quote:
Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef draaijer het volgende:@ TS, in ieder geval heeft Tim ambitie en jij hebt veel jaloerse gevoelens. Misschien heeft de krant het opgepikt omdat dat knulletje wat pr talent heeft. Misschien heeft de journalist wel die film over facebook gezien.
In ieder geval is Tim het aan het proberen. Dat vind ik lovenswaardig!
Bashen is het makkelijkste iets ondernemen het moeilijkste
Jaloers? Nee. Een dergelijk 'nieuwsbericht' roept weerzin in me op omdat het simpelweg geen nieuwswaarde heeft.
Er zit hier op Fok! een jongen die enige tijd terug een eigen non-profit social networking site gelanceerd heeft die zich oa sterk zou maken voor privacy, dat is zijn hook, zijn voordeel boven de talloze anderen.
Jwoww uit Jersey Shore (de populairste serie van MTV ooit) probeert op haar site eveneens een eigen social network van de grond te krijgen, de ongekende populariteit van het programma waar zij in zit geeft dat initiatief iets unieks.
Er is helemaal niets bijzonders/vernieuwends aan dat blytes. Op zijn persoonlijke site omschrijft Tim van Elsloo het als volgt:
![bt_banner.png]()
quote:
Blytes
Blytes is a new Dutch social network providing users with some cool, super-fast, super-easy features (like face-detection and stuff).
At the first day over 500 users joined the Blytes-community. It's growing fast forward to beat the current market leader (Hyves).
Hier lees ik niet de woorden van een visionair of iemand die in staat is een alledaags idee groots aan te pakken en tot een succes te maken, hier lees ik de woorden van een dromende tiener die meent dat alles net even makkelijker is dan het in werkelijkheid zal blijken.
Dat over een dergelijk initiatief zo'n artikel wordt geschreven terwijl ze niet eens in staat blijken de site online/bereikbaar te houden.. tja.