Idd daar zitten vele manuren in plus dure jachtlakquote:
Wel goed voor het drijfvermogen van je floating bridge.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je jachtlak op een gitaar doen? Dat is toch zonde?
Dat sluit het hout helemaal op en wordt veel te hard.
Nou omdat ik de hals goed glad en hard wilde hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je jachtlak op een gitaar doen? Dat is toch zonde?
Dat sluit het hout helemaal op en wordt veel te hard.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel goed voor het drijfvermogen van je floating bridge.
Voor treinreizigers;quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:48 schreef Witchfynder het volgende:
Man, zit nu in de trein. wel ff wennen zo vroeg wanneer je gewend bent pas om 9u weg te gaan
Het nadeel van helemaal zelf bouwen dat je naast verstand van het uberhaubt bouwen hebben je ook nog eens iets moois moet kunnen designenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ooit op school eens wat lessen gehad hoe je met frontpage een website kan maken.
Volgens mij was dat zelfs toen al ouderwets.
Ja jullie site ziet er best degelijk uit, nu kan ik wel werken met basic HTML maar dat ziet er zo knudde uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb hem gemaakt met wordpress
http://www.fatcatheartattack.com/
Dan heb je al een eigen admin systeem waar je op kan inloggen en kan je heel makkelijk al die tekst en berichten editten. Werkt echt heel simpel. Ik heb echt 0 verstand van computer en heb dit eruit geperst en ziet er best prima uit al zeg ik het zelf
Daarna moet je wel een domein "ergens" registreren neem ik aan? Hoeveel kost het totaal uiteindelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan heb je het probleem nog dat alles goed staat bij alle verschillende browsers/resolutieschermen enz
Ik betaal nu 35 geloof ik voor een jaar domein + webspace.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daarna moet je wel een domein "ergens" registreren neem ik aan? Hoeveel kost het totaal uiteindelijk?
Youtube heeft ook een shitload aan tutorials eropstaan dus dat is ook wel makkelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja jullie site ziet er best degelijk uit, nu kan ik wel werken met basic HTML maar dat ziet er zo knudde uit natuurlijkIk ga eens googelen op dat wordpress. Ty
Ik doe het trouwens bij PCextreme, altijd al daar gezeten, zal vast ook wel goedkoper kunnen maar ik ben er zeer tevreden over nog nooit problemen gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daarna moet je wel een domein "ergens" registreren neem ik aan? Hoeveel kost het totaal uiteindelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Twee stukjes uit de oefenruimte van gisteravond
Eerste nummer wat we gemaakt hebbenMoet alleen m'n solo nog een beetje uitwerken nu blijft het een beetje improviseren
En nog 1
Tips aanmerkingen enz op dingen composities enz alles is allemaal weer heel erg welkom
Commentaar op de outfit van de zanger mag ook!!!te lange introSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 sec ofzo ik was al bijna de aandacht kwijt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |