Koffiequote:Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Fijn beginnen met 2 werkplekken die aan je trekken
Tranen stonden alweer hoog :
En nee ik hoef geen kusjes
Ik heb een pittige mail richting ZM gestuurd
ZENNNNNNNKoffie en teruglezen
Goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik
. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
Nice workquote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik
Stof?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol
Chipskruimels?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol
Hey das mooi zeg ^Oquote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn! En goed bezig!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Neem de verbale honkbalknuppel meequote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaen ik heb al mail terug en een gesprekje straks
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem de verbale honkbalknuppel meeHakkuh
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Neem de verbale honkbalknuppel meeHakkuh
Gevoel is ook zo overratedquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten
Geneuzel van werkweigeraars is hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |