yeah en ach als t daar niet zo leuk wordt, ga ik gewoon naar NLquote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja er duiken weer een hoop oudgedienden op, da's wel leuk![]()
Ik hoop dat ze het echt een beetje oppakken, dan kan het heel gezellig worden
En waarom preciesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk een beetje dat ik de kick-off moet missen
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en ach als t daar niet zo leuk wordt, ga ik gewoon naar NL
hehehe yeah t duurt maar 3 maanden dus ik heb me voorgenomen dat ik dat best uit kan houden daarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
dat laatste vind ik een beetje eng hoor ...
Ja sorry Pietjequote:
Ja zo goed als!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
en nu alles dan zo een beetje af in huis?
Geen idee.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opklapkrukje in je douche?
Ja gelukkig helemaal klaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
en nu alles dan zo een beetje af in huis?
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opklapkrukje in je douche?
Wat lekker!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja gelukkig helemaal klaar![]()
[..]
Ja![]()
En een stang...althans dat was wel de afspraak dus ben benieuwd of het in 1 x goed gaat
Yep!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
mooi dan. blij voor jullie dat t dan zo ver is
Geen idee...ik neem aan dat zij daar over nadenken...ik bedoel een stang om jezelf op te trekkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker!
En je slang wordt dan ook lager geplaatst? Zodat niet altijd het water op je koppie klettert, maar alleen als jij dat wilt.
Ja maar wij betalen zelf de water rekening dus dan mag je zo lang douchen als je zelf wiltquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Hey lekker laysa een zitje, kan je langer onder de dousche en als het te lang duurt roept D-K dat de muntjes op zijn.............
Doe ik altijd, of draai even de kraan in de keuken open
trusten laysaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken om op tijd te gaan slapen....tot morgen![]()
Verstandig. Trustenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken om op tijd te gaan slapen....tot morgen![]()
ik betaal hem ook, alleen denken me mede bewoners dat de bloembakken gevuld met buitenboompjes op balkon maar blijven groeien en groeien met 10eurobiljetjesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...ik neem aan dat zij daar over nadenken...ik bedoel een stang om jezelf op te trekken
[..]
Ja maar wij betalen zelf de water rekening dus dan mag je zo lang douchen als je zelf wilt
Maar ga je ineens het diepe in of heb je al een tijdje part-time samengewoond?quote:
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
Is Remlof dan uitgespeeld met zijn nieuwe speeltje???? zie geen filmpje, Remlof is al het hele weekend zoek
Sinds die Relmof kan ik je naam niet meer eens normaal lezen!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry
Het filmpje stond hier: [RLS SC #1091] Verzin eens een nieuwe TT....
Ik heb er zelf ook wel eens last vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds die Relmof kan ik je naam niet meer eens normaal lezen!
niet echt samengewoond neequote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar ga je ineens het diepe in of heb je al een tijdje part-time samengewoond?
Gelijk in een nieuw gerenoveerd huisje! Dat is mooi!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
niet echt samengewoond nee
al zaten we vaak wel 5 of 6 dagen van de week bijelkaar.
en ik heb al een paar vakanties met dr weten te overleven
maar nu gaan we proberen. dr huis wordt nu gerenoveerd en daarna zien wel wel weer
nee we gaan in mijn woning wonenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gelijk in een nieuw gerenoveerd huisje! Dat is mooi!
Maar een Nederlandse? Wat moet je daar nou mee? Ik heb zelf een mooi half-bloedje!
Aha! Haha, dus ze heeft een noodplan? Alle meesterschurken hebben een plan B hè?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
nee we gaan in mijn woning wonen
haar woning daar zien we later wel weer mee wat mee te doen. is ook wel makkelijker. ik heb koopwoning zij een huurwoning
en nu komt ze dan bij mij en na de renovatie zou ze evt weer terug kunnen![]()
maar als t goed gaat blijft ze gewoon hier en houdt ze dr woning nog ff aan en gaan we die verhuren
is laysa halfbloed?
hehe yeah. noodplan is erquote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha! Haha, dus ze heeft een noodplan? Alle meesterschurken hebben een plan B hè?
Ja, zij is Keltisch, ik het kruis.
Half-schotse is ze!
Haha, en over hoeveel pressie moet ik denken dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah. noodplan is er
heb ik ook wel een beetje op aangedrongen tbh
ah idd schots wist ik eigenlijk wek.
dus je eet elke week goede haggis?
hehe op redelijk veelquote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, en over hoeveel pressie moet ik denken dan?
Haggis op de zondag, de rest van de ingewanden door de week
hehe en is t wel een beetje te zuipen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit hier aan mijn gemberbier en dat blijkt Surinaams te zijn! Nooit geweten!
Haha, dan is het wel goed een noodplan te hebben (en alles op papier te zetten qua woning).quote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe op redelijk veel
maar zeker omdat we vorig jaar een tijdje vrij veel problemen hebben gehad en ff uit elkaar waren leek me dat wel verstandig tbh
mijn schoonzusje is ook schots. neefje van me half en liep in schotland weleens rond in kilt enzo
Ginger Ale. Ja, Laysa kwam met een fles aanzetten en dat valt onverwachts goed. Prima spul!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en is t wel een beetje te zuipen dan?
yeah we hebben ook al geregeld voor haar woning dat ze die ook gewoon mag behouden als ze na de renovatie bij me blijft.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel goed een noodplan te hebben (en alles op papier te zetten qua woning).
Mijn doedelzak is geen doedelzak
Kardinalen dragen jurken en Schotse mannen rokjes. Dus ik zit wel in de richting
k dan. ik drink dat nooit tbh. maar heb wel een gewoon biertje openstaan nuquote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ginger Ale. Ja, Laysa kwam met een fles aanzetten en dat valt onverwachts goed. Prima spul!
Dat scheelt ook weer in de centjes! Hier mag je niet onderverhuren eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah we hebben ook al geregeld voor haar woning dat ze die ook gewoon mag behouden als ze na de renovatie bij me blijft.
dan mag ze die ff verhuren en is wel iets voor een paar maanden enzo. niet dat ze die woning tien jaar mag aanhouden ofzo. maar dit jaar mag ze hem gewoon aanhouden en geen probleem verder ook.
kardinalen dragen jurken idd. ik ben monnik en draag een pij
De drank vooral won aan bekendheid in de VS tijdens de drooglegging en werd alzo ruim verspreid.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik drink dat nooit tbh. maar heb wel een gewoon biertje openstaan nu
hier mag t eigenlijk ook niet hoor, maar t is van een particulier en die doet niet zo moeilijk. geeft iig dit jaar en als t daarna nog goed zit wil hij de woning wel weer terug.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat scheelt ook weer in de centjes! Hier mag je niet onderverhuren eigenlijk.
Een jurk en een pij, wat zijn we heerlijk Gallo-Romaans!
[..]
De drank vooral won aan bekendheid in de VS tijdens de drooglegging en werd alzo ruim verspreid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gemberbier
Ik heb een niet drinken beleid!
O, dat is mooi! En er nog op verdienen ook!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hier mag t eigenlijk ook niet hoor, maar t is van een particulier en die doet niet zo moeilijk. geeft iig dit jaar en als t daarna nog goed zit wil hij de woning wel weer terug.
gaan ws via een bureau nu onderverhuren aan van die mensen die hier voor een paar maanden zitten. is makkelijk en ze betalen ook meer ook
yeah idd en die vent is ook wel schappelijk dat hij zo makkelijk doetquote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dat is mooi! En er nog op verdienen ook!
Koudwatervrees?
Ja, dat is wel ok! Als die huiseigenaar zijn Sjekels maar krijgt is die graaier ook weer tevreden!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd en die vent is ook wel schappelijk dat hij zo makkelijk doet
nog ff en ik wordt huisjesmelker
ah beetjen wel tbh. ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou huwen of samenwonen
op zich zou hij moeilijk kunnen doen hoor. ze zit er heel gunstig en hij zou t zo voor een hogere prijs kunnen verhurenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ok! Als die huiseigenaar zijn Sjekels maar krijgt is die graaier ook weer tevreden!
Dat zei ik lang, lang geleden ook.![]()
Daar gaat mijn carriere als echte kardinaal!
Een priester betaal je met goud, God met gebeden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich zou hij moeilijk kunnen doen hoor. ze zit er heel gunstig en hij zou t zo voor een hogere prijs kunnen verhuren
een echte kardinaal geeft meer dan een huisjesmelker ooit kan doen he
en ze nemen ws ook meer
hehe hmm mooie spreuk iddquote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een priester betaal je met goud, God met gebeden.
Mooi voor op een tegeltje!
En wanneer ga je dan precies samenwonen?
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe hmm mooie spreuk idd
hmm officieel over een minuut of 5
maandag officieel
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry
Het filmpje stond hier: [RLS SC #1091] Verzin eens een nieuwe TT....
Hij kan de spatie nog niet vinden op zijn tablet.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wanneer komt de versie met spatie?
Als je veel moet typen kan je beter een notebook nemen, maar dit ding is veel meer accesible, aanzetten en je bent online (via m'n telefoon via tethering in dit geval). Moet je uit de trein, dan douw je het ding in z'n etui en stop je 'm in je binnenzak of tas. De accu gaat langer mee en hij is veel makkelijker mee te nemen. Dat zijn zo'n beetje de voordelen ten opzichte van een notebook. Ow en het gewicht natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het wat, ben je enthousiast of is het vergeleken met een notebook gewoon zwaar behelpen?
Maar je vindt het wel het geld waard?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je veel moet typen kan je beter een notebook nemen, maar dit ding is veel meer accesible, aanzetten en je bent online (via m'n telefoon via tethering in dit geval). Moet je uit de trein, dan douw je het ding in z'n etui en stop je 'm in je binnenzak of tas. De accu gaat langer mee en hij is veel makkelijker mee te nemen. Dat zijn zo'n beetje de voordelen ten opzichte van een notebook. Ow en het gewicht natuurlijk
Saucijzenbroodjes, 3 voor 1 euro bij de Supert vandaag én de rest van de week werk. Hatzeequote:
Bloedwraak?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes, 3 voor 1 euro bij de Supert vandaag én de rest van de week werk. HatzeeEn dit weekend Vendetta
![]()
De Creme Brulee, mag ik hopenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes, 3 voor 1 euro bij de Supert vandaag én de rest van de week werk. HatzeeEn dit weekend Venietta
![]()
veel geluk!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe hmm mooie spreuk idd
hmm officieel over een minuut of 5
maandag officieel
Ja, dat ding kostte me de helft van de goedkoopste iPod.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel het geld waard?
Hoe lang gaat die accu mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |