Alleen bestuurster, eruitgeknipt en hoofdwond afijn lees zelf maarquote:
Waar is dat? : O Ik moet vandaag werken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:48 schreef Bastard het volgende:
Dom wijf
Maar vandaag oldtimerdag!Biertje halen bij under the bridge vanmiddag
Onder de Julianabrug, naast de Chinees tegenover het podium in de Hooftstraatquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waar is dat? : O Ik moet vandaag werken.
Oh daar. Ja ik werk in Alphen, in La Place.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onder de Julianabrug, naast de Chinees tegenover het podium in de Hooftstraat
Werk je in Alphen zelf? Volgens mij staan de auto's er tot een uur of 4 en daarna kun je de rest van de avond genieten van de bandjes bij Under the bridge
Oh lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh daar. Ja ik werk in Alphen, in La Place.
Alcohol op tijdens het werk?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Nou dan loop je zo de hooftstraat even door voor een koud biertje van de tap
Ga zo even een rondje lopen langs de auto's iig.
Nee volgens mij niet gezien!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:24 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, had niet verwacht dat het dorp zo vol zou zitten door Oldtimerdag. Was een kwartier te laat omdat ik er deels doorheen moest lopen. En Bastard, zag je een buitenlander met een rugtas en een lichtblauwe fiets lopen? : D
Huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
man ik wil weg uit alphen wat een kut stat
Onverstandig, erg drukquote:Op woensdag 21 september 2011 10:34 schreef withxhonor het volgende:
Zo maar eens een rondje lopen op de jaarmarkt
We gaan je missenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
man ik wil weg uit alphen wat een kut stat
Nee, moet vandaag weer werken dus op tijd naar huis en rustiger aan gedaan.quote:
Eens met die dingen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Democritus. het volgende:
Diamantstraat en omgeving.Scala college.
Brainpower.
Avifauna.
Trisan.
Salah Edin.
Choices.
Mensen die de Zegerplas 'het meer' noemen.
Mensen die het grootste winkelcentrum 't dorp noemen.
Verbouwing van Ridderhof.
McDonald's in 'het dorp'.
De hefbrug.
. Rijnland ziekenhuis zonder eerste hulp.
Gemeentehuis.
Die rivier die mij scheid van de andere kant van Alphen en waarvoor ik moet omfietsen om op mijn bestemming te komen en dat dan de brug opengaat.
Verder is het fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |