonen > 50% (bron http://www.hoesnel.nl/dem(...)tonen-rotterdam.html)
Ergo, minder dan de helft stemt PVV
Precies, daarom komt het er ook niet. Want dan mogen mutsen, hoedjes, koksmutsjes, stewardessenhoedjes ook niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Er was nog geen hoofddoekjesverbod, zal er ook wel niet komen.
Maar indien wel, dan zal die bandana ook niet meer mogen, hoor.
Ik durf de bewering wel aan dat het opkomstpercentage bij autochtonen hoger ligt dan bij allochtonen, daarnaast zijn er ook stemmen op de PVV afkomstig van allochtonen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog weten hoeveel procent van de allochtonen gingen stemmen en hoeveel procent van de autochtonen.
Dan nog, als 50 % van de bevolking autochtoon is, en die zijn dan verantwoordelijk voor 19,2 % van de stemmen voor de PVV, dan vind ik dat nog aardig wat.
Maar zij is vast geen moslim, dus krijgt ze ontheffing. Misschien moeten we de moslims iets geven waaraan we ze kunnen herkennen, dan straffen we geen onschuldigen omaatjes/nonnetjes..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef MaGNeT het volgende:
M'n arme oma... Ze draagt die dingen al zolang als ik d'r ken...
Dus zegt dat ook iets over de hogere scholen? Onzin. Ik ben er ook niet op tegen, maar doen alsof het net zo gaat als in 19 36 is onzinquote:Op maandag 24 januari 2011 14:06 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Inderdaad. In de gevangenis worden zelfs halal-maaltijden geserveerd. Nu zegt dit misschien ook wel wat over de gevangenissamenstelling maar toch
Ga weg! Dat dat kan!!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef DroogDok het volgende:
daarnaast zijn er ook stemmen op de PVV afkomstig van allochtonen.
Nee hoor. is gewoon een reactie op je stelling. Of wat hoe jij je post over wil laten komenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel mooi, maar heeft weinig te maken met wat ik schrijf, toch?
Er liep ergens een topic op dit forum van iemand die de oranje bivakmuts is afgepakt met een boete. En een waarschuwingquote:Ach, weet je, dat niet mogen valt ook wel weer mee. Ik kan hier met mijn bivakmuts over straat lopen en boodschappen doen zonder een boete te krijgen. Ze kijken me wel raar aan en waarschijnlijk zal een medewerker zeggen dat dit echt niet kan. Maar verder...
Dat riepen ze in 1936 vast ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus zegt dat ook iets over de hogere scholen? Onzin. Ik ben er ook niet op tegen, maar doen alsof het net zo gaat als in 19 36 is onzin
De toekomst zal het leren. In de tussentijd zijn er de overeenkomsten, getuige ook weer dit bericht.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef paddy het volgende:
doen alsof het net zo gaat als in 19 36 is onzin
Vind ik eigenlijk helemaal niet logisch, maar niemand beweert dat de mens een rationeel denkend wezen is natuurlijk, maar inderdaad beetje off-topic.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga weg! Dat dat kan!!
Anyway, het is heel logisch dat de PVV wint in gebieden waar weinig allochtonen wonen en daar ging het om.
Verder is dit offtopic.
Brinkman hoeft toch geen ja te antwoorden op die vraag?quote:Hier gaat het erom dat de PVV komt met een voorstel om hoofddoekjes binnen het provinciebestuur te verbieden en dat een linkspoot dan met de vraag komt of het dan ook in de toekomst in de bus verboden gaat worden, omdat de provincie verantwoordelijk is voor het busvervoer.
Tja, dat is toch gewoon ideeën aandragen. Daar had nog niemand het over gehad. Tot dusver is het alleen nog gegaan over een verbod op de boerka, niqaab en andere gelaatsbedekkende kleding.
Dus, nogal erg tendentieus gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |