Leuke VVD reactie, iedereen die een eigen bedrijfje begint de hemel in prijzen ook al is het bedrijf gedoemd om te falen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef draaijer het volgende:
@ TS, in ieder geval heeft Tim ambitie en jij hebt veel jaloerse gevoelens. Misschien heeft de krant het opgepikt omdat dat knulletje wat pr talent heeft. Misschien heeft de journalist wel die film over facebook gezien.
In ieder geval is Tim het aan het proberen. Dat vind ik lovenswaardig!
Bashen is het makkelijkste iets ondernemen het moeilijkste
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef NotYou het volgende:
Interessante voorwaarden ook:
[ afbeelding ]
quote:De komende weken gaan we langzaamerhand meer coole mogelijkheden toevoegen
quote:# Server werkt weet (relatief snel), plaatjes zijn nog offline, is te CPU-intensief 6 minutes ago via Twitter for Mac
quote:Geweldig nuttige feature dus, biedt echt meerwaarde en dat voor zo'n gering performanceverschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werkt gezichtsherkenning?
Na het uploaden gaan de servers van Blytes aan de slag en kijkt of er gezichtskenmerken (neus, ogen, etc.) in de afbeelding zitten. Vanuit 1 van deze kenmerken gaat hij kijken of er een ander kenmerk omheen zit, totdat hij zeker weet dat dit een gezicht is.
Hoeveel gezichten kan Blytes maximaal op 1 afbeelding herkennen?
Ongelimiteerd! Echter, houdt rekening met de minimale grootte in pixels per hoofd. Je kunt beter niet meer dan 20 herkende gezichten verwachten.
Hoe beinvloedt gezichtsherkenning mijn privacy?
Niet. Blytes herkent alleen gezichten. Gezichten worden vooralsnog niet opgeslagen en de foto-eigenaar moet na de herkennings-procedure alsnog een profiel koppelen aan het gezicht.
http://blytes.nl/help/
Je suis Charlie Sheen
http://blytes.nl/pers/quote:Hieronder vind je artikelen die door de pers over ons zijn geschreven.
Als gezichtsherkenning nog niet eens actief was dan is de eerder gequotte tweet nog net even sneuer.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
Ik denk ook niet dat dat werkt. Gezichtsherkenning.
quote:# Server werkt weet (relatief snel), plaatjes zijn nog offline, is te CPU-intensief 6 minutes ago via Twitter for Mac
quote:Bas Schuitema schreef:
Tim, erg veel succes met je project, ik heb enkel wel 2 vraagjes.
- Waarom staat er iets over een iphone-app terwijl die niet bestaat.
- En ik zag bij home een nieuwsbericht staan, reageren zou leuk zijn!21 uur geleden
Leuker is om te zoeken naar een XSS waardoor we heel groot het Hyves logo als achtergrond doenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt er als eerste een greasemonkey script dat die achtergrond vervangt door goatse?
Dat kun jij je met je 13 jaar nog wel veroorloven ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Leuker is om te zoeken naar een XSS waardoor we heel groot het Hyves logo als achtergrond doen
Ik val nog onder jeugdstrafrechtquote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat kun jij je met je 13 jaar nog wel veroorloven ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |