Slaapzuipen?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toen stond je op met een gevoel alsof je bezopen bent, en dus ook niet rechtuit kan lopen
Oke misschien geen watermeloenen, maar suikermeloenen?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, lijkt me niet nodig. Zo reusachtig zijn mijne niet, dus meloenen zijn ze niet te noemen
Ben benieuwd of je verwondering op je gezicht was af te lezen en, zo ja, wat zij nu over jou post denkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:02 schreef HeatWave het volgende:
Die nieuwe chick hier lijkt ZO enorm op mijn ex. Zat net tegenover dr aan tafel, het is gewoon eng
.
Niets in huis, voelt echt vaag, heb maar gebeld dat ik niet kon werken vanmorgenquote:
Ik heb me redelijk netjes gedragenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je verwondering op je gezicht was af te lezen en, zo ja, wat zij nu over jou post denkt.
Toch maar eens wat minder X nemen in het weekend, J-K.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets in huis, voelt echt vaag, heb maar gebeld dat ik niet kon werken vanmorgen
Hmm maar weer gaan slapen dan jong.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets in huis, voelt echt vaag, heb maar gebeld dat ik niet kon werken vanmorgen
Ik denk dat het wel mee valt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal een onafhankelijk onderzoek beter uitwijzen
Ja, eventueel... Of cantaloupes, kleintjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Oke misschien geen watermeloenen, maar suikermeloenen?
Ja, you wouldquote:
We moeten hem maar goed in de gaten houden straksquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt.
[..]
Ja, eventueel... Of cantaloupes, kleintjes.
Heb ik alweer gedaan, moest eigenlijk 4 uur opstaan vanmorgen.. Nu net weer wakker, en ik dénk dat ik weet waar het aan ligtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm maar weer gaan slapen dan jong.
Eyes up here Peuquote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We moeten hem maar goed in de gaten houden straks
Nederlander slikt veel vaker pillenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
Toch maar eens wat minder X nemen in het weekend, J-K.
Nou, inderdaad. Niks vergelijkend waren onderzoekquote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We moeten hem maar goed in de gaten houden straks
Preciesquote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Niks vergelijkend waren onderzoek
Wil je appels met peren vergelijken dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
Ik weet niet wat voor fruitsoort representatief is voor mijn tieten.
Maakt dat veel uit?
Ik had ooit een ex die mijn borsten zo "gezellig en fruitig" vond. Tot op de dag van vandaag heeft mijn beste vriendinnetje het over mijn fruitige meisjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
Ik weet niet wat voor fruitsoort representatief is voor mijn tieten.
Maakt dat veel uit?
Nee, maar het lijkt erop dat je hier je tieten met fruit moet vergelijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je appels met peren vergelijken dan?
Speaking of....quote:
Oke, oke, dan neem ik ze allemaal welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Niks vergelijkend waren onderzoek
scaryquote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik bijt net heel hard op m'n lip en nu heb ik bloed
Smaakt wel goed ,though
Helaas, voor hen niet de mogelijkheid om hun banaan in een pruim te peren.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, voor veel fokkers zijn het allemaal verboden vruchten.
Wafels zijn ook al niet meer wat ze geweest zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt erop dat je hier je tieten met fruit moet vergelijken.
Aubergines,meloenen, blijft er dan niets meer heilig?
ik moest lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, voor hen niet de mogelijkheid om hun banaan in een pruim te peren.
Huuh, we kunnen onderhand een heel freaky menu maken, met aubergines en wafels met smurfenijs naquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wafels zijn ook al niet meer wat ze geweest zijn
Over fruit gesproken... Ooit wel es gegoogled op 'lemon party'?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Wafels zijn ook al niet meer wat ze geweest zijn
Idd, ze zitten wat appelig te kijken, met zo'n citroenenkopquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, voor hen niet de mogelijkheid om hun banaan in een pruim te peren.
quote:
LOLquote:
zie bovenquote:
quote:
quote:
Nee... Maar nieuwsgierig als ik ben, doe ik dat natuurlijk meteen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over fruit gesproken... Ooit wel es gegoogled op 'lemon party'?
Veel plezier!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Nee... Maar nieuwsgierig als ik ben, doe ik dat natuurlijk meteen.
Of Buffy the Vampire Layer.quote:
Het is een bestaande politieke partij in Canadaquote:
quote:
Maar dat is idd niet wat eruitkomt op google, ervaarde ik eerder al eens the hard way.quote:The Lemon Party of Canada (Parti Citron) is a frivolous Canadian party which has operated on a federal level, as well as provincially in Quebec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |