Ik zal er wel overheen lezen, maar waar kan ik vinden waar hij is aangekomen en wat hij bij elkaar heeft gefietst?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Nightanimal het volgende:
Damn wat een bazenactie, en dan ook nog 16K extra ophalen voor die school.
Echt waanzinnige foto's op z'n picasa
In de OP staat een link naar alles wat er is te lezen, twitter, facebook, blog etcquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik zal er wel overheen lezen, maar waar kan ik vinden waar hij is aangekomen en wat hij bij elkaar heeft gefietst?
Heb je die Mega sprinkhanen gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Wow wat een reis. De foto's zijn ook indrukwekkend.
Ow verdomd, deze gaat het record van Ralph wegkapen, ik zal hem even bellen.quote:
Niet een route die ik graag zou willen. Je passeert inmiddels landen zonder enige waardevolle politiemacht of met een dictator, waar burgers er op los elkaar vermoorden, overvallen en verkrachten zonder enige rechtelijke consequenties.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef fruityloop het volgende:
Van Caïro naar Kaapstad fietsen. Je moet het maar bedenken.
[..]
Op de een of andere manier komt dit toch wat serieuzer over dan een kipje die met een bootje genaamd guppy de wereld wil rond gaan zeilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |