Baas.quote:
val ik onder schatjes of negers?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
Hoi mensen, schatjes, negers en Squid![]()
Bobbyquote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
Hoi mensen, schatjes, negers en Squid![]()
Jij hebt zijn vriendin niet gezienquote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef mistyl het volgende:
TS IS AAN HET FOKKEN TERWIJL IE NAAST ZN VRIENDIN LIGT WAT EEN FAAL.
Een zwart schatje.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
val ik onder schatjes of negers?
Neje, hij ligt aan de linkerkant van het bed van zn vriendin. Misschien heeft ie wel op dr bed gescheten en heeft zij het uitgemaakt en hem haar bed gegeven. Dus ligt ie nu alleen thuis op een onder het schijt zittende bed.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef mistyl het volgende:
TS IS AAN HET FOKKEN TERWIJL IE NAAST ZN VRIENDIN LIGT WAT EEN FAAL.
ZE KOMEN EINDELIJK DOOR MAN EN NU GA IK ZE BANTWOORDENquote:Op maandag 24 januari 2011 00:03 schreef FreezePop het volgende:
FLIPSEN KOMEN DE BERICHTEN DOOR OF NIET ANDERS IS JE KOMPJOETER KAPOT
Uiterlijk, innerlijk, alles.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En Freezepop equals Squid van hoe heet dat..
[denkt na]
...Rocket Power?
Lang verhaal man, ben er zelf ook niet echt blij meequote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En Freezepop equals Squid van hoe heet dat..
[denkt na]
...Rocket Power?
Ik zal proberen om mijn best te doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk hard na. Ga terug na het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |