quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Er wordt hier gedreigd dat ik met smarties bekogeld ga worden als ik niet ophou met dansen.
Ja nog heel even, dan kan ik weer los gaanquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Er wordt hier gedreigd dat ik met smarties bekogeld ga worden als ik niet ophou met dansen.
Ik ben niet te beroerd om te werken en als ik geen uitzicht op werk had gehad dan had ik dat zelfs nog wel gedaan. Maar daar ik zowat elke dag een gesprek heb gehad de afgelopen weken, zou ik het ook wel fijn vinden als er iets concreets uit komt.quote:
quote:
Wat was die link van die webcam ook alweer?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat wachten sucks he. Volhouden jijquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te werken en als ik geen uitzicht op werk had gehad dan had ik dat zelfs nog wel gedaan. Maar daar ik zowat elke dag een gesprek heb gehad de afgelopen weken, zou ik het ook wel fijn vinden als er iets concreets uit komt.
Ja ja, boren is niet altijd fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
De overburen zijn aan het verbouwen, tering herrie
Eerst dacht ik 'smarties, dat valt nog mee', tot hij erbij zei dat dat was bij gebrek aan rotte tomaten.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat was die link van die webcam ook alweer?
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te werken en als ik geen uitzicht op werk had gehad dan had ik dat zelfs nog wel gedaan. Maar daar ik zowat elke dag een gesprek heb gehad de afgelopen weken, zou ik het ook wel fijn vinden als er iets concreets uit komt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 'smarties, dat valt nog mee', tot hij erbij zei dat dat was bij gebrek aan rotte tomaten.
Wat zei je, das leuk allemaal, maar ruim je het dan ook zelf op?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 'smarties, dat valt nog mee', tot hij erbij zei dat dat was bij gebrek aan rotte tomaten.
het kan altijd ergerquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
In z'n nek knijpen. Exert your calm and assertive energy. You are the pack leaderquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hehequote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In z'n nek knijpen. Exert your calm and assertive energy. You are the pack leader
hij kan jou niet op je donder geven?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Hij weet gelukkig dat ie op zijn donder krijgt als ie met zijn eten speelt. Dus ik danste gewoon door.
Zeg wat denk jij nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij kan jou niet op je donder geven?
Nee! Nee! Tssssst! Je vergeet Tssssst!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In z'n nek knijpen. Exert your calm and assertive energy. You are the pack leader
Gefeliciteerd. Je bent geslaagd voor mijn test. Ik wist dat je het in je hadquote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Nee! Tssssst! Je vergeet Tssssst!
Ik corrigeer mijn oudersquote:
I'm a natural, ain't Iquote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent geslaagd voor mijn test. Ik wist dat je het in je had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |