Discrimidinges!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Vind ik het jammer dat de prinses in Princess and the Frog niet blank is
Begin achter in het alfabet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, 4 nieuwe CD's, dus nu weet ik niet welke als 1e aan te slingeren
Dat klopt.quote:
Ik vind dr juist tof zoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Vind ik het jammer dat de prinses in Princess and the Frog niet blank is
quote:
Degene die het eerst voorkomt in het alfabet. De titel, niet de artiest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, 4 nieuwe CD's, dus nu weet ik niet welke als 1e aan te slingeren
Nieuwe aanvoerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
is l-e nog steeds niet door haar zuurkool heen?
nee, had ook nog niet alle DVD's uit Genesis DVD box gezien, dus er daar één van aangezetquote:
Goed zoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat klopt.Daarentegen is mijn levensstijl en muzieksmaak wel oer Hollands, dus dat compenseert het feit dat ik geen zuuuuure kool eet.
quote:
Fotoooo'squote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Foto's?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Gatverdammequote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kunt in Rotterdam gewoon nergens een broodje zuurkool halen? Wat stom..
Lekker kort mag ik hopenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |