living on the edge!quote:
- Vacature sites aflopenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
*ontbijt*
nou, wat zal ik vandaag weer eens gaan doen
Ja maar maar maar... L-E!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
IK kan er niets aan doen dat je haar niet meer groeit.
Je mag voor mij gaan werken? Mijn motivatie is 'down the drain'.....quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
*ontbijt*
Kijken hoe het gras groeit.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
*ontbijt*
gecondoleerdquote:Op maandag 24 januari 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
omg iemand heeft ergens radio oranje aanstaan ofzo
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik moet even hard gaan werken.
Dag popjes en liefjes en schatjes enzo!
Nog meer plannen?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
iedereen nog leuke plannen deze week?.
Het begint duidelijk weer een beetje richting lente te kruipen, er komen weer meer en meer plannen.
Ik merk er anders weinig van.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Het begint duidelijk weer een beetje richting lente te kruipen
Oh, dat is best leuk hoor, vooral omdat je er weer weg kan en de rest moet blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
Ik ga een weekendje Limburg doen, maar geloof niet dat jullie dat als 'leuk' bestempelen.
Ik wel overigens.
Qua weer niet nee, maar de winterdipjes beginnen af te stervenquote:
Nat wel ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, is het zo warm en nat buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |