quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Er wordt hier gedreigd dat ik met smarties bekogeld ga worden als ik niet ophou met dansen.
Ja nog heel even, dan kan ik weer los gaanquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Er wordt hier gedreigd dat ik met smarties bekogeld ga worden als ik niet ophou met dansen.
Ik ben niet te beroerd om te werken en als ik geen uitzicht op werk had gehad dan had ik dat zelfs nog wel gedaan. Maar daar ik zowat elke dag een gesprek heb gehad de afgelopen weken, zou ik het ook wel fijn vinden als er iets concreets uit komt.quote:
quote:
Wat was die link van die webcam ook alweer?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat wachten sucks he. Volhouden jijquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te werken en als ik geen uitzicht op werk had gehad dan had ik dat zelfs nog wel gedaan. Maar daar ik zowat elke dag een gesprek heb gehad de afgelopen weken, zou ik het ook wel fijn vinden als er iets concreets uit komt.
Ja ja, boren is niet altijd fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
De overburen zijn aan het verbouwen, tering herrie
Eerst dacht ik 'smarties, dat valt nog mee', tot hij erbij zei dat dat was bij gebrek aan rotte tomaten.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat was die link van die webcam ook alweer?
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te werken en als ik geen uitzicht op werk had gehad dan had ik dat zelfs nog wel gedaan. Maar daar ik zowat elke dag een gesprek heb gehad de afgelopen weken, zou ik het ook wel fijn vinden als er iets concreets uit komt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 'smarties, dat valt nog mee', tot hij erbij zei dat dat was bij gebrek aan rotte tomaten.
Wat zei je, das leuk allemaal, maar ruim je het dan ook zelf op?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 'smarties, dat valt nog mee', tot hij erbij zei dat dat was bij gebrek aan rotte tomaten.
het kan altijd ergerquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
In z'n nek knijpen. Exert your calm and assertive energy. You are the pack leaderquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hehequote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In z'n nek knijpen. Exert your calm and assertive energy. You are the pack leader
hij kan jou niet op je donder geven?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
Hij weet gelukkig dat ie op zijn donder krijgt als ie met zijn eten speelt. Dus ik danste gewoon door.
Zeg wat denk jij nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij kan jou niet op je donder geven?
Nee! Nee! Tssssst! Je vergeet Tssssst!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In z'n nek knijpen. Exert your calm and assertive energy. You are the pack leader
Gefeliciteerd. Je bent geslaagd voor mijn test. Ik wist dat je het in je hadquote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Nee! Tssssst! Je vergeet Tssssst!
Ik corrigeer mijn oudersquote:
I'm a natural, ain't Iquote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent geslaagd voor mijn test. Ik wist dat je het in je had
quote:
Achja, ik ben ook wel wat ouder, dat scheeltquote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben dan geen super autoritaire moeder, maar no way dat hij mij op mijn donder geeft!
We hebben vaak discussies en als ie gelijk heeft, krijgt ie dat ook wel, maar niet overdrijven he
Ik heb er al wel een in de sims, stap 1 is gezet.quote:
Dan kom ik je vruchten plukkenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er al wel een in de sims, stap 1 is gezet.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er al wel een in de sims, stap 1 is gezet.
Jij gaat weer even thuis wonen toch? Sterkte.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik ben ook wel wat ouder, dat scheeltEn ik moet ook zeggen dat het ook nooit mogelijk was op t moment dat ik thuis woonde, maar sinds ik op mezelf zit is veel veranderd (in positieve zin).
quote:
Meloenen is echt overdrevenquote:
Eerder sinaasappels, maar die vind ik ook lekkerderquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pardon, mijn vruchtje plukken?
Ooh dat komt wel goed hoor, t huis is vrij groot. Ik krijg voldoende ruimte, mn ouders begrijpen dat ik niet continu verplicht bij ze zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gaat weer even thuis wonen toch? Sterkte.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder sinaasappels, maar die vind ik ook lekkerder
ik wil best een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren om mijn mening bij te stellen?quote:
Oh, dat is het punt vaak niet zozeer. Weer thuis wonen na op jezelf wonen, ik ken niemand die dat geweldig bevallen is.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat komt wel goed hoor, t huis is vrij groot. Ik krijg voldoende ruimte, mn ouders begrijpen dat ik niet continu verplicht bij ze zit.
Neu, lijkt me niet nodig. Zo reusachtig zijn mijne niet, dus meloenen zijn ze niet te noemenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil best een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren om mijn mening bij te stellen?
Ja, maar niet diequote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef rival het volgende:
Iemand hier interesse in een echte klassieker?
[ afbeelding ]
2500?? Tell me more!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder sinaasappels, maar die vind ik ook lekkerder
[..]
Dat zal een onafhankelijk onderzoek beter uitwijzenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, lijkt me niet nodig. Zo reusachtig zijn mijne niet, dus meloenen zijn ze niet te noemen
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |