waar ben je dronken van dan het is maandag ochtendquote:Op maandag 24 januari 2011 03:36 schreef JJH het volgende:
Haha, ik pak de fipo met mijn dornken kop.
Je moet niet dronken dat ik denken benquote:Op maandag 24 januari 2011 03:36 schreef JJH het volgende:
Haha, ik pak de fipo met mijn dornken kop.
dan kun je nog heel goed dronken zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef dragems het volgende:
[..]
waar ben je dronken van dan het is maandag ochtend
Ik begin net aan mijn weekend.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef dragems het volgende:
[..]
waar ben je dronken van dan het is maandag ochtend
Dat!quote:Op maandag 24 januari 2011 03:37 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dan kun je nog heel goed dronken zijn
Mooi nummerquote:
ok dan heb je mijn toestemmingquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oke ik ga ervandoor liefjes Trusten!
Slaap lekker meisjes.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Boterhamzakjequote:Op maandag 24 januari 2011 03:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
hard?quote:
hoorde ik jou niet bij wh?quote:
jawelquote:Op maandag 24 januari 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoorde ik jou niet bij wh?
die is nu aan het neuken of slapenquote:
uuh webhawk is nu aan het draaienquote:
of allebijquote:Op maandag 24 januari 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is nu aan het neuken of slapen
je klonk errug hard vergeleken bij wh..en nogal niet mooi.. dikke kraak enzowquote:
owquote:Op maandag 24 januari 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je klonk errug hard vergeleken bij wh..en nogal niet mooi.. dikke kraak enzow
O okequote:Op maandag 24 januari 2011 03:41 schreef dragems het volgende:
[..]
uuh webhawk is nu aan het draaien
uuh beetje moequote:Op maandag 24 januari 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat gaat het topic sloooom....
bha.. niemand die een boeiend gesprek gaande wil/kan houden?
Veel plezier.. geniet ervanquote:Op maandag 24 januari 2011 03:43 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even een sigaretje roken en daarna fappen op krullenmeisjes... Doei
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:43 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:43 schreef Ragboer het volgende:
echte bazen kunnen datquote:
bha.. kben ook moe.. maar kan nog wel typen enzo.. alleen niet zo helder denkenquote:
das niet anders dan normaalquote:Op maandag 24 januari 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bha.. kben ook moe.. maar kan nog wel typen enzo.. alleen niet zo helder denken
lol jaquote:
is toch ook zonde.. hoeveel krijg je er dan van mee?quote:
Waar kom jij ineens vandaan!quote:Op maandag 24 januari 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet eigenlijk stiekem iets van Alizee draaien
kloptquote:
helemaal niks. en vrouwtje niet blij.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch ook zonde.. hoeveel krijg je er dan van mee?
en zouden de vrouwtjes blij mee zijn
sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent trouwens stom.. je noemde me huppel![]()
ik verwacht een diep gemeend excuses
zucht.. een diep gemeend excuses!quote:
jaaa en ik heb meerdere keren sorry gezegdquote:
Dat. Alleen ben ik het over de heiligheid niet met je eens...quote:Op maandag 24 januari 2011 03:49 schreef JJH het volgende:
Huppel is een heiligheid. Niemand noemt iemand perongeluk huppel.
als iemand dat ooit bij mij zou flikken!quote:Op maandag 24 januari 2011 03:47 schreef dragems het volgende:
[..]
helemaal niks. en vrouwtje niet blij.
zei ook niet dat het een aanrader is
ga jij je er ook nog mee bemoeienquote:Op maandag 24 januari 2011 03:49 schreef JJH het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat. Alleen ben ik het over de heiligheid niet met je eens...
ze is tof.. maar word toch graag bij mijn eigen naam genoemdquote:Op maandag 24 januari 2011 03:49 schreef JJH het volgende:
kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 03:50 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa en ik heb meerdere keren sorry gezegd
Weet jij wel waarom een schaap blij is dat ie kan lopen?quote:Op maandag 24 januari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens vandaan!
schrik me lam
ok astridquote:Op maandag 24 januari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is tof.. maar word toch graag bij mijn eigen naam genoemd
anders zou hij in zijn eigen poep blijven liggen?quote:Op maandag 24 januari 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet jij wel waarom een schaap blij is dat ie kan lopen?
Ik kende je nog niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is tof.. maar word toch graag bij mijn eigen naam genoemd
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders zou hij in zijn eigen poep blijven liggen?
Nee omdat ie vroeger lam wasquote:Op maandag 24 januari 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders zou hij in zijn eigen poep blijven liggen?
wel is cultuurquote:
toch vind ik cultuur om 4 uur snachts niet echt boeiend.. sorryquote:
zou eerder denken dat Roman Polaski of Woody Allen hem zou makenquote:Op maandag 24 januari 2011 03:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Goh, verassend.
Lolita is inderdaad een klassieker, die van Kubrick dan.
ok nou dan hebben we het straks ergens anders overquote:Op maandag 24 januari 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch vind ik cultuur om 4 uur snachts niet echt boeiend.. sorry
quote:Op maandag 24 januari 2011 03:58 schreef dragems het volgende:
[..]
ok nou dan hebben we het straks ergens anders over
doorgaan op whiskey... of bij mij wijntje komen halenquote:Op maandag 24 januari 2011 03:59 schreef JJH het volgende:
Ik heb een probleem, mijn fles wij is leeg.
Wel heb ik nog whiskey staan.
Bed, mèh....quote:Op maandag 24 januari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me... zit te twijfelen of ik terug naar bed moet gaan
Het ligt er aan waar je woont.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doorgaan op whiskey... of bij mij wijntje komen halen
ik weet het.quote:
Wie is Leonie?quote:Op maandag 24 januari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het.
opties :
1 naar bed gaan
2 vieze verhaaltjes gaan lezen
3 stoeien met leonie
4 hier blijven bij het topic
5 domme spelletjes gaan doen
aah wel joh is leuk als je dronken bentquote:Op maandag 24 januari 2011 04:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is relatief nog wel te doen.
Alleen ga ik nu niet meer rijden.
vriendin die bij me isquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:03 schreef dragems het volgende:
[..]
aah wel joh is leuk als je dronken bent
Pics?quote:
Tevens te gevaarlijk voor mijn rijbewijs, en dus mijn werk.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:03 schreef dragems het volgende:
[..]
aah wel joh is leuk als je dronken bent
Er bestaat eigenlijk alleen goede en slechte whiskey.quote:
waarom niet?quote:
Nee serieus.quote:
bushmills malt 16quote:Op maandag 24 januari 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er bestaat eigenlijk alleen goede en slechte whiskey.
en dank je wel hequote:Op maandag 24 januari 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee serieus.
Ze is vast lekkerder dan jij. Dat is makkelijk.
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee serieus.
Ze is vast lekkerder dan jij. Dat is makkelijk.
Het is johnny Walker, dus echt goed is niet. Maar ik proef het verschil toch niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er bestaat eigenlijk alleen goede en slechte whiskey.
glenfiddich single malt hier. Niet speciaal. Wel lekkerquote:
alleen goed om bij de cola bij te gooienquote:Op maandag 24 januari 2011 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is johnny Walker, dus echt goed is niet. Maar ik proef het verschil toch niet meer.
Het klonk kut hequote:
aaah die ken ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
glenfiddich single malt hier. Niet speciaal. Wel lekker
Of om te drinken na een fles wijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:08 schreef dragems het volgende:
[..]
alleen goed om bij de cola bij te gooien
Ik heb nog een Aberlour Single Malt staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
glenfiddich single malt hier. Niet speciaal. Wel lekker
beetje duur ookquote:Op maandag 24 januari 2011 04:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog een Aberlour Single Malt staan.
Maar het is zonde omdaar nu een glas van inte schenken.
Gewoon drinken daar is da voorquote:Op maandag 24 januari 2011 04:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog een Aberlour Single Malt staan.
Maar het is zonde omdaar nu een glas van inte schenken.
Stick with the 80's man!quote:Op maandag 24 januari 2011 04:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zometeen iets moderners: Nina Simone - Sinnerman (Felix da housecat's heavenly house mix)
Gebruikt in een reclame van HTC in april/mei 2010.
HTCquote:Op maandag 24 januari 2011 04:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zometeen iets moderners: Nina Simone - Sinnerman (Felix da housecat's heavenly house mix)
Gebruikt in een reclame van HTC in april/mei 2010.
Ik ga overstappen naar een Android toestel als ik over 2 maanden een nieuwe abbo mag uitzoeken.quote:
doenquote:Op maandag 24 januari 2011 04:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga overstappen naar een Android toestel als ik over 2 maanden een nieuwe abbo mag uitzoeken.
ga anders spelenquote:Op maandag 24 januari 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha verveel me nog steeds en bijna niemand op msn aanwezig
Jijzelf ook niet -_-quote:Op maandag 24 januari 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha verveel me nog steeds en bijna niemand op msn aanwezig
quote:
Niet zo'n sneue smiley naar mij jhaquote:
slim he zo vroeg in de ochtendquote:
Jij meer dan ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slim he zo vroeg in de ochtend
Jij bent best leuk als je dronken bentquote:
ik ben ook nie zo jong meer.. maar blijf msn leuk vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 04:25 schreef JJH het volgende:
Msn is idd voor brugklassers.....
En ik ben inmidddels twee keer zo oud, gepasseerd station dus.
25 is een erg goede leeftijdquote:
Dan moet ik zeggen: Ik ben ook leuk als ik niet dronken ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent best leuk als je dronken bent
dat weet ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 04:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik zeggen: Ik ben ook leuk als ik niet dronken ben.
Een kwart eeuw, halve abraham al!quote:Op maandag 24 januari 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
25 is een erg goede leeftijd
maar tis wel een kwart eeuw he!
Ik ben nog lang geen 25quote:Op maandag 24 januari 2011 04:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Een kwart eeuw, halve abraham al!
Maar ik ben nog lang geen dertig.
haha hoezoquote:Op maandag 24 januari 2011 04:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms baal ik er van dat het niet netjes is om dames naar hun leeftijd te vragen.
Heel netjes van je!quote:Op maandag 24 januari 2011 04:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders had ik gevraagd, hoe oud ben je?
Maar dat doe ik dus niet.
Soms ben ik best wel netjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heel netjes van je!
maar ben al best ouden toch ook best jong
ben ouder dan de deedjeequote:Op maandag 24 januari 2011 04:33 schreef JJH het volgende:
S
[..]
Soms ben ik best wel netjes.
Maar ik worstel dus een beetje met dezelfde gadachte.
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ouder dan de deedjee
Skype hé!quote:Op maandag 24 januari 2011 04:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wh en dragems zijn een prive onderonsje aan het doen?![]()
zie ze hier niet
ga mekaar dan gewoon bellen ofzoquote:
Wie is Deedjee?quote:Op maandag 24 januari 2011 04:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ouder dan de deedjee
quote:
Ah oke....quote:Op maandag 24 januari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lief dat je het zegt.. maar staat mijn leeftijd niet op he
deedjee.. de dj.. webhawk
wanneer ben jij jarig?quote:Op maandag 24 januari 2011 04:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah oke....
ik ben dus duidelijk te ver heen om dat in één keer te begrijpen.
dit is gratisquote:Op maandag 24 januari 2011 04:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga mekaar dan gewoon bellen ofzo
lol bekijk de post er onder dan ook even ofzo...quote:
dan ben jij flink ouder dan mij hoorquote:
Nee!quote:Op maandag 24 januari 2011 04:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben jij flink ouder dan mij hoor
haha zoooo jong lijk ik toch nietquote:
Gemiddelde fokker is veel te jong naar mijn zin.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha zoooo jong lijk ik toch niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Gemiddelde fokker is veel te jong naar mijn zin.
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten wh... avond?
maar goed.. slaap lekker
vroeger toen je zelf ook jonger wasquote:Op maandag 24 januari 2011 04:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger was een 16jarige nog 'do-able' nu is dat way to young.
Dabedoelik.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vroeger toen je zelf ook jonger was
?quote:Op maandag 24 januari 2011 04:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga nog even plaatjens draaien trouwens
en skaaipseksen met dragems denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 04:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik ga zo slapen zit niet meer op skypequote:Op maandag 24 januari 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en skaaipseksen met dragems denk ik
ik schrik af en toe van de leeftijden van mannen/vrouwen die ik nu aantrekkelijk vind.quote:
ooh soloseksen dus ?quote:Op maandag 24 januari 2011 04:48 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ga zo slapen zit niet meer op skype
ja das niet op de radio maar als je belooft vanmiddag pas te bellen mag je hemquote:Op maandag 24 januari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh soloseksen dus ?
ik zei nog tegen wh.. dat jij mij jou nr maar moest doen.. dan kreeg je excuses
Dat is we zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schrik af en toe van de leeftijden van mannen/vrouwen die ik nu aantrekkelijk vind.
en vind de meesten onder de 18 echt te kinderachtig
quote:Op maandag 24 januari 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen
vanmiddag pas?quote:Op maandag 24 januari 2011 04:49 schreef dragems het volgende:
[..]
ja das niet op de radio maar als je belooft vanmiddag pas te bellen mag je hem
die staat op mijn fobo!quote:Op maandag 24 januari 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen
als je boven de 20 uitkomt merk je dat er super veel kan veranderen in 1 of 2 jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 04:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is we zo.
Al is dat de laatste 2 jaar best rap veranderd.
quote:
Diep, diep.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
ik heb ook al het idee dat ik lange net zo was toenquote:Op maandag 24 januari 2011 04:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is we zo.
Al is dat de laatste 2 jaar best rap veranderd.
True, al merk ik dus pas de laatste 1 à 2 jaar dat ik op wat oudere vrouwen val.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:50 schreef dragems het volgende:
[..]
als je boven de 20 uitkomt merk je dat er super veel kan veranderen in 1 of 2 jaar
wel 1 van mijn favoriete citaten thoughquote:
Ook dat, ook dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:51 schreef dragems het volgende:
welkom bij ............................. RADIO FAAL
heb wel een periode gehad dat ik plotseling op andere dingen ging lettenquote:Op maandag 24 januari 2011 04:51 schreef JJH het volgende:
[..]
True, al merk ik dus pas de laatste 1 à 2 jaar dat ik op wat oudere vrouwen val.
Dat. Dat een leuk jong koppie opeens niet alles was....quote:Op maandag 24 januari 2011 04:52 schreef dragems het volgende:
[..]
heb wel een periode gehad dat ik plotseling op andere dingen ging letten
Ik vind brede heupen/stevige kont sexy.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar letten jullie nu dan op?
heupbreedte ivm kindbaring enzo
ja maar dat is het welquote:Op maandag 24 januari 2011 04:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat. Dat een leuk jong koppie opeens niet alles was....
Lastig uit te leggen.
lol ook wel haha maar ik heb het meer over dat een super strak lichaam niet alles is en dat je op andere dingen let binnen en buiten kant. ook dat je iemand wil waar je je ei kwijt kanquote:Op maandag 24 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar letten jullie nu dan op?
heupbreedte ivm kindbaring enzo
nee jij een maand ouder dan mijquote:Op maandag 24 januari 2011 04:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon ruim een maand ouder dan mij.
100% eens.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:56 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ook wel haha maar ik heb het meer over dat een super strak lichaam niet alles is en dat je op andere dingen let binnen en buiten kant. ook dat je iemand wil waar je je ei kwijt kan
ik lees dat natuurlijk weer helemaal fout.. je ei kwijt kan..lol...quote:Op maandag 24 januari 2011 04:56 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ook wel haha maar ik heb het meer over dat een super strak lichaam niet alles is en dat je op andere dingen let binnen en buiten kant. ook dat je iemand wil waar je je ei kwijt kan
Mannen hebben geen eieren.quote:Op maandag 24 januari 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lees dat natuurlijk weer helemaal fout.. je ei kwijt kan..lol...
maar ik snap je
kloptquote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptmaar toch las ik het verkeerd
Ik heb ook een nr,quote:Op maandag 24 januari 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga ik je nr nog krijgen?
a dirty mind is a joy for everquote:
nummer 6 bami met een beetje vleesquote:
moet ik jou ook excuus aanbiedenquote:
Ik geniet er dagelijks van.quote:Op maandag 24 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy for ever
Ik heb géén idee.quote:Op maandag 24 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik jou ook excuus aanbieden
doeiquote:Op maandag 24 januari 2011 05:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leonie zegt doei.. die gaat slapen
Wie is Leonie?quote:Op maandag 24 januari 2011 05:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leonie zegt doei.. die gaat slapen
vriendin vanquote:
dm doet het niet? hmmm ik ga me nummer niet posten of zo ff pm gebruikenquote:Op maandag 24 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar nu weet ik nog niet of ik een nr ga krijgen.. en dm doet t niet..
en waarom mag ik dan pas smiddags bellen
jij moest lachen om mijn foboquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 05:07 schreef dragems het volgende:
[..]
dm doet het niet? hmmm ik ga me nummer niet posten of zo ff pm gebruiken
De tekst vond ik wel leuk.:Yquote:Op maandag 24 januari 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij moest lachen om mijn fobo
staat best veel tekst op:Pquote:
Zeker nu.quote:Op maandag 24 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat best veel tekst op:P
heb je het allemaal gelezen?
daarom reageer je af en toe zo langzaam
al gelezen en replyedquote:
wat goed van jequote:Op maandag 24 januari 2011 05:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeker nu.
Ik probeer altijd alle te lezen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat goed van jeen je zet nog een reactie neer ook!
beter opgevoed dan de gemiddelde fokker!
vind het niet altijd nodig je kunt toch zien als ik ben geweestquote:
Kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 05:13 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het niet altijd nodig je kunt toch zien als ik ben geweest
ok zal ik een keer doen danquote:Op maandag 24 januari 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar het is leuker/netter als er een reactie geplaatst wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |