dat "jochie" doet niets. Zijn vader, steenrijke meneer, doet alles.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Maar iedereen die lullig doet.
Dit jochie is productiever in zijn bezigheden als dat jullie zijn
Ga nou niet wise lopen doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
dat "jochie" doet niets. Zijn vader, steenrijke meneer, doet alles.
Daar weet jij helemaal niks van. En leer Nederlands.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb mijn twijfels.
Maar iedereen die lullig doet.
Dit jochie is productiever in zijn bezigheden als dat jullie zijn
Nee, jy begreipd my.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:50 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van. En leer Nederlands.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:56 schreef retorbrapi het volgende:
Kutjaloerse fokkers weer zeg, de tering. Dat 16-jarig joch tovert even een sociaal netwerk in elkaar en het enige wat jullie kunnen is bitchen en whinen over z'n pa die er geen fuck mee te maken heeft. Als z'n pappie alles zou regelen was die site nooit offline geweest want dan had hij de beste webhosting gehad.
1 ding is zeker, en dat is dat deze jongen talent heeft en het gaat maken terwijl jullie in die stinkende zolderkamer nog zitten te rukken en WoW spelletjes zitten te spelen.
Sexueel gefrustreerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:56 schreef retorbrapi het volgende:
Kutjaloerse fokkers weer zeg, de tering. Dat 16-jarig joch tovert even een sociaal netwerk in elkaar en het enige wat jullie kunnen is bitchen en whinen over z'n pa die er geen fuck mee te maken heeft. Als z'n pappie alles zou regelen was die site nooit offline geweest want dan had hij de beste webhosting gehad.
1 ding is zeker, en dat is dat deze jongen talent heeft en het gaat maken terwijl jullie in die stinkende zolderkamer nog zitten te rukken en WoW spelletjes zitten te spelen.
Wie ben jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |