diacrieten??quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:06 schreef lezzer het volgende:
Dat van die diacrieten had ik de hele dag al, maar dat editten is nieuw.
Je komt er vanzelf achter.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef Vanyel het volgende:
Of niet hoor, ik heb geen idee hoe dit werkt of hoort te werken.
Spannend!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:14 schreef Vanyel het volgende:
Omdat ik au heb natuurlijk!
Daarom ga ik nu douchen. Als het erger wordt, gaat er ws iets gebeuren, als het minder erg wordt, is die kans klein.
Schijnt...
Ik had vanmiddag voor de zoveelste keer weer iemand van één of andere stalk instantie aan de lijn, terwijl ik TELKENS WEER het bel me niet register invul. Dus nu had ik er genoeg van; zegt die man heel brutaal aan het einde van het gesprek: "zo, mag ik u nog een fijne dag wensen, of is dat ook al niet meer goed?"quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel...
Nog een domme lul ook. Want nou gaat hij morgen terugbellen, en dan krijgt hij weer mij aan de telefoon.
Maar ¤25,50!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef lezzer het volgende:
Whoeoehooeee Fiets! Ik ben trots op je
AU!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Buik.
Als ik hard en snel genoeg duw, schiet ze er misschien heel snel uit!
Ik twijfel serieus of ik zal afstappen van D'Shontay voor dit juweeltje.quote:
Daar is mijn moeder net ietsje te oud voor..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
Zo kan het ook: http://www.nu.nl/buitenla(...)-bevallen-samen.html
Niet lekker. Maar ze had het wel al besloten voor ze wist dat ik dat ging maken. Achteraf een goed besluit van haar.quote:
Of een McChickenquote:Ik heb zo'n zin in een Big Mac
Ze kent je al een tijdje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet lekker. Maar ze had het wel al besloten voor ze wist dat ik dat ging maken. Achteraf een goed besluit van haar.
Ik denk weleens: als lesbo kun je ook allebei tegelijk zwanger zijn...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
Zo kan het ook: http://www.nu.nl/buitenla(...)-bevallen-samen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik werk bij de AH! Dan was ik dat misschien wel geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Stel je voor dat je allebei de hele dag misselijk bent, of energieloos, of bekkeninstabiel.. Dan leef je samen in de hel volgens mij.
Ik had het echt niet volgehouden zonder nietzwangere vrouw. Dan had ik me ws na een week of 8 opgesloten en alleen nog de Albertbezorger gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |