Dat ligt niet aan jou. Ze wil geen enkele man.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
maar vergeten dat ze me niet wil, doet ze dan weer niet
D_Kquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen kut, geen tieten, dat is hier niet genieten!
Ik kom het even in een rijm gieten!
de MIquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar seks met die dingen is waardeloos
Als het maar duidelijk is voor jullie toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?
De liefde is onverminderd aanwezig in elk geval.
dat verlicht de pijn. iets.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou. Ze wil geen enkele man.
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yuki!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar duidelijk is voor jullie toch?
Who needs a label?
Mocht de pijn te erg worden, kun je je altijd nog verdiepen in de effectiviteit van het Stockholm Syndroom.quote:
Seks moet je moeder heeft verdomd veel van weg!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:
Joe!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki!![]()
alle HIMYM afleveringen al gezien?
Ook alleen maar omdat je geen geld hebt voor een vaatwasser.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.
In mijn vorige huis had ik er eentje!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je geen geld hebt voor een vaatwasser.
whehehequote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joe!
Nope. Ik heb echt bizar veel geslapen vandaag![]()
oeh! gelweldig plan!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht de pijn te erg worden, kun je je altijd nog verdiepen in de effectiviteit van het Stockholm Syndroom.
Slapen met een jetlagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik kwam om half 3 bij m'n broertje en z'n vrouw aan, toen was hij net een half uurtje uit bed (en zo zag hij er ook uit)![]()
En hij lag er gisteravond al voor 9 uur in
Ik zie de kaart voor jullie huwelijk wel verschijnen.quote:
Volgens google ben jij necrofiel en ik een hippie!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
45-plus-dating hier in de advertenties.
Wtf is eco-dating?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eco-dating? De reclame hier moet niet gekker worden!
zo effectief ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de kaart voor jullie huwelijk wel verschijnen.
Body slimmingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
45-plus-dating hier in de advertenties.
Hoe denk je dat ie missmsx heeft weten te strikken?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo effectief ja?![]()
Je hebt ervaring?
Nu heb ik gelukkig PostalGold. Ik heb die persoonsgerichte advertentie ook uitgezet trouwens bij Google.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens google ben jij necrofiel en ik een hippie!
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die persoonsgerichte advertentie ook uitgezet trouwens bij Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |