Nee, vorige keer deed hij dingen met mijn plasser waar ik niet gediend van was.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je wilt Kanovinnie niet aanraken?
Ik wil dingen doen met je plasser waar je niet van gediend bentquote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, vorige keer deed hij dingen met mijn plasser waar ik niet gediend van was.
Ik bijt niet hoorquote:
Dat zijn andere dingen. Jij mag dat.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil dingen doen met je plasser waar je niet van gediend bent
[..]
Ik bijt niet hoor
Hoi, raak mij aan.quote:
Dan is het goed, wanneer?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zijn andere dingen. Jij mag dat.
Nu.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi, raak mij aan.
[..]
Dan is het goed, wanneer?
* Oceanview raakt CC aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi, raak mij aan.
[..]
Dan is het goed, wanneer?
Nee maar tochquote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil dingen doen met je plasser waar je niet van gediend bent
[..]
Ik bijt niet hoor
quote:
vertrouw je me niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee maar tochJe wil dingen met zn plasser doen
[..]
Nu mag je blij zijnquote:
En het is eng dat ik dingen met een plasser wil doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Jij niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een prachtbaas.quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu mag je blij zijn
[..]
En het is eng dat ik dingen met een plasser wil doen?
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij niet?
[..]
Jij bent een prachtbaas.
maar toch voel ik me verdrietigquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu mag je blij zijn
[..]
En het is eng dat ik dingen met een plasser wil doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gespoten...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
NeeMisschien
Ik weet het niet
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
TukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
In de Lidl liggen onder dat flessen inleverpunt dopjesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben mijn dop van mijn drinken kwijt
wat erg voor jequote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb hem gevonden!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Welke?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb besloten welke film ik ga kijken
WIl je hem even teruggeven? Hartelijk bedankt namens het pak drinkenquote:
Hij wordt opgestuurd.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WIl je hem even teruggeven? Hartelijk bedankt namens het pak drinken
Ik in de hoofdrolquote:
Er zijn meerdere rollen te verdelen dan de hoofdrol mannetjequote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij wordt opgestuurd.
[..]
Ik in de hoofdrol
Nu pas?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb besloten welke film ik ga kijken
PRince of persiaquote:
Dan weet ik dat ik niet op de computer ga maar op mijn mobiel ga FOK!ken die ik dan hebquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik daar weer te vinden
Die heb ik ook nog steeds niet gekeken terwijl hij er wel op computer staat.quote:
19 t/m 20u maar zo te lezen ontloop je mij?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik niet op de computer ga maar op mijn mobiel ga FOK!ken die ik dan heb
Ik doe denk ik toch maar een Blackberry, die werkt handig met fokken met qwerty toetsenbord
"Moke - The Long Way" zit in mijn hoofdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Change blijft in mijn hoofd zitten
Ik heb echt 50 filmsquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds niet gekeken terwijl hij er wel op computer staat.
Afblijven... mijn nummerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Change blijft in mijn hoofd zitten
Ik wil je wel horen, maar ik kan die hele radio niet ontvangen want dan moet ik weer een of andere shit downloaden ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
19 t/m 20u maar zo te lezen ontloop je mij?
een "app" die online radio kan streamenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil je wel horen, maar ik kan die hele radio niet ontvangen want dan moet ik weer een of andere shit downloaden ofzo
Ik hou van koekhappenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Chocolate-Chick... Dat je ook nog hapt
Ik heb enkel en alleen HD films. Dan schiet het altijd wel op met schijfruimte enzoquote:
Ehm met twee happen kan je wel door voor het echte werkquote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zat er in twee happen in. Nog even oefenen of kan ik al door voor het echte werk?
Joehoe! Benny!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ehm met twee happen kan je wel door voor het echte werk
JE UIquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn muis deed stom, toen ramde ik erop en toen deed hij het weer
Ik zag je nieuwe UI niet eensquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik denk, dan houden ze ons tenminste uit elkaarquote:
Ik wist allang dat jij die UI ging instellen, want ik zag Shiznuts die postenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Slimmerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik denk, dan houden ze ons tenminste uit elkaar
Credits to Shiznuts
Stalkerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wist allang dat jij die UI ging instellen, want ik zag Shiznuts die posten
Owquote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik denk, dan houden ze ons tenminste uit elkaar
Credits to Shiznuts
Ik zorg voor minimaal een kwart van de luistercijfers op Last.fm ... kssstquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw naam staat er heul niet op
CC vouwt jouw ondergoed op?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Al die dingen die jij in mijn onderbroek deed
SORRY HET SPIJT MIJ, KUN JE HET MIJ OOIT VERGEVEN???quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zorg voor minimaal een kwart van de luistercijfers op Last.fm ... kssst
Vind je het wel een beetje lekker?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Al die dingen die jij in mijn onderbroek deed
WTFquote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
SORRY HET SPIJT MIJ, KUN JE HET MIJ OOIT VERGEVEN???![]()
![]()
WWAAAT!?!?!?! IS CC ZWANGER?!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrouwen, emotioneel... Laat haar maar even.En pak een pot augurken voor d'r.
Van mij?quote:
Ik heb recht om het te weten, aangezien ik de kans groot is dat ik de vader ben.quote:
di-rectquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de artiest Di-rect
Jij bent de vader jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van mij?
[..]
Ik heb recht om het te weten, aangezien ik de kans groot is dat ik de vader ben.
Ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de artiest Di-rect
Fixed?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
di-rect
enige leuke liedje is webcam girls
ik denk dat een combinatie van HT en Cc ongeveer zoiemand als tong80 zou zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van mij?
[..]
Ik heb recht om het te weten, aangezien ik de kans groot is dat ik de vader ben.
hihi wat ben je grappigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
hihi, ik snap 'm... zwanger, verluld *pa-dum-tssssj*
*geeft pot augurken aan CC*quote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrouwen, emotioneel... Laat haar maar even.En pak een pot augurken voor d'r.
Hoezo dat nou weer ?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat een combinatie van HT en Cc ongeveer zoiemand als tong80 zou zijn
het aantal posts van Cc met de flauwe grapjes en de topicdiarre die HT vroeger heeft laten zien..quote:
Ik denk het niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat een combinatie van HT en Cc ongeveer zoiemand als tong80 zou zijn
ik ken niks van hemquote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
di-rect
enige leuke liedje is webcam girls
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
het aantal posts van Cc met de flauwe grapjes en de topicdiarre die HT vroeger heeft laten zien..
Jij post nu ook constantquote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Mijn post gedrag is heel anders dan die van de master himself.
Ja, maar dat had ik maar een half jaar ofzo. Nu niet meer. Tong heeft het al 10 jaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
het aantal posts van Cc met de flauwe grapjes en de topicdiarre die HT vroeger heeft laten zien..
Alleen in dat tong80 topic dat ik opende. En deze post om op tong80 te lijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goede redenatie
[..]
Jij post nu ook constantonder elke post van je
een half jaar voor jou is als 10 jaar voor tong80quote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik maar een half jaar ofzo. Nu niet meer. Tong heeft het al 10 jaar.
JAJA DAT ZOU IK OOK ZEGGEN JE BENT GEWOON EEN KLOON VAN TONG80 DIE WEER EXTRA AANDACHT WIL!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen in dat tong80 topic dat ik opende. En deze post om op tong80 te lijken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een half jaar voor jou is als 10 jaar voor tong80
Je caps-lock staat aanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
JAJA DAT ZOU IK OOK ZEGGEN JE BENT GEWOON EEN KLOON VAN TONG80 DIE WEER EXTRA AANDACHT WIL!
Zo had ik niet eens over verluld nagedacht. Jij wel blijkbaar. Waar het hart van...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
hihi, ik snap 'm... zwanger, verluld *pa-dum-tssssj*
Volgens mij heb ik al ergens een keer toegeven dat ik zijn kloon wasquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
JAJA DAT ZOU IK OOK ZEGGEN JE BENT GEWOON EEN KLOON VAN TONG80 DIE WEER EXTRA AANDACHT WIL!
Ja bedankt, anders leek het alsof je tegen ons schreeuwde.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
OH JAH IK ZAL HEM WEL EVEN UITZETTEN!
zo beter??boer zoekt vrouw
..vol van is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo had ik niet eens over verluld nagedacht. Jij wel blijkbaar. Waar het hart van...
er posten eigenlijk maar een paar man in heel fok want lutte CC en Benny zijn allemaal een kloon van elkaar en benny houd in z'n eentje met al z'n kloons TAL draaiendequote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al ergens een keer toegeven dat ik zijn kloon was
Ik ben Paul en Aight1 en Yvonne ook. Ook ben ik Houtplank, Ijzerstaaf en Penersbaard.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
er posten eigenlijk maar een paar man in heel fok want lutte CC en Benny zijn allemaal een kloon van elkaar en benny houd in z'n eentje met al z'n kloons TAL draaiende
en dan hoor ik nu dat HT een kloon is van Tong. En HT is ook al een kloon van AP
WAT GAAN JULLIE ME NOG MEER VERTELLEN!
Omg Benny.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
..vol van is.
verluld > vol... hihi.
Jouw schuld
Ik ben jou, dus jij bent mij.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar HT is ook 6 personen ofzo, ik wil er meer zijn
jij bent ook heel CRE en MEN en benny is Heel TALquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar HT is ook 6 personen ofzo, ik wil er meer zijn
Dus ik ben Benny? Autofellatio is mogelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
er posten eigenlijk maar een paar man in heel fok want lutte CC en Benny zijn allemaal een kloon van elkaar en benny houd in z'n eentje met al z'n kloons TAL draaiende
en dan hoor ik nu dat HT een kloon is van Tong. En HT is ook al een kloon van AP
WAT GAAN JULLIE ME NOG MEER VERTELLEN!
Jij bent mij? Of ben ik jou?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus ik ben Benny? Autofellatio is mogelijk!
Maar dan ben ik Lutte, iBenny en Honkeytonk, IK WIL ER NOG MEER ZIJNquote:
Acteurs, en ik heb een ban dus mijn acteur heeft voorlopig vrijquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
ik vraag mewel nog steeds af hoe jullie dat op TC doen iedere keer..
Geen idee, kan me ook niks schelen, zolang je me maar doet en me terwijl we daarmee bezig zijn geen Merel noemt.quote:
Ja, nee... dan snap ik 'mquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jullie zijn mij want ik ben jullie
* Proest.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het ingewikkeld. Vanaf nu ben ik weer gewoon AdvancedPower, zoals het hoort.
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, kan me ook niks schelen, zolang je me maar doet
Nouhouquote:en me terwijl we daarmee bezig zijn geen Merel noemt.
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gister was ik 3, daarvoor 4, daarvoor 5 enz... Viel dat je niet op?
Mij was het opgevallen! En ik zit bijna nooit 'normaal' op FOK! met ondertitels!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gister was ik 3, daarvoor 4, daarvoor 5 enz... Viel dat je niet op?
ik moest lachenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, kan me ook niks schelen, zolang je me maar doet en me terwijl we daarmee bezig zijn geen Merel noemt.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok
[..]
Nouhou
Dat komt wel goed hoor
Als je naar mij toe komt, steek je iets in mij en dan zijn we samen 1quote:
Melk jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Doen jullie ook altijd belletjes blazen in drinken met een rietje?
Jepquote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
Doen jullie ook altijd belletjes blazen in drinken met een rietje?
Is goed, de volgende keer dat ik naar mijn beugeltandarts ga (tegenover VU), gaan we meetenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je naar mij toe komt, steek je iets in mij en dan zijn we samen 1
Is goed, sms me dan maar ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed, de volgende keer dat ik naar mijn beugeltandarts ga (tegenover VU), gaan we meeten
Nummer nog hetzelfde?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is goed, sms me dan maar ofzo
uh oke, aan de ene kant komt dit ongeloofwaardig maar wel lief van haarquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
Een oude mevrouw die heeft mij 450¤ te veel overgemaakt. Dit is fantastisch.
Ik krijg jaarlijks 50¤ van haar. En nu in een keer 500! Ik ga haar morgen meteen bellenIk schrok er helemaal van!
DMquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jazeker
PM maar even je bestelling
Ik ga een print screen regelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uh oke, aan de ene kant komt dit ongeloofwaardig maar wel lief van haar
wel raar dat ze dat ineens doet zonder te zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga een print screen regelen.
Dit is geen fout kom ik achter, mijn zus, vader en moeder hebben hetzelfde gekregen. Ik kan dit echt niet aannemen.
Je bent een jongen. Das gelijk aan een antwoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of ik wel of niet wil is wat anders he
Dit is echt bizar.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
wel raar dat ze dat ineens doet zonder te zeggen
Pics van je zusjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga een print screen regelen.
Dit is geen fout kom ik achter, mijn zus, vader en moeder hebben hetzelfde gekregen. Ik kan dit echt niet aannemen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent een jongen. Das gelijk aan een antwoord.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Parallelpipilum toch? Ik denk iets goniometrisch.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een parallellepipedum is een veelvlak met zes parallellogrammen als zijvlak, 8 hoekpunten en 12 ribben, waarvan alle overstaande vlakken evenwijdig zijn en twee-aan-twee, gezien van de buitenkant, elkaars spiegelbeeld. Drie equivalente definities van een parallellepipedum zijn
yep, weer eens wat anders, gevonden door Suikertaartje uit KSCquote:
We zijn in GC. Niet in ONZ.quote:
Daar komt het wel op neerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn zusje is een stomme rokende hoer slet en hij haat haar.
Toch?
dat zou ik ook zeggen als ik HT was en een lekker zusje hadquote:Op zondag 23 januari 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn zusje is een stomme rokende hoer en hij haat haar.
Toch?
haha wat leukquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, weer eens wat anders, gevonden door Suikertaartje uit KSC
Pics van je zusje.... oh wachtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik HT was en een lekker zusje had
Dat komt mooi uit, Ik val op dat soort typesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn zusje is een stomme rokende hoer en hij haat haar.
Toch?
Twee letters. En ik heb een redelijk geheugen dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het woord niet eens meer na een paar seconden en jij zat er maar een letter vanaf![]()
SOrryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We zijn in GC. Niet in ONZ.
[..]
Daar komt het wel op neer
Op een spaarrekening zettenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, indien ze niet knetterstoned was toen ze het overmaakte, wat kan ik het beste met 500¤ gaan doen?
Ik ken iemand uit EIndhoven die rond moet komen van de bijstand, die kan het best goed gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, indien ze niet knetterstoned was toen ze het overmaakte, wat kan ik het beste met 500¤ gaan doen?
Volgensmij sta jij iets te lang droog en val je op alles.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Ik val op dat soort types
Geeft niksquote:
Slimquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op een spaarrekening zetten
Je bent keislimquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee letters. En ik heb een redelijk geheugen dus.
Ik voldoe precies aan die omschrijvingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgensmij sta jij iets te lang droog en val je op alles.
Mijn lieve leuke Bos verdient een lieve leuke vriendin en geen rokende minderjarige hoer.
Dat is waar jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn lieve leuke Bos verdient een lieve leuke vriendin en geen rokende minderjarige hoer.
Daar voldoe ik aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou wat staat ons dan nogin de weg.. behalve verliefdheid?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik voldoe precies aan die omschrijving
Je bent heul niet minderjarig!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik voldoe precies aan die omschrijving
ik denk inderdaad dat je dat geld wel nodig hebt als je op jezelf gaat wonenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geeft niks![]()
[..]
SlimDat brengt mij een stuk dichter bij het geld dat ik nodig heb
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wat staat ons dan nogin de weg.. behalve verliefdheid?
Dat was de grap! Je rookt niet en je bent ook geen hoer, maar je ben wel minderjarig. En ik maakte de garp, dat je het enige wat je wel bent niet bent.quote:
dus?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was de grap! Je rookt niet en je bent ook geen hoer, maar je ben wel minderjarig. En ik maakte de garp, dat je het enige wat je wel bent niet bent.
Hihahohuhe.
Hoe weet jij dat ik niet rook en geen hoer ben?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was de grap! Je rookt niet en je bent ook geen hoer, maar je ben wel minderjarig. En ik maakte de garp, dat je het enige wat je wel bent niet bent.
Hihahohuhe.
ja he ook superorigineelquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leuke garp met die nepspoiler
Ja die heb ik ontvangenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2-3-11 16:30 heb ik een afspraak.
ik las wat losse flardenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja man, ik ben de hoer weetjewel
Neuh
Ik heb wel iets verstuurdquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik geen reactie, of heb je niks verstuurd?
Op een donderse dagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb wel iets verstuurdik vroeg op welke dag dat was
welk plein? ik ben met de fiets dan welquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke oke! ehm kan je niet dan even snel naar het plein komen?
Plein 60quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
welk plein? ik ben met de fiets dan wel
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nu 598,65¤ euro op mijn rekening. Nu voel ik mij baas
eerst naar links dan eindje rechtdoor en rechtsaf bij de rotonde 3e afslag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |