2012 toch...?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:07 schreef T-mo-T het volgende:
2013.. Echt een film die het moet hebben van de special effects maar qua verhaal is het net een comedy.
Ja, die is ook beresterk... Hahahaquote:
gezien ja, .quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef padlarf het volgende:
Ik weet niet of het telt, maar:
Legion of Fire: Killer Ants!
Over vleesetende mieren in Alaska, maar slecht. SLEEEECHT
Die category films met Shannon Doherty. Waarin zij zeer overtuigend iemand neerzet die niet kan acteren. Volgens mij zijn dat, net als Supervolcano, producties van de BBC. MAar dat weet ik niet zeker, het is wel een beetje dezelfde stijl in ieder geval.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Flood
En dan heb je ook nog miniseries, die zijn ook wel tof. Category 5 en Category 6 heten ze.
Dat was eigenlijk de enige die nog een beetje realistisch was, het was zo'n beetje het verhaal van Mount St. Helens. Alleen die scene met de boot in het zure meer was misschien wat vergezochtquote:
Op zich is dat natuurlijk meer een SF-film. Nou is er over beroerde Science Fiction ook wel veel te schrijven....Is, vind ik, zelfs een eigen topic waard. Kunnen we daar ook meteen Stargate bespreken..... Of een topic over Horror met een hoofdrol voor 'The Refridgerator'....quote:Op maandag 24 januari 2011 10:38 schreef padlarf het volgende:
A sound of thunder
Over tijdreizen, door een verandering miljoenen jaren terug wordt de aarde ineens bevolkt door rare wezens ofzo. In ieder geval, het heeft het meest belachelijke systeem daarvoor ooit. In plaats van dat de veranderingen in 1 keer worden doorgevoerd, zoals in elke fucking andere film die er bestaat, worden de veranderingen in fasen doorgevoerd, in zogenaamde time waves. slecht slecht slecht
Gezien, wat een bazenfilm zo slecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef padlarf het volgende:
Ik weet niet of het telt, maar:
Legion of Fire: Killer Ants!
Over vleesetende mieren in Alaska, maar slecht. SLEEEECHT
Niks over stargate jaquote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op zich is dat natuurlijk meer een SF-film. Nou is er over beroerde Science Fiction ook wel veel te schrijven....Is, vind ik, zelfs een eigen topic waard. Kunnen we daar ook meteen Stargate bespreken..... Of een topic over Horror met een hoofdrol voor 'The Refridgerator'....
ja die was echt vreselijkquote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef Sander het volgende:
Je moet Titanic 2 kijken, die is pas baas.
Hahaha... De serie is wel cool als SF, maar de film is echt driewerf ruk. En dan bedoel ik vooral het origineel.quote:
Deze was ZO slecht, dat ik hem niet heb uitgezeten. Dat gebeurt me zelden, maar dit kon ik echt niet aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ja die was echt vreselijk
Ze vergaten soms gewoon de windmachine aan te zetten en bewogen de camera heen en weer ipv het schip xD
Die 1e film is idd gaar jaquote:Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hahaha... De serie is wel cool als SF, maar de film is echt driewerf ruk. En dan bedoel ik vooral het origineel.
Die zag ik ook een tijd geleden op SyFy voorbij komenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Megashark vs Giant Octopus
Ik heb hem uitgekeken. Respect voor mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |