yeah en ach als t daar niet zo leuk wordt, ga ik gewoon naar NLquote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja er duiken weer een hoop oudgedienden op, da's wel leuk![]()
Ik hoop dat ze het echt een beetje oppakken, dan kan het heel gezellig worden
En waarom preciesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk een beetje dat ik de kick-off moet missen
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en ach als t daar niet zo leuk wordt, ga ik gewoon naar NL
hehehe yeah t duurt maar 3 maanden dus ik heb me voorgenomen dat ik dat best uit kan houden daarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dat laatste vind ik een beetje eng hoor ...
Ja sorry Pietjequote:
Ja zo goed als!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
en nu alles dan zo een beetje af in huis?
Geen idee.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opklapkrukje in je douche?
Ja gelukkig helemaal klaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
en nu alles dan zo een beetje af in huis?
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opklapkrukje in je douche?
Wat lekker!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelukkig helemaal klaar![]()
[..]
Ja![]()
En een stang...althans dat was wel de afspraak dus ben benieuwd of het in 1 x goed gaat
Yep!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
mooi dan. blij voor jullie dat t dan zo ver is
Geen idee...ik neem aan dat zij daar over nadenken...ik bedoel een stang om jezelf op te trekkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker!
En je slang wordt dan ook lager geplaatst? Zodat niet altijd het water op je koppie klettert, maar alleen als jij dat wilt.
Ja maar wij betalen zelf de water rekening dus dan mag je zo lang douchen als je zelf wiltquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Hey lekker laysa een zitje, kan je langer onder de dousche en als het te lang duurt roept D-K dat de muntjes op zijn.............
Doe ik altijd, of draai even de kraan in de keuken open
trusten laysaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken om op tijd te gaan slapen....tot morgen![]()
Verstandig. Trustenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken om op tijd te gaan slapen....tot morgen![]()
ik betaal hem ook, alleen denken me mede bewoners dat de bloembakken gevuld met buitenboompjes op balkon maar blijven groeien en groeien met 10eurobiljetjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ik neem aan dat zij daar over nadenken...ik bedoel een stang om jezelf op te trekken
[..]
Ja maar wij betalen zelf de water rekening dus dan mag je zo lang douchen als je zelf wilt
Maar ga je ineens het diepe in of heb je al een tijdje part-time samengewoond?quote:
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
Is Remlof dan uitgespeeld met zijn nieuwe speeltje???? zie geen filmpje, Remlof is al het hele weekend zoek
Sinds die Relmof kan ik je naam niet meer eens normaal lezen!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry
Het filmpje stond hier: [RLS SC #1091] Verzin eens een nieuwe TT....
Ik heb er zelf ook wel eens last vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds die Relmof kan ik je naam niet meer eens normaal lezen!
niet echt samengewoond neequote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ga je ineens het diepe in of heb je al een tijdje part-time samengewoond?
Gelijk in een nieuw gerenoveerd huisje! Dat is mooi!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
niet echt samengewoond nee
al zaten we vaak wel 5 of 6 dagen van de week bijelkaar.
en ik heb al een paar vakanties met dr weten te overleven
maar nu gaan we proberen. dr huis wordt nu gerenoveerd en daarna zien wel wel weer
nee we gaan in mijn woning wonenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gelijk in een nieuw gerenoveerd huisje! Dat is mooi!
Maar een Nederlandse? Wat moet je daar nou mee? Ik heb zelf een mooi half-bloedje!
Aha! Haha, dus ze heeft een noodplan? Alle meesterschurken hebben een plan B hè?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
nee we gaan in mijn woning wonen
haar woning daar zien we later wel weer mee wat mee te doen. is ook wel makkelijker. ik heb koopwoning zij een huurwoning
en nu komt ze dan bij mij en na de renovatie zou ze evt weer terug kunnen![]()
maar als t goed gaat blijft ze gewoon hier en houdt ze dr woning nog ff aan en gaan we die verhuren
is laysa halfbloed?
hehe yeah. noodplan is erquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha! Haha, dus ze heeft een noodplan? Alle meesterschurken hebben een plan B hè?
Ja, zij is Keltisch, ik het kruis.
Half-schotse is ze!
Haha, en over hoeveel pressie moet ik denken dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah. noodplan is er
heb ik ook wel een beetje op aangedrongen tbh
ah idd schots wist ik eigenlijk wek.
dus je eet elke week goede haggis?
hehe op redelijk veelquote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, en over hoeveel pressie moet ik denken dan?
Haggis op de zondag, de rest van de ingewanden door de week
hehe en is t wel een beetje te zuipen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit hier aan mijn gemberbier en dat blijkt Surinaams te zijn! Nooit geweten!
Haha, dan is het wel goed een noodplan te hebben (en alles op papier te zetten qua woning).quote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe op redelijk veel
maar zeker omdat we vorig jaar een tijdje vrij veel problemen hebben gehad en ff uit elkaar waren leek me dat wel verstandig tbh
mijn schoonzusje is ook schots. neefje van me half en liep in schotland weleens rond in kilt enzo
Ginger Ale. Ja, Laysa kwam met een fles aanzetten en dat valt onverwachts goed. Prima spul!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en is t wel een beetje te zuipen dan?
yeah we hebben ook al geregeld voor haar woning dat ze die ook gewoon mag behouden als ze na de renovatie bij me blijft.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel goed een noodplan te hebben (en alles op papier te zetten qua woning).
Mijn doedelzak is geen doedelzak
Kardinalen dragen jurken en Schotse mannen rokjes. Dus ik zit wel in de richting
k dan. ik drink dat nooit tbh. maar heb wel een gewoon biertje openstaan nuquote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ginger Ale. Ja, Laysa kwam met een fles aanzetten en dat valt onverwachts goed. Prima spul!
Dat scheelt ook weer in de centjes! Hier mag je niet onderverhuren eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah we hebben ook al geregeld voor haar woning dat ze die ook gewoon mag behouden als ze na de renovatie bij me blijft.
dan mag ze die ff verhuren en is wel iets voor een paar maanden enzo. niet dat ze die woning tien jaar mag aanhouden ofzo. maar dit jaar mag ze hem gewoon aanhouden en geen probleem verder ook.
kardinalen dragen jurken idd. ik ben monnik en draag een pij
De drank vooral won aan bekendheid in de VS tijdens de drooglegging en werd alzo ruim verspreid.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik drink dat nooit tbh. maar heb wel een gewoon biertje openstaan nu
hier mag t eigenlijk ook niet hoor, maar t is van een particulier en die doet niet zo moeilijk. geeft iig dit jaar en als t daarna nog goed zit wil hij de woning wel weer terug.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat scheelt ook weer in de centjes! Hier mag je niet onderverhuren eigenlijk.
Een jurk en een pij, wat zijn we heerlijk Gallo-Romaans!
[..]
De drank vooral won aan bekendheid in de VS tijdens de drooglegging en werd alzo ruim verspreid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gemberbier
Ik heb een niet drinken beleid!
O, dat is mooi! En er nog op verdienen ook!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hier mag t eigenlijk ook niet hoor, maar t is van een particulier en die doet niet zo moeilijk. geeft iig dit jaar en als t daarna nog goed zit wil hij de woning wel weer terug.
gaan ws via een bureau nu onderverhuren aan van die mensen die hier voor een paar maanden zitten. is makkelijk en ze betalen ook meer ook
yeah idd en die vent is ook wel schappelijk dat hij zo makkelijk doetquote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dat is mooi! En er nog op verdienen ook!
Koudwatervrees?
Ja, dat is wel ok! Als die huiseigenaar zijn Sjekels maar krijgt is die graaier ook weer tevreden!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd en die vent is ook wel schappelijk dat hij zo makkelijk doet
nog ff en ik wordt huisjesmelker
ah beetjen wel tbh. ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou huwen of samenwonen
op zich zou hij moeilijk kunnen doen hoor. ze zit er heel gunstig en hij zou t zo voor een hogere prijs kunnen verhurenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ok! Als die huiseigenaar zijn Sjekels maar krijgt is die graaier ook weer tevreden!
Dat zei ik lang, lang geleden ook.![]()
Daar gaat mijn carriere als echte kardinaal!
Een priester betaal je met goud, God met gebeden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich zou hij moeilijk kunnen doen hoor. ze zit er heel gunstig en hij zou t zo voor een hogere prijs kunnen verhuren
een echte kardinaal geeft meer dan een huisjesmelker ooit kan doen he
en ze nemen ws ook meer
hehe hmm mooie spreuk iddquote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een priester betaal je met goud, God met gebeden.
Mooi voor op een tegeltje!
En wanneer ga je dan precies samenwonen?
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe hmm mooie spreuk idd
hmm officieel over een minuut of 5
maandag officieel
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry
Het filmpje stond hier: [RLS SC #1091] Verzin eens een nieuwe TT....
Hij kan de spatie nog niet vinden op zijn tablet.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wanneer komt de versie met spatie?
Als je veel moet typen kan je beter een notebook nemen, maar dit ding is veel meer accesible, aanzetten en je bent online (via m'n telefoon via tethering in dit geval). Moet je uit de trein, dan douw je het ding in z'n etui en stop je 'm in je binnenzak of tas. De accu gaat langer mee en hij is veel makkelijker mee te nemen. Dat zijn zo'n beetje de voordelen ten opzichte van een notebook. Ow en het gewicht natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het wat, ben je enthousiast of is het vergeleken met een notebook gewoon zwaar behelpen?
Maar je vindt het wel het geld waard?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je veel moet typen kan je beter een notebook nemen, maar dit ding is veel meer accesible, aanzetten en je bent online (via m'n telefoon via tethering in dit geval). Moet je uit de trein, dan douw je het ding in z'n etui en stop je 'm in je binnenzak of tas. De accu gaat langer mee en hij is veel makkelijker mee te nemen. Dat zijn zo'n beetje de voordelen ten opzichte van een notebook. Ow en het gewicht natuurlijk
Saucijzenbroodjes, 3 voor 1 euro bij de Supert vandaag én de rest van de week werk. Hatzeequote:
Bloedwraak?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes, 3 voor 1 euro bij de Supert vandaag én de rest van de week werk. HatzeeEn dit weekend Vendetta
![]()
De Creme Brulee, mag ik hopenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes, 3 voor 1 euro bij de Supert vandaag én de rest van de week werk. HatzeeEn dit weekend Venietta
![]()
veel geluk!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe hmm mooie spreuk idd
hmm officieel over een minuut of 5
maandag officieel
Ja, dat ding kostte me de helft van de goedkoopste iPod.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel het geld waard?
Hoe lang gaat die accu mee?
Krijg je daar een Humvee bij?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind dit wel wat hebben![]()
http://www.tabletpcreview(...)c+v100+rugged+tablet
[ afbeelding ]
quote:
Beide opties zouden wel bij mij passen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een baan als opleider/schietschijf in Afghanistan.
Jij wilde toch zo'n zuinige 3 liter per 100 km auto kopen? Een Humvee haalt dat niet volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Beide opties zouden wel bij mij passen.
Ja, maar dat staat los van of het mij past of niet. Ik zou ook nooit, voor welke overheid dan ook, militaire activiteiten in het buitenland ondernemen. Maar op zich past het avontuur wel bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij wilde toch zo'n zuinige 3 liter per 100 km auto kopen? Een Humvee haalt dat niet volgens mij.
quote:'Hoofddoekverbod in regiobus'
HAARLEM - PVV-lijsttrekker voor Noord-Holland Hero Brinkman overweegt om op termijn hoofddoekjes in regionale buslijnen te verbieden, mocht de PVV in deze provincie aan de macht komen.
Brinkman vindt een verbod nu nog een stap te ver, maar in de toekomst wil hij er wel over praten, zegt hij tegen het Haarlems Dagblad.
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van of het mij past of niet. Ik zou ook nooit, voor welke overheid dan ook, militaire activiteiten in het buitenland ondernemen. Maar op zich past het avontuur wel bij mij.
Een verbod gaat vooralsnog te ver. Waarom zou dat in de toekomst anders zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik neem maar even de rol van Remlof over.
Weerzinwekkend figuur en van mij mag hij onder de interliner komen
[..]
Ja, heur "Indiana Jones", vanuit je luie stoel, turend naar die breedbeedl van jequote:Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van of het mij past of niet. Ik zou ook nooit, voor welke overheid dan ook, militaire activiteiten in het buitenland ondernemen. Maar op zich past het avontuur wel bij mij.
Het gaat hem niet te ver, het gaat de PVV vanwege gebrek aan macht nu te ver. Maar het geeft wel duidelijk aan welke richting ze kiezen, namelijk het elimineren van het moslim gedachtegoed inclusief de symbolen die daar voor staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een verbod gaat vooralsnog te ver. Waarom zou dat in de toekomst anders zijn?
Ik zat op een zurig cynische reactie te wachten, maar dat hij nu juist van jou moet komen hèquote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heur "Indiana Jones", vanuit je luie stoel, turend naar die breedbeedl van je
"In de toekomst"? Als de bruinhemden weer door de straten marcheren om het hoofddoekverbod met geweld af te dwingen zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat mensen tegen hoofddoekjes hebben, wel tegen dat gewaad waar mensen zich helemaal in verschuilen. Maar een hoofddoek?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn oma droeg ook vaak een hoofddoek als ze naar buiten ging.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat mensen tegen hoofddoekjes hebben, wel tegen dat gewaad waar mensen zich helemaal in verschuilen. Maar een hoofddoek?
Ja Noek en Cc. zijn er niet, but somebody has to do the jobquote:Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat op een zurig cynische reactie te wachten, maar dat hij nu juist van jou moet komen hè
Mijn schoonmoeder soms nog, vooral als het koud is. Schoonmoeder moet dus straks een wollen muts gaan dragen?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn oma droeg ook vaak een hoofddoek als ze naar buiten ging.
Ik ben een tikkeltje ouder, weet dat mijn moeder hem nog droegquote:Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn oma droeg ook vaak een hoofddoek als ze naar buiten ging.
Er zijn anders ook heel veel vrouwen die daar zelf de beslissing over nemen....quote:Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef Jian het volgende:
Okee, okee, hier komt de Advocaat van de Duivel;
Moslims dragen geen hoofddoek omdat het koud is of omdat hun haar anders door de war gaat .......... dat is de issue hier
Er zijn zelfs mensen die een pak aantrekken als ze naar een klant gaan, nou en?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef Jian het volgende:
Okee, okee, hier komt de Advocaat van de Duivel;
Moslims dragen geen hoofddoek omdat het koud is of omdat hun haar anders door de war gaat .......... dat is de issue hier
De reden is dat er nogal wat PVV-ers zuigende hatertjes zijn met een verwrongen geest.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is precies de reden dat hoofddoekjes niet mogen?Daar heeft toch eigenlijk niemand last van?
Claus!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel voor een stropdassenverbod eigenlijk
Zo formuleren zij het zelf niet, neem ik aanquote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De reden is dat er nogal wat PVV-ers zuigende hatertjes zijn met een verwrongen geest.
Alsof dat heul veul uitmaakt voor een Stripper Cop.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ik in pak naar een klant ga gaat m'n haar echt wel door de war.
Dan moet je je stropdas ook iets hoger dragen, als haarband.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ik in pak naar een klant ga gaat m'n haar echt wel door de war.
Nee, allicht niet, dat zou wel wat meer inzicht geven in wat ze ( <- sommigen) nu echt drijft.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo formuleren zij het zelf niet, neem ik aan
Dit toepje moet je eens kijken Honda, zo corrupt is het systeem OOK in Griekenland !quote:Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef hondjes het volgende:
http://62.69.177.127/griekenland-failliet.11067743.lynkx
Gisteravond al in Der Spiegel te lezen, Griekenland failliet.
maar wat zegt onze geridderde Trichet gisteren in Buitenhof,,een absurde veronderstelling.
http://www.fd.nl/artikel/(...)-europese-regeringen
Dus we wachten maar weer af, wie gelijk heeft.
Maar jij weet het dus ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, allicht niet, dat zou wel wat meer inzicht geven in wat ze ( <- sommigen) nu echt drijft.
Ik heb niets tegen hoofddoeken hoor, sterker nog in de jaren 50 was het een style-icoon en dat kan het nu ook zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er zijn anders ook heel veel vrouwen die daar zelf de beslissing over nemen....
Clausquote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel voor een stropdassenverbod eigenlijk
Ik heb een kaal hoofdjequote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hoofddoeken hoor, sterker nog in de jaren 50 was het een style-icoon en dat kan het nu ook zijn.
het dragen om deze reden vind ik minder; speciaal iets genomen dat niet uit de Koran, maar uit de Bijbel komt; Een vrouw die haar hoofd niet bedekt, kan zich maar beter laten kaalknippen. Wanneer ze dat een schande vindt, moet ze haar hoofd bedekken
Nogmaals: zo formuleren ZIJ het niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je van de oude vertrouwde vreemdelingenhaat?
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: zo formuleren ZIJ het niet.
Ik wil weten wat de PVV als reden heeft gegeven voor een hoofddoekverbod.
quote:"Voor ons staat het hoofddoekje symbool voor de onderdrukking van de vrouw. Symbolen zijn belangrijk", aldus de lijsttrekker voor de verkiezingen die op 2 maart plaatshebben.
Dat je niet als boerkaspook in de rondte moet zweven valt wat voor te zeggen. Dat hoofddoekje boeit me geen kudt.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef Toverheks het volgende:
Al heb je 6 lakens om waar maakt men zich druk om, iedereen moet het voor zich zelf weten.
Dankuvriendelijkquote:
Ik dacht dat dat gewoon in het kader van het verbannen van de islam is.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: zo formuleren ZIJ het niet.
Ik wil weten wat de PVV als reden heeft gegeven voor een hoofddoekverbod.
Ja, en alle negertjes moeten eigenlijk eten hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een wet maken voor keuzevrijheid? De wetgeving moet er juist vanaf blijven, zodat zonder wetgeving de keuzevrijheid vanzelfsprekend is.
wel graag herkenbaar blijven a.u.b.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je niet als boerkaspook in de rondte moet zweven valt wat voor te zeggen. Dat hoofddoekje boeit me geen kudt.
Zelfs dat zou mij niet zo heel veel uitmaken, mits eigen wens. Je kunt in ieder geval leuk fantaseren over wat er nu allemaal onder zitquote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je niet als boerkaspook in de rondte moet zweven valt wat voor te zeggen. Dat hoofddoekje boeit me geen kudt.
Je mag van mij best in zo'n Halloweenkostuum paraderen, maar dan moet je wel een naamkaartje op je voorhoofd! Met feauteaux!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wel graag herkenbaar blijven a.u.b.![]()
[ afbeelding ]
misschien wel een bomquote:Op maandag 24 januari 2011 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfs dat zou mij niet zo heel veel uitmaken, mits eigen wens. Je kunt in ieder geval leuk fantaseren over wat er nu allemaal onder zit
Ja, bomgordels enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfs dat zou mij niet zo heel veel uitmaken, mits eigen wens. Je kunt in ieder geval leuk fantaseren over wat er nu allemaal onder zit
Oh fuck. Koffertjes verbieden, sofort!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien wel een bom
en rugzakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh fuck. Koffertjes verbieden, sofort!
Ja, maar voorlopig liggen die kernbommen op Woensdrecht en die passen echt niet onder een boerka.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien wel een bom
Nee, nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh fuck. Koffertjes verbieden, sofort!
Daarom moet je er met veel geweld doorheen banjeren, om het een beetje op te rekken, zeg maar.quote:
Ligt eraan hoe dik de bijbehorende Fatima is.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar voorlopig liggen die kernbommen op Woensdrecht en die passen echt niet onder een boerka.
Ik lees die berichten over de pvv niet eens....het boeit me niet zo wat die raaskallenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom moet je er met veel geweld doorheen banjeren, om het een beetje op te rekken, zeg maar.
En wanneer dan elke vrouw die keuzevrijheid zou hebben, zou dan helemaal goed zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een wet maken voor keuzevrijheid? De wetgeving moet er juist vanaf blijven, zodat zonder wetgeving de keuzevrijheid vanzelfsprekend is.
En dan kan je, als de bruinhemden voor je deur staan om te checken of je wel een PureBlood bent, gewoon gillen: "Ich hab es nicht gewusst!"quote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees die berichten over de pvv niet eens....het boeit me niet zo wat die raaskallen
Hoe dikker de Fatima, des te minder ruimte onder het laken. Tenzij ze hem stopt daar waar jij vermoedelijk niet wil zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik de bijbehorende Fatima is.
Daar ga je al...ik ben geen PureBloodquote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan kan je, als de bruinhemden voor je deur staan om te checken of je wel een PureBlood bent, gewoon gillen: "Ich hab es nicht gewusst!"
Remlof komt je wel redden van de Brute Bruinhemden.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar ga je al...ik ben geen PureBlood![]()
Vaarwel wrede wereld
Dan neem ik toch liever afscheidquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remlof komt je wel redden van de Brute Bruinhemden.
Ik heb hier een werkster die van de biblebelt komt. Ze vertelde dat haar zus een vriendje had die vroeg of haar rok niet twee centimeter langer kon zodat hij over haar knie zou vallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
En wanneer dan elke vrouw die keuzevrijheid zou hebben, zou dan helemaal goed zijnMaar is dat zo, dat is de vraag.
De hoofddoeken-discussie speelt mondiaal af, In Turkije is het op bepaalde plekken en in bepaalde situaties wettelijk verboden en dat heeft te maken met waar de hoofddoek in bepaalde gevallen voor staat. Overigens heeft Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens, na het aanspannen van een procedure aldaar, Turkije gelijk gegeven. In Amerika valt het onder de vrije meningsuiting en daar mag het, alhoewel ik me afvraag of het voor sommige vrouwen vrije meningsuiting is.
Ik ging vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, ook niet uit vrije wil naar de kapper.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hier een werkster die van de biblebelt komt. Ze vertelde dat haar zus een vriendje had die vroeg of haar rok niet twee centimeter langer kon zodat hij over haar knie zou vallen.
In sociale gemeenschappen, gezinnen en in relaties bestaat complete vrijheid helemaal niet. Iedereen legt wel iets op aan zijn naasten of probeert dat te doen.
Waar gaat het in vredesnaam over
Ik moest het altijd kort en nu heb ik het kort heb vinden ze het weer te kort.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ging vroeger, toen ik nog bij mijn ouders woonde, ook niet uit vrije wil naar de kapper.
Nergens over en zolang mensen vrij zijn in hun keuze vind ik het wel best, dat geldt voor hoofddoeken, boerka's, ninja-pakken en carnavals-uitdossing.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hier een werkster die van de biblebelt komt. Ze vertelde dat haar zus een vriendje had die vroeg of haar rok niet twee centimeter langer kon zodat hij over haar knie zou vallen.
In sociale gemeenschappen, gezinnen en in relaties bestaat complete vrijheid helemaal niet. Iedereen legt wel iets op aan zijn naasten of probeert dat te doen.
Waar gaat het in vredesnaam over
Ik snap het geneuzel over hoofddoekjes niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit toepje moet je eens kijken Honda, zo corrupt is het systeem OOK in Griekenland !
Papadopoulos zegt dat het precies zo werk als deze meneer uitlegt en wat deze
meneer er nog bij vergeet te vertellen is dat in Griekenland (niet bij alle, alleen bij
de ''hoge lieden) het pensioen ook nog eens overgaat van vader op dochter![]()
dat vervalt pas als dochter trouwt, maar die trouwen dus NOOIT dan begrijp je wel
die hebben gewoon 2000 euro aan pernsioen van hun overleden Pa in ''the pocket'',
dus die gaan lekker samenwonendan mogen ze het gewoon houden.
Ik ben vergeten te vragen hoeveel generaties dat dan doorgaat en hoe het
zit als je alleen zoons hebt, dan vervalt het pensioen wel dacht ik, als
je twee dochters hebt, krijgen ze allebei de helft![]()
dit is deze meneer op het toepje, ook niet de minste
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_D._Wolff
en Papandreou heeft bij hem in de klas gezeten
edit
jah... dit toepje dus, wel handig als ik hem er meteen even bijzet![]()
Zeg, het is niet de bedoeling dat je opeens zinnige dingen gaat roepen richting de politiek. Daar kunnen ze echt niet mee omgaanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik snap het geneuzel over hoofddoekjes niet.
Er zijn belangrijke financiele zaken aan de gang, zowel in Griekenland, Ierland, Portugal en de rest.
Wat is de reden van hulp aan de landen, waarom moesten we de Eu in en ook een geldstelsel, waar geen bevolking in geloofde.
Dus eigenlijk zit je nu de boel te bagatelliseren en doet dat hoofddoekjes verhaal er eigenlijk helemaal niet toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als je in de jaren '80 op een kunstacademie zat moest je vooral in het zwart anders werd je compleet met de nek aangekeken. In de jaren '70 was je compleet de lul als je rood haar had. Best een gedoe toen
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg, het is niet de bedoeling dat je opeens zinnige dingen gaat roepen richting de politiek. Daar kunnen ze echt niet mee omgaan.
Remote linking, plaatje doet het niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als je jezelf hier op verplaatste was je een homo![]()
[ afbeelding ]
Daar zou de PVV wat aan moeten doenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remote linking, plaatje doet het niet.
Dat ken ik. Ik ben ook "de zoon van".quote:Op maandag 24 januari 2011 13:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En bij ons in het dorp werd de zoon van de dominee vastgebonden aan een lantaarnpaal en bekogeld met negerzoenen. Terecht ook, had hij maar niet "de zoon van" moeten zijn
Ik geef aan dat er geen reden is voor enig politieke partij om zich er druk over te maken. Het feit dat men dat wel doet is dat men een dubbele agenda heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit je nu de boel te bagatelliseren en doet dat hoofddoekjes verhaal er eigenlijk helemaal niet toe.Remlof weer voor niks met zijn anti-bruinhemden-pamfletten de straat op gegaan
Het is juist de schuld van de PVV. Remote linken? Je gaat maar Nederlands linken.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zou de PVV wat aan moeten doen
Welke man is dat niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik ben ook "de zoon van".
Arme jij, dat moet vaak niet fijn geweest zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik ben ook "de zoon van".
Ach, je went er aan dat ze je spullen vernielen of je schoolboeken in het water gooien omdat wat je vader voor werk doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme jij, dat moet vaak niet fijn geweest zijn
Wal pas nadat ze door je brievenbus hebben gezeken natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
En als de Bruinhemden echt voor je deur staan gebruik je gewoon een paar woorden met meer dan drie lettergrepen. De verwarring zal dusdanig zijn dat ze vergeten wat ze kwamen doen en met z'n allen maar gewoon Schültenbrau gaan drinken.
Dat zijn we allemaalquote:Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was de kleinzoon van (gezien vanuit mijn moederszijde) of de zoon van de vader van de zoon van die en die.
Ja, maar ik vind het altijd wel typisch. Er is altijd wel een familie-debiel waar je onder valt. Degene met net dat beetje meer faam dan de andere schapen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal
Edit, behalve de vrouwen dan natuurlijk
Nee dat was ik niet !quote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef hondjes het volgende:
Fann...jij zat ook in de zaal he.
Jij was degene die lachte..in het youtubje..
Plakken kaas kopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat kaasschaven verboden zouden moeten worden.![]()
Ik ben weer eens uitgeschoten. Auw
Kaas bestaat überhaupt bij de gratie van bacteriën, maak je niet drukquote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Plakken kaas kopen.
Een stuk kaas vind ik sowieso niet echt fris tenzij ik het alleen opeet.
Ik gebruik de kaas ook om te raspen voor over de pasta.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Plakken kaas kopen.
Een stuk kaas vind ik sowieso niet echt fris tenzij ik het alleen opeet.
Wat had die van jou voor kleur?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als je jezelf hier op verplaatste was je een homo![]()
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg bacteriën die je er niet op wilt hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kaas bestaat überhaupt bij de gratie van bacteriën, maak je niet druk
Ja, tegenwoordig wel eens te veel.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bacteriën die je er niet op wilt hebben.
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook vies hoor, ik heb plakjes en voor de pasta koop je gewoon zakjes
Lekker het noro virus op je stuk kaas.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig wel eens te veel.
Ik bedoel een mens heeft niet voor niets een immuunsysteem.
Da's waar, maar ze zijn dan ook vaak wat lekkerderquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus. Hoewel die zakjes geraspte kaas redelijk duur zijn
.
Wie wil mijn MRSA?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker het noro virus op je stuk kaas.
Eet smakkelijk.
Kreidler (rood met chroom) of Yamaha met veel chroom en het ging bij mij altijd stuk, net zoals later mijn auto's geen lang leven beschoren waren. Gemiddeld deed ik met een brommer ongeveer zes maanden en met een auto ongeveer één jaar. Wat een geld heb ik in die jaren verkwist aan mobiliteitquote:
Dat doet dus niet iedereen!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is er precies vies aan? Je pakt de kaas beet daar waar hij geplastificeerd is, gebruikt een schone schaaf of rasp en verpakt 'm weer luchtdicht voordat hij weer de koelkast ingaat.
Ik hoorde vorige week? dat er op een ATM toetsenbord meer bacteriën zitten dan op een wc-bril. Je kunt het wel hebben, je lichaam kan het aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bacteriën die je er niet op wilt hebben.
Dat zeg ik niet, maar wat ik bedoel is denk ik wel duidelijk. Als een gemiddeld kind tegenwoordig geconfronteerd wordt met 2 bacteriën ligt het meteen ziek op bed. Het immuunsysteem van mensen (met name in het "Westen" wordt steeds minder getest en daardoor ook steeds minder stevigquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker het noro virus op je stuk kaas.
Eet smakkelijk.
Als het goed is welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week? dat er op een ATM toetsenbord meer bacteriën zitten dan op een wc-bril. Je kunt het wel hebben, je lichaam kan het aan.
Daar heb ik nog steeds geen last van.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wat ik bedoel is denk ik wel duidelijk. Als een gemiddeld kind tegenwoordig geconfronteerd wordt met 2 bacteriën ligt het meteen ziek op bed. Het immuunsysteem van mensen (met name in het "Westen" wordt steeds minder getest en daardoor ook steeds minder stevig
Ja, er zijn hoogst waarschijnlijk legio andere situaties waarbij je die bacteriën gewoon hebt binnengekregen, da's dan een gelukjequote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb ik nog steeds geen last van.
Ergens is het dan toch goed gegaan ondanks de plakken kaas.
En dan zul je zien dat tijgers wel gewoon met het OV mee mogen van Hero.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Jian het volgende:
ALPHEN AAN DE RIJN - Vier tijgers wisten maandagochtend te ontsnappen uit circus Belly Wien in Alphen aan de Rijn. De tijgers zouden twee kamelen en een paard hebben aangevallen. Eén kameel overleefde dat niet.
Dat las ik ook ergens ja. Die metalen palen in trein en bus doen 't ook goed qua anti-stof-creatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Toverheks het volgende:
als je naar de bank gaat om te pinnen, dat toetsenbord is een bron van bac. hebben ze onderzocht, dus voor de mensen die daar vrees van hebben een tip, neem plastic handschoentjes mee.....
echt als je je druk gaat maken van welk bac. je ergens kan gaan oplopen dan heb je geen leven lijkt me.
"bacteriën worden dus gedemoniseerd zeg maar "quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bacteriën met een baan, koester ze: http://www.radio1.nl/contents/15407-bacteri-n-met-een-baan
ja daarom, als je je over zulke dingen druk gaat maken raak je niks meer aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat las ik ook ergens ja. Die metalen palen in trein en bus doen 't ook goed qua anti-stof-creatie.
LoLquote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daarom, als je je over zulke dingen druk gaat maken raak je niks meer aan.
en echt ik zie Dementor in de keuken bezig en maar tegen Juud roepen * je hebt deze kaas toch niet met je vingers aan geraakt he*
Misschien is het wel hygiënischer als je je huisgenoten gewoon plastificeert.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en echt ik zie Dementor in de keuken bezig en maar tegen Juud roepen * je hebt deze kaas toch niet met je vingers aan geraakt he*
Ja, dat zeg ik, viezer dan de gemiddelde wc-brilquote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat las ik ook ergens ja. Die metalen palen in trein en bus doen 't ook goed qua anti-stof-creatie.
Zal wel meevallen, anders kan hij straks zijn lol op met zo'n klein ransbakkind dat overal met zijn snotvingerts aan zit te fruttenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
Dementor gaat straks langs de HEMA en koopt gelijk 10 dozen plastic handschoenen voor Juud..........ohhhhhhhhh arme Dementor, straks met zo een kleintje zal hij wel een luier gaan verwisselen, en dan dat spugen wat die baby`s zo doen en spuitluiers hahahah zie hem echt voor me straks, en maar roepen Juud de kleine heeft gescheten dat raak ik niet aan hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is het wel hygiënischer als je je huisgenoten gewoon plastificeert.
Jah en daar gaat ie niet dood van hoor, daar bouwt ie zijn immuunsysteem mee opquote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, anders kan hij straks zijn lol op met zo'n klein ransbakkind dat overal met zijn snotvingerts aan zit te frutten
Net nog in de supermarkt zo'n miniding met een stuk (wat ik denk) worst helemaal naar de hell geholpen in zijn/haar (verschil is niet te zien bij die dingen) knuistjes... Pleurt op de grond, kind raapt op en stopt vrolijk in mond_!
Bij hen krijgen ze geen kans meer, ze gaan allemaal op jou zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is het wel hygiënischer als je je huisgenoten gewoon plastificeert.
1) pak kind uitquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dementor gaat straks langs de HEMA en koopt gelijk 10 dozen plastic handschoenen voor Juud..........ohhhhhhhhh arme Dementor, straks met zo een kleintje zal hij wel een luier gaan verwisselen, en dan dat spugen wat die baby`s zo doen en spuitluiers hahahah zie hem echt voor me straks, en maar roepen Juud de kleine heeft gescheten dat raak ik niet aan hoor.
tip voor Dementor als je wel de kleine verschoond, staalborstelte bij je kraan leggen, kan je daarna je handen schrobben
dat is ook zo goor, had mijn Hans ook zo last van, viel zijn snoepje uit zijn bakkes hij raapte het gewoon op en stak het weer in zijn mond, zie hem nog zitten in de zandbak met zijn lolly, lolly werd ff neergelegd en daarna zo weer in zijn mond gestopt ach zand schuurt de maag hahahha oh als ik eraan terug denk hans was een vies kind.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, anders kan hij straks zijn lol op met zo'n klein ransbakkind dat overal met zijn snotvingerts aan zit te frutten
Net nog in de supermarkt zo'n miniding met een stuk (wat ik denk) worst helemaal naar de hell geholpen in zijn/haar (verschil is niet te zien bij die dingen) knuistjes... Pleurt op de grond, kind raapt op en stopt vrolijk in mond_!
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, da's goed voor die dingen. Anders worden ze later overal ziek van.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook zo goor, had mijn Hans ook zo last van, viel zijn snoepje uit zijn bakkes hij raapte het gewoon op en stak het weer in zijn mond, zie hem nog zitten in de zandbak met zijn lolly, lolly werd ff neergelegd en daarna zo weer in zijn mond gestopt ach zand schuurt de maag hahahha oh als ik eraan terug denk hans was een vies kind.
Ja,.....en nu hebben ze weer niet de goede, alleen die balance van Unicura, ik wil die gele zeep,quote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Metalen palen, deurklinken, etcetera... het eerste wat ik altijd doe als ik thuiskom is mijn handen wassen met Unicura zeep.
of hij pakt de kleine zo aan het voetje en loopt er zo mee naar Juud hahahah ohhhhhh en dat moet vader worden hahah peuters eten graag met hun handen zie ze al zitten aan tafel en Dementor maar rillen bij elke graai wat die kleine in haar bord doet, en maar proppen hahaha en juud maar roepen ach laat gaan doen peuters wel vaker, Dementor eet dus voortaan alleen op de slaapkamerquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) pak kind uit
2) schep de verpakking in een vuilniszak
3) leg kind in douchecabine
4) zet douche hard aan
5) spuit kind schoon
6) ???
7) Profit
Ach welnee, jou Hans was een heel gewoon kind. Is hij er ooit ziek van geweest?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook zo goor, had mijn Hans ook zo last van, viel zijn snoepje uit zijn bakkes hij raapte het gewoon op en stak het weer in zijn mond, zie hem nog zitten in de zandbak met zijn lolly, lolly werd ff neergelegd en daarna zo weer in zijn mond gestopt ach zand schuurt de maag hahahha oh als ik eraan terug denk hans was een vies kind.
Bak jij friet in de Dettol ????quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef Laysa het volgende:
Bij ons altijd eerst Dettol...Anders geen friet
Jawel johquote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso niet natuurlijk, want op een broodje jam hoort geen boter
Oh? Kun je dat hier ook niet kopen? Ik heb twee soorten: het blok in de badkamer en de spuit in de keuken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja,.....en nu hebben ze weer niet de goede, alleen die balance van Unicura, ik wil die gele zeep,
Tuurlijk! Anders zit het vol bacteriënquote:
Hooguit krijg je een paar wormen en dat is simpel op te lossenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach welnee, jou Hans was een heel gewoon kind. Is hij er ooit ziek van geweest?
nee, ach kinderen doen de smerigste dingen, heb je wel eens een peuter zijn eigen kont zien schoonvegen ook zo goor, de plak zit aan de onderbroek ach ze moeten ook alles lerenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach welnee, jou Hans was een heel gewoon kind. Is hij er ooit ziek van geweest?
ow ja, stom, kutbacteriënquote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk! Anders zit het vol bacteriën
Waarom sta jij uitgebreid naar kindertjes op toiletten te kijken?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ach kinderen doen de smerigste dingen, heb je wel eens een peuter zijn eigen kont zien schoonvegen ook zo goor, de plak zit aan de onderbroek ach ze moeten ook alles leren
bereid jij je maar voor vastquote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alsof ik altijd vieze handen heb.....![]()
Dementor is gewoon nogal van netjes en schoon als het om etenswaren in de koelkast gaat.
Vind ik wel heel prettig moet ik zeggen, vleeswaren gaat netjes in een bakje en na twee dagen open is het op of weg. Melk of yoghurt is drie dagen open en dan is het op of weg. Ik hou ervan, dat groezellige vieze wat je soms bij mensen ziet, ieuw...
Plakjes kaas gaan ook in een bakje, geen vlokjes boter in de jam of met pindakaas aan je mes ergens anders in gaan roeren. Geen broodkruimels in de chocopasta, grin.
Ik hou dr van...
Misschien zet hij de kleine wel even de kattenbak.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ach kinderen doen de smerigste dingen, heb je wel eens een peuter zijn eigen kont zien schoonvegen ook zo goor, de plak zit aan de onderbroek ach ze moeten ook alles leren
Als ik hoor hoe hier de helft eerst steriel moet zijn voordat er überhaupt een frietje kan worden gevroten denk ik dat ik ook een goede gooi doequote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ben ik hier veruit de meest ranzige
Ja tuurlijk, jouw vader was dokter toch, die wist wel dat een paar bacteriën goed voor je zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ben ik hier veruit de meest ranzige
nee ik zit nu even terug te denken toen ze hier nog klein waren.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom sta jij uitgebreid naar kindertjes op toiletten te kijken?
Blokken zeep vind ik dan weer ranzig. Wil alleen vloeibare zeep. Een stuk zeep koop ik alleen als mijn vader hier komt, die wil perse zo'n ranzig zeepblokje, bleh!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Kun je dat hier ook niet kopen? Ik heb twee soorten: het blok in de badkamer en de spuit in de keuken.
Jongeuh, hoe kan een blok ZEEP nou vies zijn, mijn godquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Blokken zeep vind ik dan weer ranzig.
Hij heeft tijdens zijn hele actieve periode nooit griep gehad. Toen hij gepensioneerd was, was hij meteen bij de eerste griepgolf aan de beurt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jouw vader was dokter toch, die wist wel dat een paar bacteriën goed voor je zijn
Ja, zo denken sommige pedofielen er ook overquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef hondjes het volgende:
De eerste jaren moeten ze juist blootgesteld worden aan alles wat ze later tegenkomen.
Dat vind ik dan ook wel een geldig argument.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Laysa het volgende:
Nah ik ben gewoon ...ja oke ik moet el beter opletten ivm met die lijn maar ik ga echt niet hysterisch zitten doen
Mja zou kunnen, maar zoveel smetvrees heb ik nou ook weer niet dat ik problemen met blokken heb. En qua smeerpoetserij kan ik natuurlijk best wedijveren met Scrute, want ik heb katten die met hun poepkonten bij mij op schoot zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Blokken zeep vind ik dan weer ranzig. Wil alleen vloeibare zeep. Een stuk zeep koop ik alleen als mijn vader hier komt, die wil perse zo'n ranzig zeepblokje, bleh!
Zo is dat. Westerse Landen lopen ook voorop als het om aantallen gaat bij ziektes als kanker, dat heeft natuurlijk alles te maken met leefwijze, waaronder ook het omgaan met het immuunsysteemquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef hondjes het volgende:
In de jaren vijftig vrat je alles van de straat, vooral kauwgom..want dat kreeg je niet.![]()
En anders nam je teer.
Nu zijn de kinderen allemaal allergisch, doordat alles zo ontzettend schoon moet.
De eerste jaren moeten ze juist blootgesteld worden aan alles wat ze later tegenkomen.
Teunquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo denken sommige pedofielen er ook over
Huh!? Omdat het kind dan speeksel van moeder/vader in zijn/haar mond krijgt en vice versa?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
maar wat ik nooit gedaan heb, want dat is echt goor en zie dat wel om me heen, geven ze zo een kind eten met een lepeltje, dan gaan ze blazen, likken er nog aan ril ril en dan geven ze dat kind de lepel in de mond, daarna weer een happie van dat bordje scheppen weer ik je mond daarna weer lepen in kind zijn mond gadver nooit gedaan zo smerig vind ik dat.
.
Ik wel....maja....quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie douchen zeker ook allemaal élke dag
jij niet danquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie douchen zeker ook allemaal élke dag
Nee natuurlijk niet, donder op manquote:
En het kauwen op teer.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo is dat. Westerse Landen lopen ook voorop als het om aantallen gaat bij ziektes als kanker, dat heeft natuurlijk alles te maken met leefwijze, waaronder ook het omgaan met het immuunsysteem
Ligt er aan hoe hard je ze gooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe gaan Juud en Dementor dat doen met hun katten? Wat die schijnen zo ongeveer dodelijk te zijn voor kinderen
Ach toen hadden ze wurmpies, nu hebben ze hoofdluis. Geef mij eerlijk gezegd de wurmpies maar, stuk makkelijker te behandelenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hooguit krijg je een paar wormen en dat is simpel op te lossen
Ja, op zich niet zo curieus natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens zijn hele actieve periode nooit griep gehad. Toen hij gepensioneerd was, was hij meteen bij de eerste griepgolf aan de beurt.
ja maar toch vind ik dat heel goor kan er niks aan doen, zag het wel eens van een ander echt rillen dan hoor. is ook nergens voor nodig zorg gewoon dat het niet te heet is, en is het wel te heet geeft kind het wel aan en roept au.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh!? Omdat het kind dan speeksel van moeder/vader in zijn/haar mond krijgt en vice versa?Je weet waar zo'n kind van gemáákt is?
Katten doen hun behoefte niet binnen dus geen probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe gaan Juud en Dementor dat doen met hun katten? Wat die schijnen zo ongeveer dodelijk te zijn voor kinderen
Ik vind het eerder asociaal dat je met je grotemensenbek het eten van die gup op gaat zitten vreten. Haal je eigen voer!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar toch vind ik dat heel goor kan er niks aan doen, zag het wel eens van een ander echt rillen dan hoor. is ook nergens voor nodig zorg gewoon dat het niet te heet is, en is het wel te heet geeft kind het wel aan en roept au.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je ze gooit.
Zuur regenwaterquote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Katten doen hun behoefte niet binnen dus geen probleem.
En die van ons zijn zo stom in om in de regen naar buiten te gaan dus die komen dagelijks gewassen terug.
Heel hard mauwend, dat wel.
Dat deed ik ook regelmatig, dat heet kusjes gevenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Disana het volgende:
Oh ja, het summum van goorheid is voor mij een hond die aan je mond likt.
De tong van een hond is opmerkelijk schoon en bacterie-vrij.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Disana het volgende:
Daar word ik dus echt niet goed van, sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deed ik ook regelmatig, dat heet kusjes geven
Die van mij had dat zo ongeveer tot hobby verhevenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef Disana het volgende:
Ik geloof er niets van. Honden zijn ook poepgatlikkers.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De tong van een hond is opmerkelijk schoon en bacterie-vrij.
Waarom niet, ik pak jou toch niet op je bek daarna?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar word ik dus echt niet goed van, sorry
Die van ons gaat niet naar de peuterschool.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Toverheks het volgende:
Oh ja hoofdluis, dat wordt feest in Huize Juud&Dementor hahahaha want gaat de kleine naar de peuterschool dan begint de pret, bijna elk kind heeft wel eens last van hoofdluis gehad, de meiden van mij nou zeg er maar ff niks over, en daar zaten al de jasjes in aparte zakken, maar hoofdluis oh oh oh.
Een hondentong bevat minder bacteriën dan een vaatdoekjequote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Honden zijn ook poepgatlikkers.
Heb ik even gelukquote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen als de wolk van Moerdijk over je huis is gewaaid.
Alsof die krengen niet op de kleuterschool voorkomenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die van ons gaat niet naar de peuterschool.
Was gewoon gebrek aan geld, je kreeg als kind echt geen kauwgom.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, ook daar wordt het immuunsysteem sterker vanof bedoelde je het zo niet
Ik vind het gewoon een smerig gezicht als mensen dat toelaten. En als een hond het bij mij probeert te doen word ik echt niet goed, brr.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom niet, ik pak jou toch niet op je bek daarna?
BAAS IN EIGEN MOND! BAAS IN EIGEN MOND!
hahahha maar de kleuterschool ohhhhhhhhhhh en de basisschool, ach maar je kan nog altijd pietenvader worden Dementor, dan ben je er als eerste bijquote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die van ons gaat niet naar de peuterschool.
Of de basisschool.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof die krengen niet op de kleuterschool voorkomen
Maar goed, wat de neuk heb je aan kauwgom.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Was gewoon gebrek aan geld, je kreeg als kind echt geen kauwgom.
Je overdrijft schromelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha maar de kleuterschool ohhhhhhhhhhh en de basisschool, ach maar je kan nog altijd pietenvader worden Dementor, dan ben je er als eerste bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |