Nah, collega's moeten alleen langer wachten voordat ik echt wakker ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu! Is dat geen geldige reden om je ziek te melden?
Misschien kan ik naar de mondhygiëniste die dag. Om de pijn te verzachtenquote:
Tot vrijdagmiddag?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Nah, collega's moeten alleen langer wachten voordat ik echt wakker ben.
Nespresso hierquote:Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval koffie, hier is de automaat stuk.
Ah, het FOK!-gevoel.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een taal niet beheerst.....
Thank you Mr. spelling checkerquote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een taal niet beheerst.....
Thuis komt er bijzonder weinig uit mn handen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Nespresso hier
Al zit ik liever op m'n werk, dan thuis te werken.
quote:
Nespresso cupjes waren vorige week al opquote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Nespresso hier
Al zit ik liever op m'n werk, dan thuis te werken.
Daaromquote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuis komt er bijzonder weinig uit mn handen..
Had ook een job offer gekregen van een bedrijf, waar de consultants 99% thuiswerken.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehe, met thuiswerken ben ik echt zo a-productief..maar zo te lezen ben ik niet de enige, wel de enigste hier natuurlijk
Gelukkig heb ik twee computers, kan ik op mn laptop alle telewerkzooi aanzetten voor het geval ik gebeld wordt en op de andere nuttige dingen doen, zoals FOK!ken en gamen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehe, met thuiswerken ben ik echt zo a-productief..
estafette loop! is hij boven met de koffie kan de volgende alweer lopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
Jeej Koffie
Collega is 5 verdiepingen naar beneden gelopen.
Is blijkbaar de enige nog werkende automaat in het gebouw.
Daar is het dan vast heel gezellig.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
Jeej Koffie
Collega is 5 verdiepingen naar beneden gelopen.
Is blijkbaar de enige nog werkende automaat in het gebouw.
Ja, zoietsquote:Op maandag 24 januari 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
estafette loop! is hij boven met de koffie kan de volgende alweer lopen.
Stonden van 12 verdiepingen in de rij.quote:
van de hik niet zo lang, wel gister de hele dag nog een raar gevoel in m'n buikquote:Op maandag 24 januari 2011 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Joe
Nog lang last gehad van de hik? Of was het al over?
wat verkeerds gegeten?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van de hik niet zo lang, wel gister de hele dag nog een raar gevoel in m'n buik
quote:
Nee hoor, wel grijnzend.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwam je gister lallend thuis?
Laat me raden: hij zou voor 13:00 komen? Don't count on it.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef STING het volgende:
Nou, monteur, waar blijf je. Het is al bijna 13:00
8:00-13:00 jep.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me raden: hij zou voor 13:00 komen? Don't count on it.
dan belt deze om 12:59 aan om het goed te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
8:00-13:00 jep.
Ik had goede hoop. Wel eens meegemaakt dat de persoon precies om 8:00 aanbelde
Nee, maag kan er niet zo goed tegen als ik afwijk van m'n vaste patroon.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan belt deze om 12:59 aan om het goed te maken
Bedankt voor de steunende woorden he.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Die komt dus pas om half drie ofzo. Of half vijf.
je bent een schone deerne tegengekomen?! en dat was anders dan je vaste patroon?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee, maag kan er niet zo goed tegen als ik afwijk van m'n vaste patroon.
heey, wij gingen er tenminste nog vanuit dat ie vandaag komt! de kans is groter dat dat niet eens gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de steunende woorden he.
Een autistische maag, hoe handigquote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee, maag kan er niet zo goed tegen als ik afwijk van m'n vaste patroon.
Jullie optimisme knows no boundariesquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, wij gingen er tenminste nog vanuit dat ie vandaag komt! de kans is groter dat dat niet eens gaat gebeuren.
Gotta love it.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, wij gingen er tenminste nog vanuit dat ie vandaag komt! de kans is groter dat dat niet eens gaat gebeuren.
mijn vreugde erover kent geen grenzenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een autistische maag, hoe handig.
Werksequote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Yuki het volgende:
Het wordt ineens druk hier
Werken dus. Doei!
Callcentre suit up!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Yuki het volgende:
Het wordt ineens druk hier
Werken dus. Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |