Ik vind die onderste 2 moslima's behoorlijk aanstootgevend.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef aabmup het volgende:
[..]
Ga aub een inburgeringscursus volgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check, het is jammer dat de PVV zo beperkt is. Het zou mijn stemkeuze ook niet zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wordt gelukkig aan gaan gewerkt het verbod houdt niet lang meer stand in Turkije.
Trouwens in Turkije is het wel eerlijk ALLE geloofsuitingen zijn verboden niet alleen islamitische.
PVV idee is 1 op 1 vergelijkbaar met de NSDAP.
Niet iedereen gaat met de tijd mee, nou en?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja onze voorouders liepen ook in berevellen en jaagden met speren op mamoets,
wat wil je daar nu precies mee zeggen?
Tijden veranderen.
Grappig en origineel zegquote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
De volgende stap is het verplicht dragen van een halve maan, duidelijk zichtbaar op de kleding genaaid op linkerborsthoogte.
Hoe worden gelovigen hier precies voorgetrokken?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Check, het is jammer dat de PVV zo beperkt is. Het zou mijn stemkeuze ook niet zijn.
beter een pim fortuyn dan een geert wilders. Maar iets is hier in NL wel vreselijk mis met het voortrekken van gelovigen.
Ik zocht dergelijke foto'squote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef aabmup het volgende:
[..]
Ga aub een inburgeringscursus volgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou hij dat in Turkije verkondigen?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Grappig en origineel zeg. Ga je dat ook in Turkije verkondigen?
Hoofddoek mogen dragen op foto bij ID is al een voorbeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe worden gelovigen hier precies voorgetrokken?
Ja, maar dus niet door fatima, die mag niet werken van Ali.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef IHVK het volgende:
Maar goed 90% van het OV in de randstad wordt toch bestuurd door Ali en Achmed , gaat Interssant worden als ze zoiets ooit zullen invoeren. Burgerlijke ongehoorzaamheid krijg je dan.
Het is een kwestie van tijd voordat er een PVV'er opstaat die het serieus voorstelt.quote:
Hoeft helemaal niet, in Turkije weten ze al lang wat een eng clubje de PVV is.quote:Ga je dat ook in Turkije verkondigen?
lol, Ik woon in Duitsland en vind de gemiddelde duitser beleefder dan de gemiddelde nederlander. Het is er ook nog eens veel schoner, goedkoper en het bier is beter.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom zulke taal uitslaan in Nederland? Ga dan in Nazi Duitsland wonen.
Nou, het klopt dat gelovigen zich wel eenvoudiger kunnen beroepen op het boek hoor qua discriminerende uitlatingen. Is niet voor het eerst dat ze om die reden vrijgesproken worden...gooien het op prediken, maar daar gaat het hier niet over.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd zie ik dat met angst en beven tegemoetquote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef IHVK het volgende:
En ze stevenen een af op een monsterzege in oa Limburg.
Dat kun je zelf ook wel bedenken neem ik aan? Overigens ben ik het niet eens met het voorstel hoor, daar niet van. Maar het is een beetje onpasselijk om dan over halve manen te beginnen. Je kan Geertje gewoon niet vergelijken met Adolf.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat in Turkije verkondigen?
artikel 23 dat misbruikt wordt om kinderen op school te laten bidden, homo's uit te sluiten en mensen met tv te weigeren. Dattem.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat jij een glazen bol thuis had staan?quote:Het is een kwestie van tijd voordat er een PVV'er opstaat die het serieus voorstelt.
Laat maar.quote:Hoeft helemaal niet, in Turkije weten ze al lang wat een eng clubje de PVV is.
Nee dat kan ik niet bedenken. We wonen hier niet in dat achterlijke Turkije, kom op zeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook wel bedenken neem ik aan? Overigens ben ik het niet eens met het voorstel hoor, daar niet van. Maar het is een beetje onpasselijk om dan over halve manen te beginnen. Je kan Geertje gewoon niet vergelijken met Adolf.
Klopt, maar daar is het de PVV niet om te doen. Dan zouden ze zich eens op de SGP mogen richten. Dit voorstel slaat m.b.t. de positie van gelovigen helemaal nergens op.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
artikel 23 dat misbruikt wordt om kinderen op school te laten bidden, homo's uit te sluiten en mensen met tv te weigeren. Dattem.
Duitsland is ook gewoon een beter land dan NL. Heel simpel. Betere huizenmarkt, lagere belastingen, een betere overheid, volgens mij is de zorg en het onderwijs er inmiddels ook beter, de prijzen in de supermarkten zijn er beter, het vlees is er beter, etc etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol, Ik woon in Duitsland en vind de gemiddelde duitser beleefder dan de gemiddelde nederlander. Het is er ook nog eens veel schoner, goedkoper en het bier is beter.
Die vergelijking gaat deels op. Ik heb ze nog geen gaskamers zien bouwen, jij wel?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet bedenken. We wonen hier niet in dat achterlijke Turkije, kom op zeg.
Geen moslims in de bus willen hebben is niets anders dan geen joden in het theater willen hebben, dus die vergelijking gaat uitstekend op.
Denk jij dat die gaskamers in de jaren '30 al gebouwd werden...!?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat deels op. Ik heb ze nog geen gaskamers zien bouwen, jij wel?
Ja, en al met al zullen zij daar alleen maar groter mee worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef Frollo het volgende:
Goeie ontwikkeling. Hoe openlijker racistisch ze worden, hoe makkelijker het wordt om ze juridisch aan te pakken.
Ja, eigenlijk is dat wel zo. Is ook een overtuigingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |