wuuuuttquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
Vanaf volgende maand kom ik niet meer dagelijks op het forum
wie wordt er gekloondquote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
ja hoor wat is dat nu weer voor kloonaanval
JIj deed in principe niks fouts, maar als je al een beetje aangebrand bent, is iedere opmerking eigenlijk al teveel.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee wat ik fout deed waardoor Lutte zo reageerde
Geen tijd meer en ik ben er ook een beetje klaar mee. Alweerquote:
ik heb de poten al onder je uitgezaagdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef Bed het volgende:
[..]
Wil jij soms op de grond slapen vannacht?
Dat zeg je elke maand, schatquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
tot over 4 jaar dan dus weerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen tijd meer en ik ben er ook een beetje klaar mee. Alweer
Dat is niet waar want ik ben pas vanaf eind november 2010 weer actief na 3 jaar niet postenquote:
Maar ze reageert de laatste tijd wel vaker zo en op een gegeven moment kun je dat haar dan wel aanrekenen vindt ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj deed in principe niks fouts, maar als je al een beetje aangebrand bent, is iedere opmerking eigenlijk al teveel.
Lutte had ook anders kunnen reageren, maar er kunnen ook zaken spelen, waar wij geen weet van hebben en dat kun je een 15-jarige niet aanrekenen, vind ik
Jij.quote:
Je bent een mooie vrouw begrijp me nie verkeerd, maar om meteen te gaan roepen dat je op hem mag gaan liggen, vind ik wel te ver gaan.quote:
Trusten Koenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Tijd om de laptop uit te gaan zetten
Zeg straks misschien nog wel ff dag vanuit bed
Mijn metalen poten?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb de poten al onder je uitgezaagd
Ik blijf niet permanent weg maar kom gewoon niet meer elke dag. Heb andere dingen te doen vanaf volgende maand in het weekend namelijkquote:
Ik eet je heus niet op hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
waarom nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
duidelijk kerelquote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf niet permanent weg maar kom gewoon niet meer elke dag. Heb andere dingen te doen vanaf volgende maand in het weekend namelijk
zie je wel dat je nog niet gaat slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten Koenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
trusten Koenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |