Ik verkoop mijn Blade Runner 5-Disc Ultimate Collector's Edition (Final Cut), omdat ik mijn dvd/blu-ray collectie aan het verkleinen ben. Deze Box Set gaat weg omdat ik er na aanschaf nooit meer naar gekeken heb, omdat de film mij ook niet meer aansprak. Ik had de Box gekocht omdat er veel extra's bij zaten (foto's e.d.). De box bevat:
- 5 Disc met daarop o.a. de film en in totaal meer dan 9 uur aan extra's. Zo is het verdeeld:
Disc 1: The Final Cut
Disc 2: Dangerous Days: Making Blade Runner
Disc 3: Three Complete Archival Versions
Disc 4: Enhancement Archive
Disc 5: Workprint
- Een Motion Film Clip
- 16 Pagina's tellend boekje met foto's en informatie
- Bijzonder kunstoverzicht met werk van Syd Mead en andere visionaire kunstenaars (de foto's die op de afbeelding uitsteken).
Final Cut: 113 minuten
Workprint: 104 minuten
Drie oorspronkelijke versies: 351 minuten
Deze boxset is via de bekende online webwinkels in Nederland niet meer nieuw te verkrijgen, deze boxset is nog 100% nieuw. De dvd's zijn nooit afgespeeld, alles is in perfecte staat en ziet er nog heel erg goed uit. De foto's zijn wat onduidelijk, maar voor betere foto's (voor de details) kun je dat altijd vragen. Ook via buitenlandse webwinkels (amazon.co.uk) is deze boxset niet meer nieuw te krijgen. Zelf heb ik een vrij hoog bedrag voor deze boxset betaald, en aangezien hij in veel winkels niet meer te krijgen is, verwacht ik er ook een mooi bedrag voor terug.
Mocht er nog iets onduidelijk zijn, kun je het altijd aan mij vragen.
De verzendkosten zijn voor de koper, je kunt de box ook komen ophalen en zelf van te voren bekijken.