SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Niet echt....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Cue_ en -Engel- solliciteren naar een plaatsje op het Kasta lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou willen dat ik ze zo makkelijk kan oppikken maar ik werk eraan.quote:
Altijd aandacht kan ook vervelend zijn denk ik. Dus wees blijquote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ze zo makkelijk kan oppikken maar ik werk eraan.
Je bent ook wel lief..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Echt he..
ben ik eens goed actief op paiq.. krijg ik een onliner van iemand omdat ie mij wel een lief meisje vindt
Vervolgens in een anders gesprek: jij bent wel lief he!
en weer in een ander gesprek: volgens mij ben jij wel lief!
Wat dacht je dan dat ze gingen doen? Een trio met jou ofzo?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef love_sharon het volgende:
Ben twee dagen bij een gast waar ik al een tijdje mee date, staat er onverwachts een vriend van hem voor de deur. Beetje akward moment onstaat er dan eventjes van 'Ach het is wel aardig om hem gewoon binnen te laten, maar nu al zo serieus met vrienden van elkaar gaan zitten.. En dit was niet het plan.. enz'
Dacht nu die er toch is dan maken we het maar gezellig.
Krijgen ze het voor elkaar om binnen anderhalfuur al met zijn tweeen voetbalspelletjes te zitten spelen
Achja ook wel leuk dat ik straks kan eisen dat die het goed moet maken
Dan zie je dat ik eigenlijk van die duivelsoortjes op heb?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent ook wel lief..
Maar verder best gevaarlijk. Maarja, dat weet je pas als je jou echt ziet, dussss
Is "lief" het nieuwe codewoord voor "geil"?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Echt he..
ben ik eens goed actief op paiq.. krijg ik een onliner van iemand omdat ie mij wel een lief meisje vindt
Vervolgens in een anders gesprek: jij bent wel lief he!
en weer in een ander gesprek: volgens mij ben jij wel lief!
zoietsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zie je dat ik eigenlijk van die duivelsoortjes op heb?
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Is "lief" het nieuwe codewoord voor "geil"?
Er schijnt een heel 'lief' meisje op te zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?
Misschien binnenkort ook maar weer eens een kijkje nemen op Paiq, kijken of het al wat verbeterd is
Humor.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat ze gingen doen? Een trio met jou ofzo?
Ja maar antwoord ontwijken is ook een vak.quote:
En daar ging je potentiele status van ideale vrouw.. Helaaschquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef love_sharon het volgende:
Ik en meedoen met voetbalspelletjes? Ze zouden me binnen vijf minuten alweer het liefst zien verdwijnen
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef love_sharon het volgende:
Ik ben dan wel weer heel goed in schietspelletjes.
"Allemaal" heb je niet uit mijn mond horen komen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
Zegt kasta nu... dat we allemaal 5 minuten van zijn KOSTBARE tijd kunnen krijgen....
Tof....wel een drankje erbij he
Wat is exclusief daten? Alleen maar diners van boven de ¤100?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef love_sharon het volgende:
On-topic: Ik ga toch een tijdje proberen exclusief te daten
Ze is al blij als je 'engel' in je mond neemtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Allemaal" heb je niet uit mijn mond horen komen hoor.
Denk Kasta eerder andersomquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is al blij als je 'engel' in je mond neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |