toen was ik nog jong.. daarna heb ik een laptop gekochtquote:Op maandag 24 januari 2011 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Had dan een laptop of een gitaar gekocht.
Ik koop vanaf nu alleen nog maar Mac'squote:Op maandag 24 januari 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen was ik nog jong.. daarna heb ik een laptop gekocht
Mja, ik ben dat niet waardquote:Op maandag 24 januari 2011 00:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik koop vanaf nu alleen nog maar Mac's
Mac is juist heel gebruiksvriendelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik ben dat niet waard
als ik in de buurt van een technisch iets kom, dan is het kapot
Trusten.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, ik ga eens mijn bed in rollen en dan nog effe lezen enzo..
Adios vaarweltrusten menschen![]()
Ik heb een gave. Ik krijg mac's kapotquote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mac is juist heel gebruiksvriendelijk.Gaat niet kapot.
Mijn moeder snapte alles binnen 3 dagen.
Wedden van niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een gave. Ik krijg mac's kapot
Prima hoorquote:
Je bent briljantquote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef L-E het volgende:
Yuki, is die (12) het aantal dagen tot aan jeweetwel?
YUKI YUKI YUKIquote:Op maandag 24 januari 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima hoor
Wel bedtijd overigens, morgen gaat om 6 uur de wekker
GRAS GRAS GRASquote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
YUKI YUKI YUKI
ik ben verlieeefd.
Hey peuquote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
heerlijk dagje gehad, net nog ff een record tijd neer gezet van een vriendin naar huis
Fotoboek van Dromenvangertjequote:
Whehe altijd goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
heerlijk dagje gehad, net nog ff een record tijd neer gezet van een vriendin naar huis
Hey Yukiquote:
Mooi meisjequote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotoboek van Dromenvangertje
We gaan binnenkort een keer meeten.
Ze heeft zo'n lieve stem en ze is zo lief en en en en enenenenen
7,8km in 7minquote:
Dat weet zij ook?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotoboek van Dromenvangertje
We gaan binnenkort een keer meeten.
Ze heeft zo'n lieve stem en ze is zo lief en en en en enenenenen
Lol, das 66 klm/u gemiddeld ofzo. Moet sneller kunnen ! :pquote:
Deed ik ookquote:
Niet met 1 licht op rood, 3 rotondes 1 flitspaal en 2 onoverzichtelijke kruisingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:39 schreef Aboojo het volgende:
[..]
Lol, das 66 klm/u gemiddeld ofzo. Moet sneller kunnen ! :p
Gaat je beltegoedquote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja.
Ik krijg elke dag gemiddeld 18 smsjes van haar.
In dat geval zeg ik: Well done! Wat is je ride? Die alfa (75?) van je ava?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet met 1 licht op rood, 3 rotondes 1 flitspaal en 2 onoverzichtelijke kruisingen.
Dat kan echt véél meerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja.
Ik krijg elke dag gemiddeld 18 smsjes van haar.
Oh.quote:
Ik heb een 75, maar in mn Ava is een 155, daar heb ik er 2 van gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Aboojo het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: Well done! Wat is je ride? Die alfa (75?) van je ava?
Ik heb maar 150 smsjes per maand.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan echt véél meer
[..]
Oh.
Nou, ik heb het hier al gezegd dus overige Singles: zegt het voort!
Voor een tientje heb je er 1000 ofso?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb maar 150 smsjes per maand.
Nee, iPhone aboquote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een tientje heb je er 1000 ofso?
Oh oke. Ja ik zie het niet goed. Zo'n 75 rijdt wel lekker. Een America.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een 75, maar in mn Ava is een 155, daar heb ik er 2 van gehad.
Maar ik sms normaal nooit, iedereen die ik ken heeft Whatsapp, behalve zij.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een tientje heb je er 1000 ofso?
Ik betaal 29,95 per maand en kan 150 minuten bellen en 150 minuten smsen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb toen ik verliefd werd een T-Mobile Family genomen. Kost me 10,- per maand (maar eerste 6 maanden gratis), kan ik 1000 smsjes per maand versturen en 1000 minuten bellen.
Dat zou zo handig zijn...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb toen ik verliefd werd een T-Mobile Family genomen. Kost me 10,- per maand (maar eerste 6 maanden gratis), kan ik 1000 smsjes per maand versturen en 1000 minuten bellen.
Aww... Doe d'r een smartphone cadeau!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik sms normaal nooit, iedereen die ik ken heeft Whatsapp, behalve zij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik betaal 29,95 per maand en kan 150 minuten bellen en 150 minuten smsen.
quote:
Ik heb een TS, met als groot voordeel een sper in de achterasquote:Op maandag 24 januari 2011 00:43 schreef Aboojo het volgende:
[..]
Oh oke. Ja ik zie het niet goed. Zo'n 75 rijdt wel lekker. Een America.
Als we een goede relatie krijgen en het gaat een jaar goed krijgt ze een tripje naar NYC van mij, daar wil ze heel graag heen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:44 schreef Aboojo het volgende:
[..]
Aww... Doe d'r een smartphone cadeau!
Dude, you're wayyy ahead of yourself! Eerst even elkaar zien he.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als we een goede relatie krijgen en het gaat een jaar goed krijgt ze een tripje naar NYC van mij, daar wil ze heel graag heen.
Dat geloof ik direct!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef L-E het volgende:
Rifoki heeft zelf een goedkoop prepaid-foontje erbij gekocht van T-Mobile, want hij heeft Vodafone en dan werkt het niet. Maar dat is geld goed besteed hoor.
Kalverliefdequote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als we een goede relatie krijgen en het gaat een jaar goed krijgt ze een tripje naar NYC van mij, daar wil ze heel graag heen.
En dan bedoel ik dus dit jaquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude, you're wayyy ahead of yourself! Eerst even elkaar zien he.
Daarom het magische woordje. Als.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude, you're wayyy ahead of yourself! Eerst even elkaar zien he.
En jij bent?quote:
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daarom het magische woordje. Als.![]()
Zal wel nietMaar ik hoop van wel.
GAAF! Die zie je niet veel. Ik heb zelf nog een lancia thema turbo staan. Is ook wel erg leuk. Wegligging is minder dan die van een alfa, maar het wilt wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een TS, met als groot voordeel een sper in de achterasen het is een Numerata (als je er toch zo bekend mee bent).
Hahaha, alsof ik mezelf hoor praten. Ik denk ook veel te ver vooruit.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zat helemaal te zoeken waar ik had gezegdquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef Aboojo het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, alsof ik mezelf hoor praten. Ik denk ook veel te ver vooruit.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:51 schreef Aboojo het volgende:
HAHAHA ja 't is al laat.. Ik maakte ff een foutje
Ook super, zo'n Thema lijkt me wel heerlijk rijden. Ik heb met die Alfa echt moeite om rustig te rijden. Het daagt teveel uit. Op een lege weg toch ff driften enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 00:49 schreef Aboojo het volgende:
[..]
GAAF! Die zie je niet veel. Ik heb zelf nog een lancia thema turbo staan. Is ook wel erg leuk. Wegligging is minder dan die van een alfa, maar het wilt wel.
[..]
Hahaha, alsof ik mezelf hoor praten. Ik denk ook veel te ver vooruit.
Puik plan.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef Aboojo het volgende:
Ik vind het bedtijd. Truste mede-singles!
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef Aboojo het volgende:
Jezus mina.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Puik plan.Ik ga even tandenpoetsen.
Moet er morgen om 10.00 uit.
Als ik moet werken, moet ik om 5.15 op.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja belachelijk zo vroeg.
Februari moet ik weer naar school, moet er niet aan denken.
Dito.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:52 schreef Aboojo het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito.
6 uur de wekker, dus tijd om te slapen.![]()
Dan ga ik slapen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik moet werken, moet ik om 5.15 op.
Houd je muil.
ik dacht dat jij ook al weg wasquote:
Ik ging even tanden poetsen.quote:
zulke beloftes moet je ook niet makenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ging even tanden poetsen.
Ik had Sabine beloofd Who Says op m'n gitaar te leren alleen die picking is verdomd lastig.
Voor de volgende keerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zulke beloftes moet je ook niet makenje kan t beter proberen te leren om dr te verrassen, als t dan niet lukt, doe je een ander nummer
waarom daar? Gewoon de blad muziek downloadenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor de volgende keer![]()
Kan ook nergens een goede instructie op YT vinden.
Maar ik moet de akkoorden weten + picking/tabs.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom daar? Gewoon de blad muziek downloaden
Nee, heb een nieuwe website gevonden met speeltjes voor mn telefoonquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:42 schreef Graseter het volgende:
Ok ik ga je in de steek laten.![]()
Weltrusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je hebt gewoon een kuttelefoon dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 03:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben duidelijk geen ict'er, ben nu al een uur bezig mn telefoon te herstellen na een programma geinstalleerd te hebben welke niet werkte zoals ik wil![]()
Q!quote:
Mogguhquote:Op maandag 24 januari 2011 06:46 schreef oshiro het volgende:
Hallo allemaal!
In oogschouw genomen dat ik om 1 uur in bed lag ben ik vandaag behoorlijk wakker
Sterktequote:Op maandag 24 januari 2011 06:57 schreef Q. het volgende:
First order of business: beoordelingsgesprek. Goed begin van de week.
Wat fijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 06:57 schreef Q. het volgende:
Oh, hij is verplaatst naar volgende week! Ik moet ook eens naar de datum kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 06:57 schreef Q. het volgende:
Daar zijn ze voorquote:Op maandag 24 januari 2011 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, hij is verplaatst naar volgende week! Ik moet ook eens naar de datum kijken.
Nee, zit nog ff aan m'n ontbijtquote:
Doe je goed!!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:03 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zit nog ff aan m'n ontbijt
De TV-monteur komt tussen 8:00 en 13:00.
In die tijd thuis werken
Al telefoontjes gehad?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe je goed!!
Ik ben al een kwartier bezig
missb.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, ik wil weer lekker slapen, zoals vroeger
Goeiemorgen
Hey youquote:
Immer Q.! dat weet je toch?!quote:
Haha, het is een best geinige musicalquote:
Mogguh meisjequote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, ik wil weer lekker slapen, zoals vroeger
Goeiemorgen
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Immer Q.! dat weet je toch?!
[..]
Haha, het is een best geinige musicalen diegene die mee ging was ook gezellig hoor
maar geen date
Haphapquote:
Hey vriendinnetjequote:
Ze zijn weer zo goed als nieuw.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey you![]()
Nog pijn aan je voeten?
Ik ben al sinds half 7 op, ik lijk zowaar wakkerquote:Op maandag 24 januari 2011 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben niet zoveel hapvoer van jou gewend!zeker niet op de vroege morgen.
Ah dat scheelt.quote:
Ja, het is hier gewoon donker door de wolken en de miezerregenquote:
Samzjequote:Op maandag 24 januari 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is hier gewoon donker door de wolken en de miezerregen
Moet je je gordijnen/lamellen open doenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het niets van, het is nog pikkedonker buiten.
Het is grijsquote:Op maandag 24 januari 2011 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het niets van, het is nog pikkedonker buiten.
Stingeltjequote:Op maandag 24 januari 2011 08:42 schreef STING het volgende:
[..]
Samzje
Daar trek jij je toch gewoon helemaal niets van aan?
Ik wil ookquote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik lig dus lekker met je mee samzz
Beterquote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik lig dus lekker met je mee samzz
Ga je het missen?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef oshiro het volgende:
En mijn stage is gewoon bijna afgelopen!
Ik zie gewoon bijzonder weinig als ik hier uit het raam kijk. De gezellige TL-balken binnen geven te veel licht.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:43 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je je gordijnen/lamellen open doen
Zamssquote:Op maandag 24 januari 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
Ik lig nog even lekker in bed. Gewoon omdat 't kan
Weet nietquote:
Geldt dat alleen voor Yuki?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
YYuki, als je nu een kopje thee komt brengen, mag je erbij
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon bijzonder weinig als ik hier uit het raam kijk. De gezellige TL-balken binnen geven te veel licht.
Natuurlijk niet mopquote:
Ja dat kan ik me voorstellen. Wat doe je?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind het leuke afwisseling
.
Zit je..in een turks koffiehuis?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon bijzonder weinig als ik hier uit het raam kijk. De gezellige TL-balken binnen geven te veel licht.
Zou verboden moeten worden, maar vooruitquote:Op maandag 24 januari 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stingeltje
Dat doe ik ook niet, ik geniet nog even van m'n warme bedje
Dat groene kleurtje staat je niet, sweetiequote:Op maandag 24 januari 2011 08:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden, maar vooruit
ik zou gaan klagen!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan was de koffie nog te zuipen.
I would if I couldquote:Op maandag 24 januari 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
YYuki, als je nu een kopje thee komt brengen, mag je erbij
Groene kleurtje?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat groene kleurtje staat je niet, sweetie
het is voorbij voor je het weetquote:
Vooral gaan klagenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval koffie, hier is de automaat stuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
7-daagse! Minimaal! Liever 8.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja
Ik stem voor 6 daagse werkweken!
Huuuu! Is dat geen geldige reden om je ziek te melden?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval koffie, hier is de automaat stuk.
Als je een taal niet beheerst.....quote:
Nah, collega's moeten alleen langer wachten voordat ik echt wakker ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu! Is dat geen geldige reden om je ziek te melden?
Misschien kan ik naar de mondhygiëniste die dag. Om de pijn te verzachtenquote:
Tot vrijdagmiddag?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Nah, collega's moeten alleen langer wachten voordat ik echt wakker ben.
Nespresso hierquote:Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval koffie, hier is de automaat stuk.
Ah, het FOK!-gevoel.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een taal niet beheerst.....
Thank you Mr. spelling checkerquote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een taal niet beheerst.....
Thuis komt er bijzonder weinig uit mn handen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Nespresso hier
Al zit ik liever op m'n werk, dan thuis te werken.
quote:
Nespresso cupjes waren vorige week al opquote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Nespresso hier
Al zit ik liever op m'n werk, dan thuis te werken.
Daaromquote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuis komt er bijzonder weinig uit mn handen..
Had ook een job offer gekregen van een bedrijf, waar de consultants 99% thuiswerken.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehe, met thuiswerken ben ik echt zo a-productief..maar zo te lezen ben ik niet de enige, wel de enigste hier natuurlijk
Gelukkig heb ik twee computers, kan ik op mn laptop alle telewerkzooi aanzetten voor het geval ik gebeld wordt en op de andere nuttige dingen doen, zoals FOK!ken en gamen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehe, met thuiswerken ben ik echt zo a-productief..
estafette loop! is hij boven met de koffie kan de volgende alweer lopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
Jeej Koffie
Collega is 5 verdiepingen naar beneden gelopen.
Is blijkbaar de enige nog werkende automaat in het gebouw.
Daar is het dan vast heel gezellig.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
Jeej Koffie
Collega is 5 verdiepingen naar beneden gelopen.
Is blijkbaar de enige nog werkende automaat in het gebouw.
Ja, zoietsquote:Op maandag 24 januari 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
estafette loop! is hij boven met de koffie kan de volgende alweer lopen.
Stonden van 12 verdiepingen in de rij.quote:
van de hik niet zo lang, wel gister de hele dag nog een raar gevoel in m'n buikquote:Op maandag 24 januari 2011 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Joe
Nog lang last gehad van de hik? Of was het al over?
wat verkeerds gegeten?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van de hik niet zo lang, wel gister de hele dag nog een raar gevoel in m'n buik
quote:
Nee hoor, wel grijnzend.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwam je gister lallend thuis?
Laat me raden: hij zou voor 13:00 komen? Don't count on it.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef STING het volgende:
Nou, monteur, waar blijf je. Het is al bijna 13:00
8:00-13:00 jep.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me raden: hij zou voor 13:00 komen? Don't count on it.
dan belt deze om 12:59 aan om het goed te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
8:00-13:00 jep.
Ik had goede hoop. Wel eens meegemaakt dat de persoon precies om 8:00 aanbelde
Nee, maag kan er niet zo goed tegen als ik afwijk van m'n vaste patroon.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan belt deze om 12:59 aan om het goed te maken
Bedankt voor de steunende woorden he.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Die komt dus pas om half drie ofzo. Of half vijf.
je bent een schone deerne tegengekomen?! en dat was anders dan je vaste patroon?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee, maag kan er niet zo goed tegen als ik afwijk van m'n vaste patroon.
heey, wij gingen er tenminste nog vanuit dat ie vandaag komt! de kans is groter dat dat niet eens gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de steunende woorden he.
Een autistische maag, hoe handigquote:Op maandag 24 januari 2011 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee, maag kan er niet zo goed tegen als ik afwijk van m'n vaste patroon.
Jullie optimisme knows no boundariesquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, wij gingen er tenminste nog vanuit dat ie vandaag komt! de kans is groter dat dat niet eens gaat gebeuren.
Gotta love it.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, wij gingen er tenminste nog vanuit dat ie vandaag komt! de kans is groter dat dat niet eens gaat gebeuren.
mijn vreugde erover kent geen grenzenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een autistische maag, hoe handig.
Werksequote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Yuki het volgende:
Het wordt ineens druk hier
Werken dus. Doei!
Callcentre suit up!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Yuki het volgende:
Werken dus. Doei!
Heb je die eindbaas al naast je gehad eigenlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Yuki het volgende:
Werken dus. Doei!
Döner voor drie uur 's middagsquote:Op maandag 24 januari 2011 09:51 schreef Watertornado het volgende:
Ooh, ik ga denk ik zo döner eten om mijn maag op te vrolijken. Hij is nu duidelijk ergens niet mee eens.
Edit: maar ik lig nog in bed.
Is Q er? Wat een feest!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
L-E![]()
![]()
Oh, wacht, Q is er, hoef ik ook niet voor hem in te vallen
Dan is het geen lunch meer, maar een ontbijtquote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan hoe laat je uit bed komt
Altijd döner.quote:
Een keertje gedaan, m'n turkse pizza döner op kantoor opgegeten. De hele afdeling afgeleidquote:Op maandag 24 januari 2011 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd döner.Had het op mn oude werk regelmatig als lunch. Had ik de rest van de dag geen last meer van mn collega's.
.
mensen die naar musicals gaan, vrijwillig, wijs noemen?quote:
IK kan er niets aan doen dat je haar niet meer groeit.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! ik wacht potverdrie nog steeds!
'Dapper' is wellicht een betere term.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen die naar musicals gaan, vrijwillig, wijs noemen?.
Wel dat mijn haar niet meer groeit?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
IK kan er niets aan doen dat je haar niet meer groeit.
living on the edge!quote:
- Vacature sites aflopenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
*ontbijt*
nou, wat zal ik vandaag weer eens gaan doen
Ja maar maar maar... L-E!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
[..]
IK kan er niets aan doen dat je haar niet meer groeit.
Je mag voor mij gaan werken? Mijn motivatie is 'down the drain'.....quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
*ontbijt*
Kijken hoe het gras groeit.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
*ontbijt*
gecondoleerdquote:Op maandag 24 januari 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
omg iemand heeft ergens radio oranje aanstaan ofzo
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik moet even hard gaan werken.
Dag popjes en liefjes en schatjes enzo!
Nog meer plannen?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
iedereen nog leuke plannen deze week?.
Het begint duidelijk weer een beetje richting lente te kruipen, er komen weer meer en meer plannen.
Ik merk er anders weinig van.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Het begint duidelijk weer een beetje richting lente te kruipen
Oh, dat is best leuk hoor, vooral omdat je er weer weg kan en de rest moet blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
Ik ga een weekendje Limburg doen, maar geloof niet dat jullie dat als 'leuk' bestempelen.
Ik wel overigens.
Qua weer niet nee, maar de winterdipjes beginnen af te stervenquote:
Nat wel ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, is het zo warm en nat buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |