Ik wilde verzoekjes instarten en dan praat ik wel waar nodigquote:Op maandag 24 januari 2011 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
als je nonstop gaat draaien wil ik liever nog even een uurtje babbelen, of wil je wel gaan praten ook... tevens: wat vind de rest ervan?
Ga jij draaien/praten?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wilde verzoekjes instarten en dan praat ik wel waar nodig![]()
Laat het publiek maar kiezen.
Dit dus!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:11 schreef Popje-popje het volgende:
Een uur lang babbelen?
Doe dan maar muziek.
onder in de OP?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:12 schreef MissBullshit het volgende:
whahah er staat nog steeds sex, onzin en rock&roll
* Ragboer gaat kaassoufflees maken voor dragems en zichzelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef dragems het volgende:
[..]
ikke ikke ikke kreeg ook al geen pizza en bitterballen
PIZZAquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
* Ragboer gaat kaassoufflees maken voor dragems en zichzelf.
Woeiii, eigen naamtopicquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef Metonae het volgende:
TT change:
"Waar Popje bitterballen bakt voor de onz-radioers"
IK WELquote:
Ikquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef MissBullshit het volgende:
degene die mijn stem het geilst kan zeggen
ikquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef MissBullshit het volgende:
degene die mijn stem het geilst kan zeggen
Ok. Als ik ooit LaPo heb he...quote:
Ragboer is tofquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef Ragboer het volgende:
dragems en djkoelkast hebben mij niet genegeerd en dat is baas.Want iedereen heeft mij de hele dag genegeerd
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ok. Als ik ooit LaPo heb he...
...dan krijg jij van mij een naamtopic
echt waar? arme jongemquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef Ragboer het volgende:
dragems en djkoelkast hebben mij niet genegeerd en dat is baas.Want iedereen heeft mij de hele dag genegeerd
+ r ergensquote:
Heb je weer boven een waxinelichtje gehangen?quote:
quote:
Tja, iets met een tokkiesport enzo...quote:
heeft de hele avond op de houtkachel gestaanquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb je weer boven een waxinelichtje gehangen?
voetbal?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Tja, iets met een tokkiesport enzo...
Oh ;o Anyways...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
heeft de hele avond op de houtkachel gestaan
quote:
uhmm nou dat weet ik niet hoor.. tis wel heul lekkerquote:
wie heeft er eigenlijk gewonnen?quote:
Doe er wat aan dan!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vetpot nog in de kast. Uit. Koud.
Ik kan nu nergens heenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
uhmm nou dat weet ik niet hoor.. tis wel heul lekkergemarineerd enzo... kom je halen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Fokkers kijk uit!! de politie is lelijke mensen aan het aanhouden op straat gelukkig kon ik doorlopen ...#HAHA
dan heb je pech denk ik.. wil wel wat opsturen.. maar of het dan lekker blijftquote:Op maandag 24 januari 2011 01:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik kan nu nergens heenSorry. Geen vervoer.
Je was niet lelijk genoeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Fokkers kijk uit!! de politie is lelijke mensen aan het aanhouden op straat gelukkig kon ik doorlopen ...#HAHA
Heb jij geen zin in eten dan?quote:
Komt binnekort wel dan. Op de meet ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 01:17 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dan heb je pech denk ik.. wil wel wat opsturen.. maar of het dan lekker blijft
ik ben heul nie lelijk.. dus hoef niet uit te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Utregquote:
Jij bent sexyquote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben heul nie lelijk.. dus hoef niet uit te kijken
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heb jij geen zin in eten dan?
ik geloof je nietquote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben heul nie lelijk.. dus hoef niet uit te kijken
ik doe nie aan meetsquote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Komt binnekort wel dan. Op de meet ofzo
Lieg nietquote:
Ga gewoon! Harstikke gezellig!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik doe nie aan meets
zal knetter opdracht geven wat mee te nemen als ze wel gek genoeg is voor een meet
Ik neem aan dat je wel eens masturbeert, nou dat!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan mannen?
ja maar vrouwen kunnen dat toch ook bij jou doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:19 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel eens masturbeert, nou dat!
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ga gewoon! Harstikke gezellig!JE MOET KOMEN!
mannen ook, en ik bij hunquote:Op maandag 24 januari 2011 01:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ja maar vrouwen kunnen dat toch ook bij jou doen?
quote:
Ik zit achter mijn pc, zij achter haar mac, 1m naast mequote:Op maandag 24 januari 2011 01:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar jullie posten nu allebei, zitten jullie dan afgezonderd van elkaar te posten
Ik wil ookquote:Op maandag 24 januari 2011 01:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Echt niet, is het leukste wat er is, elke dag met Koelkast
haha geniaalquote:Op maandag 24 januari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn pc, zij achter haar mac, 1m naast me![]()
Je moet ook je eigen leven en dingen hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |