Succes!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ja, nu: reageren (check) en duimen (check continue...). Ik HOOP dat ze me gaan uitnodigen voor een gesprek en dan wordt het echt spannend!
Succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ja, nu: reageren (check) en duimen (check continue...). Ik HOOP dat ze me gaan uitnodigen voor een gesprek en dan wordt het echt spannend!
Daarom kreeg ik zo vaak 'straf'.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Jullie allemaal met je ouwemeesteresfetisjes
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Qebbel, spannend![]()
Wat is het precies voor vacature en hoe groot acht je de kans dat je de ervoor in aanmerking komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Qebbel op 24-01-2011 22:37:57 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen echte potquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef Qebbel het volgende:
Een echte pot heeft minstens een regenpak
Wat is er gadver aan broccolisoep?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef lezzer het volgende:
Ja gadver. Hebben jullie ook nog andere suggesties?
* lezzer wokt even wat chinese groenten met kip.
quote:
Nou dat is dus hartstikke simpel. Niks met granen en niks met suiker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja daar sla je het eten wel mee dood
Verder heb ik overigens geen idee wat je wel en niet mag eten van die gekke diëters dus kom ik ook niet echt verder met suggesties.
Nope, geen fruit vanwege de suikers. Wel tomaten!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Qebbel het volgende:
Geen fruit?? Je moet toch genoeg vitaminen binnenkrijgen? Ook geen versgeperste sinaasappelsap 's morgens een half uur voor je iets anders gaat eten?
Ben ik alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, word lid van het SB-forum, daar vind je honderden recepten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben ik al
Maar ik vind die admins daar zo'n gestapi
Die moeten echt heel erg iets aan hun sociale vaardigheden doen.Ja, dat klopt inderdaad wel maar ik lees altijd een beetje over bazige heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik snap niet dat mensen daar blijven komen met dat soort admins.
Maar goed, ik hou me gewoon aan het boek, en ik heb het daar niet zo nodig.
Ik zie ook dat iedereen daar begint met vruchten in fase2, nou ik dus niet.
Intussen schijnt hier in het zuiden ook voorzichtig de zon, en ben ik begonnen met de voorjaarsschoonmaak van mijn bureau.
Ik heb al 2 iris-cheques gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |