quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09. Merel
10. Yvonne
11. Brechtje
12. Peter
13. Nokwanda
14. Zoon Nokwanda
15. Takaiki
16.
Eigen kaarten:
Madmaster
JJdJ1984
Die gaan (redelijk) zeker mee
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is hilarisch, want Ing gáát ook mee
Zie lijstje vorige bladzijde.
Over een weekje is het al afquote:
Ik verwacht een Take me to your heaven-momentje bij binnenkomstquote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga even dat lijstje uit m'n kop leren
![]()
![]()
![]()
Ing, ik verwacht een IRL smiley reeks bij binnenkomst!
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Nog op te lossen issues van de week:
- Wie rijdt er met wie mee? (Vanuit regio Schiedam, Delft, Rotterdam gaan 6 personen, da's teveel voor in 1 auto)
- Waar spreken we af van te voren?
- Dresscode
Oh shit, die wordt moeilijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht een Take me to your heaven-momentje bij binnenkomst!
Dresscode!quote:
Hoe staat het met de usb?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht een Take me to your heaven-momentje bij binnenkomst!
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
Betalingen (15 euro per kaartje)
Greys en Tombolafan hebben elk 8 kaartjes gekocht:
01. Greys --> eigen kaartje
02. Tombolafan --> eigen kaartje
03. Cat22 --> heeft betaald aan Tombola
04. Ingetje79 -->
05. Maes -->
06. Goodbye --> betaalt Greys ter plaatse
07. Erik -->
08. MissBliss -->
09. Merel --> betaalt Greys ter plaatse
10. Yvonne -->
11. Brechtje -->
12. Peter --> betaalt Greys ter plaatse
13. Nokwanda -->
14. Zoon Nokwanda -->
15. Takaiki --> maakt over aan Greys
Bij de kaartjes bestellen staat dat het van 20.00 tot 22.15 isquote:
Ohquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de kaartjes bestellen staat dat het van 20.00 tot 22.15 is.
Je moet nu kiezen!quote:
Ja ja ja, Cat komt uit richting Limburg en pikt jou opquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, Cat komt uit richting Limburg en pikt jou op
Je bent zo leuk, je had een limburger kunnen zijn
Is Yvonne ook niet van R'damse contreien?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Weet iemand uit welke richting Yvonne, Brechtje en Peter komen?
Ah, ok, das toch redelijk richting Rotterdam ook?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Had Nok nou wel of geen rijbewijs? Ik ben het ff kwijt.
Yvonne en Brechtje komen samen uit Dordrecht.
Seringe elevenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvonne was toch uit de omgeving Rotterdam/Dordrecht?
Jullie hadden dan zo mooi wax resultaten kunnen vergelijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ok, das toch redelijk richting Rotterdam ook?
Misschien kan er nog iemand met hen mee?
En wil Dirk niet toch mee?
Ja maar vanaf Dordrecht kom je ook niet echt langs Schiedam of Delft, da's nog wel een stukkie om. Ik denk dat zij liever gewoon saampjes gaan. Moeder en dochter aan de wapperquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ok, das toch redelijk richting Rotterdam ook?
Misschien kan er nog iemand met hen mee?
En wil Dirk niet toch mee?
Ik PM hem evenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat Peter in Den Haag gevestigd was, maar dat is een gokje.
Ow, ik heb er duidelijk geen verstand vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar vanaf Dordrecht kom je ook niet echt langs Schiedam of Delft, da's nog wel een stukkie om. Ik denk dat zij liever gewoon saampjes gaan. Moeder en dochter aan de wapper
Die gaan de Brienenoord over en dan rechtsaf richting Utrecht. Dan kom je eigenlijk totaal niet meer in de hoek van Delft enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik heb er duidelijk geen verstand van
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaan de Brienenoord over en dan rechtsaf richting Utrecht. Dan kom je eigenlijk totaal niet meer in de hoek van Delft enzoDa's echt wel een pittig stukkie om.
Heb Peter PM gestuurd, als hij uit de regio Den Haag komt dan zijn we misschien al een stukje verder met de puzzel
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
04. Ingetje79 --> heeft betaald aan Tombo
05. Maes -->
06. Goodbye --> betaalt Greys ter plaatse
07. Erik -->
08. MissBliss -->
10. Yvonne -->
11. Brechtje -->
13. Nokwanda -->
14. Zoon Nokwanda -->
Maar dankzij Grote Greys heerst er weer ORDEquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb jouw lijstje weer even aangepast Ing, want Goodbye had hem eerder ook al aangepast
CHAOS
Nog lange niet, nog lange nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dankzij Grote Greys heerst er weer ORDE
Als maar duidelijk is waarvandaan je moet komen lijkt me dat er wel rekening gehouden kan wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik had het al tegen Greys gezegd: ik kan komende week niet forummen wegens vakantie (zó vervelend!) dus ik kan ook niet druk hier meekletsen over wie met wie meerijdt, maar ik hoop wel dat ik uiteindelijk van iemand een lift kan krijgen
En dan hoor ik ook graag wat de dresscode uiteindelijk wordt
Dat weet Greys welquote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als maar duidelijk is waarvandaan je moet komen lijkt me dat er wel rekening gehouden kan worden.
Heeft iemand je telefoonnummer al? Voor de zekerheid?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Merel het volgende:
Ik had het al tegen Greys gezegd: ik kan komende week niet forummen wegens vakantie (zó vervelend!) dus ik kan ook niet druk hier meekletsen over wie met wie meerijdt, maar ik hoop wel dat ik uiteindelijk van iemand een lift kan krijgen
En dan hoor ik ook graag wat de dresscode uiteindelijk wordt
Dat weet ik ook niet, ik weet ook niet of Nok misschien wel een rijbewijs en auto heeftquote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Maar stel dat we in het uiterste noodgeval echt auto's tekort komen vanuit regio R'dam / Den Haag, zou je dan eventuéél met de trein kunnen Merel? Dat je vanaf station Hilversum wordt opgehaald door een van ons die nog plek hebben in de auto? Da's handig als we dat nu vast weten of dat wel of niet een mogelijkheid voor je is, als je er niet bent deze week (en fijne vakantie vast!)
Ik weet ook niet of het voor Nok en zoon een optie is?
We hebben echt wat rijbewijzen tekort volgens mij
Hoewel als Peter, Nok, zoon en Merel dan op station Hilversum aankomen, dan moeten we even mensen afzetten en dan weer ophalen enzo, anders past het nog niet
CHAOSSSSSSSS
Ik vroeg het even aan hem, en hij wil wel meequote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
MB, kan Re jou wegbrengen? (of gaat ie mee), dan kun je sowieso met mij mee terug
En ik kan dus mensen van Hilversum Station oppikken (Peter?)
We kunnen ook in een grand cafe afspreken ofzo of een cafetaria om even snel iets te eten?
Van te voren dacht je zeker dat het meer palingsound zou zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb de jees gisteren bij de vrienden van amstel gezienIk vond het zowaar erg goed
Nee ik ken de muziek van ze alleen live had ik ze nog niet gezien en de tribute die ze maakte naar Borsato met Rood was misschien wel beter dan het orgineelquote:Op maandag 24 januari 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van te voren dacht je zeker dat het meer palingsound zou zijn?
Die Kwakman, die gitarist, damn, wat kan die gast spelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee ik ken de muziek van ze alleen live had ik ze nog niet gezien en de tribute die ze maakte naar Borsato met Rood was misschien wel beter dan het orgineel
Er is nog 1 kaartje...quote:
Fixed.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef tombolafan het volgende:
Wie gaan er mee:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09. Merel
10. Yvonne
11. Brechtje
12. Peter
13. Nokwanda
14. Zoon Nokwanda
15. Takaiki
16. Re
Eigen kaarten:
Madmaster
JJdJ1984![]()
![]()
![]()
WE ZIJN GAAN LOS!
![]()
![]()
![]()
Prima wmbquote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Greys of Tombo, zal ik gewoon ter plaatse betalen ook?
Er zit een Mac op 1,7 km van het Mediapark, en volgens mij zit die ook vlakbij het station.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, willen we van tevoren afspreken/eten? Lijkt me voor de mensen die van ver komen sowieso fijn, maar dan moeten we wel kijken hoe en wat denk ik?
Echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit een Mac op 1,7 km van het Mediapark, en volgens mij zit die ook vlakbij het station.
Vast wel, maar we moeten ook even naar de kosten kijken (en misschien reserveren, 16 man ineens op de stoep is misschien niet handig)quote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef Cat22 het volgende:
Qua meeten, when all lese fails: op het mediapark is volgens mij ook een restaurant/café achtig iets?
Echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit een Mac op 1,7 km van het Mediapark, en volgens mij zit die ook vlakbij het station.
Zit een op de Kerkstraat en da's 1,7km van de Sumatralaan waar Studio 21 aan zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Nou dat zou wel een super plek zijn dan voor degenen die er al wat eerder heen willen
Ik dacht juist te lezen ergens dat er op heel dat Mediapark niets zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef Cat22 het volgende:
Qua meeten, when all lese fails: op het mediapark is volgens mij ook een restaurant/café achtig iets?
Hoe lang loop je daar ongeveer over?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit een op de Kerkstraat en da's 1,7km van de Sumatralaan waar Studio 21 aan zit.
Maar jullie zijn inmiddels bekend met mijn topografische kwaliteiten he?![]()
Tis wel handig om daar bijv. de auto te laten staan.
En te eten natuurlijk
20 minuutjes gok ikquote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang loop je daar ongeveer over?![]()
Ik weet dat nooit. Het klinkt best ver namelijk![]()
Ik bedoelde om dan vanaf Mac samen te rijden en een paar auto's te laten staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Parkeren gaat meestal juist wel heel goed bij het Mediapark, dus ik denk dat ik de auto dan toch maar meeneemStraks hoost en waait het, dan is er van ons roodwitblauwe (
) kapsel niets meer over!
De meeste auto's zitten gewoon ernstig vol denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bedoelde om dan vanaf Mac samen te rijden en een paar auto's te laten staan.
20 minuten lopen....ieuww
Ik weet niet of spandoeken mee naar binnen mogen (anders zien ze achter je geen reet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Gaan jullie nog een Fok!-spandoek maken?
Ja, en dan steeds door elkaar heen lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Niemand zit, we staan, er zijn geen zitplaatsen
Ik wil mijn aandacht wel verdelen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan steeds door elkaar heen lopen
Ik doe wel alsof ik zwanger ben en prop een spandoek onder mn truiquote:Op maandag 24 januari 2011 16:44 schreef cptmarco het volgende:
niet vragen, gewoon stiekem naar binnensmokkelen
ik wil jullie wel zien zitten...
Daar zie je echt geen reet van in zo'n druk publiekquote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef cptmarco het volgende:
dat wordt het nog gemakkelijker...
succes met het maken van de t-shirts...
I'll take that as a yesquote:
vooraan staanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zie je echt geen reet van in zo'n druk publiek
Met druk publiek bedoelde ze ons groepjequote:
Nopequote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan ik beleefd weigeren, zonder dat je denkt dat ik je dik vind? Nee zeker?
Blauwe broek, witte trui en rode hoed?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maximaal een Nederlands vlaggetje om mee te wapperen.
Kleding is een leuk begin.quote:
Oei, ik zou je wel willen helpen, maar ik weet niet hoe?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef Kaylen het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag. Ik wil graag kaarten bestellen via de officiele site.
Ik wil gelijk betalen. Ik krijg het alleen niet voor elkaar.
Hij geeft steeds aan dat ik de verkeerde bankcode of bankrekeningnummer heb ingevuld.
Ik wil betalen via ING. Kan iemand mij helpen?
Ben je oud Postbank klant en moet er nog een P voor?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef Kaylen het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag. Ik wil graag kaarten bestellen via de officiele site.
Ik wil gelijk betalen. Ik krijg het alleen niet voor elkaar.
Hij geeft steeds aan dat ik de verkeerde bankcode of bankrekeningnummer heb ingevuld.
Ik wil betalen via ING. Kan iemand mij helpen?
Ik betaal een van jullie beiden ter plekkequote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
04. Ingetje79 -->
05. Maes -->
06. Goodbye -->
07. Erik -->
08. MissBliss -->
10. Yvonne -->
11. Brechtje -->
13. Nokwanda -->
14. Zoon Nokwanda -->
Ik laat me liever verrassenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Morgen kan je de nummers al gedeeltelijk horen
3Js onthullen Songfestival nummers
Heb je het nu over kaartjes voor de Nederlandse inzending (opnames aanstaande zondag) of over kaartjes voor het ESF in Dusseldorf?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Kaylen het volgende:
hey wie welke site hebben jullie via ideal betaald? Misschien dat ik dan nog wel 2 kaartjes kan bemachtigen. Want ik wil echt zooo graag :-)
Want ik kan op die duitse site alleen via safepay of iets dergelijks betalen.
Waar ik mijn bankrekeningnummer, mijn bankcode en mijn naam moet invullen.
Ja, ik heb het al geprobeerd met een P ervoor. Maar dat werkte ook niet.
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat ik een heel fout Tros-outfitje aantrek
Ik heb nog een fout panterjurkje liggen. Die trek ik wel aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?![]()
![]()
Ik ga dadelijk de stad in. Eens kijken of ik iets gepast (haha) kan vinden.
Woeoeoeoeoeoe!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb nog een fout panterjurkje liggen. Die trek ik wel aan![]()
En dan mijn fouterdanfoute panterjasje erbij
OMGquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoeoeoe!![]()
Ik ga vanaaf knutselen aan mijn outfit.
Ik ga naast jou staanquote:
Doen we beide een shirt aan met "wij horen hier niet bij ik herhaal wij horen hier niet bij"quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen we beide een shirt aan met "wij horen hier niet bij ik herhaal wij horen hier niet bij"
Dan ik achter jullie!quote:
En ik sta daar wel ergens tussen, dan ben ik niet eens te zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ik achter jullie!
Ik heb nog steeds geen idee hoe dat nou moet met al die mensen uit de regio Rdam
Euhm....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maak jij ze?
Als je maar niet gaat fluiten en moonen naar de Jeesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta daar ook ergens tussen. Gewoon omdat
.
En ik zit op jouw nekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta daar ook ergens tussen. Gewoon omdat
.
Ja de groeten, ik ga niet weer de shirts maken heurquote:
Sure, maar hoe komen we daar nog aan dan binnen een paar dagen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Maar zwarte shirts met FOK! logo kan toch wel?
Mmmm, zwarte shirts kopen en bij een copyshop laten drukken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure, maar hoe komen we daar nog aan dan binnen een paar dagen?
Het ging ook niet om stickers op blote huid hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef niet zo nodig met een FOK! logo op mijn borst hoor. Ik ga gewoon in mijn normale kleding
Plattengrondquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Ow en 25 restaurantjes in de buurt van het mediapark.
Restaurant Bar Boon zit volgens mij in het park.
Edit: crap, alleen door de week geopend.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het ging ook niet om stickers op blote huid hoor.![]()
Mijn outfit wordt volgens mij een redelijke faal. Ik ben gewoon niet handig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef Ynske het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)000752,0.002626&z=19 daar dus
als je inzoomt met streetview zie je de zaak liggen, echt lekkere frietjes enzo
en gratis parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |