Goed, Bitchfight!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Arme flips, kind gaat nog een hekel krijgen aan me
Nottin but love tussen mij en flipsquote:
quote:
jaaa dat ben ikquote:
Zeur niet, je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
kijk dat is daarintegen wel leuk, sunclub.. en niet die slome meuk
Hahaha!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems logte in onder Heloefs account
yupquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zit zijn piemel!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik er eigenlijk uit.
Je zit zijn piemelquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
pardon?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet, je lijkt wel een wijf
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het welquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie wil het nieuws schrijven? trololo en ik gaan die samen opnemen
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
Hoe haal ik die weg? Je zit zijn piemol.
Je steelt mijn grap man.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een kut en F-cupquote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
pardon?
ben je jezelf vergeten tijdens mijn set ?
Waarom moest ik lachen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
Jij weet dankzij mij van die grap manquote:
BAAS!quote:
nee johquote:
Ditquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een kut en F-cup
Ik mag zeuren, sterker nog ik MOET zeuren. Iets met ingebouwd gen enz
Heb jij nou Tinychat van gisteravond zitten screenen? Slecht.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb jij nou Tinychat van gisteravond zitten screenen? Slecht.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb jij nou Tinychat van gisteravond zitten screenen? Slecht.
Jij hebt een F-cup, maar geen kut?quote:
hahaquote:
Ik ben geen kipquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een kut en F-cup
Ik mag zeuren, sterker nog ik MOET zeuren. Iets met ingebouwd gen enz
Mijn marteling is vastgelegd?quote:
Patjeng.Pics van Yasmin.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt een F-cup, maar geen kut? [ afbeelding ]
quote:
Ik ben op visite en Ez weet nu al dat als hij morgen thuis komt uit zn werk. De vaat is gedaan, zn tafel is opgeruimd en als er veel huppelhaar is gevallen heb ik ook nog gestofzuigdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
[..]dat is wel heel sterotype, net zoals het stereotype is dat vrouwen horen te strijken/wassen/koken/huishouden etc.. dus waarom fok je? heb je het niet te druk ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb een ingebouwd zeur-gen.
En een kut.
Er ligt veel haar.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op visite en Ez weet nu al dat als hij morgen thuis komt uit zn werk. De vaat is gedaan, zn tafel is opgeruimd en als er veel huppelhaar is gevallen heb ik ook nog gestofzuigd
goedzoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op visite en Ez weet nu al dat als hij morgen thuis komt uit zn werk. De vaat is gedaan, zn tafel is opgeruimd en als er veel huppelhaar is gevallen heb ik ook nog gestofzuigd
Nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef trolololo het volgende:
Tijdens de stemtijd kon je ze allebei laten horen
Is het jouw schuldquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wist ik veel wie don diablo was :")
Ik ben Don Diablo.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dat zegt meer over jouquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ya, dat ik deze prut niet luister...Meer niet ;')quote:
Wat is een melkklier?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Graseter het volgende:
Even een kleine peiling.
Hoeveel keer hebben jullie een ontstoken melkklier gehad?
Lonsdale...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt ie weer hoor
Dagelijksquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Graseter het volgende:
Even een kleine peiling.
1 week in de maand, sinds mijn 14equote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Graseter het volgende:
Even een kleine peiling.
Dit zegt nog veel meer, want Diablo maakt dit soort muziek helemaal nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ya, dat ik deze put niet luister...Meer niet ;')
Je draait nog steeds, dus kwaliteit was het hele uur al aanwezigquote:
Wie zei het nog meer dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
goedzo
maar ik vind het gewoon storend dat als ik zeg dat ik de muziek niet leuk vind ik gelijk 12 haat berichten van jou krijg, en als iemand anders het zegt je nergens te bekennen bent
Niets mis mee. Draag het al bijna 17 jaarquote:
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Graseter het volgende:
Even een kleine peiling.
Swompquote:
Anders blijf ik gewoon nog een uurtje zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
nee? Doe anders een oproep op de radio
Ja dat is hetzelfde.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik had een gezwollen melkklier voor een paar dagen.
Euhm, Neequote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit zegt nog veel meer, want Diablo maakt dit soort muziek helemaal niet
Feli!quote:
Niet echt my dearquote:
mag ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders blijf ik gewoon nog een uurtje zitten
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik had een gezwollen melkklier voor een paar dagen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets mis mee. Draag het al bijna 17 jaar
Niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
http://media.ebaumsworld.(...)/478643/80679476.jpg
Dit gebeurde er.
Jij ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Merel,
Gefeliciteerd met de mooie overwinning.
Honda Civic uit '88quote:
Nu niet meerquote:
Dankjequote:
ik had het niet perse over nu, maar over het algemeenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zei het nog meer dan?
Ik lees als het zo druk is lang niet alles hoor
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die man heeft grotere tieten dan ik
Dat is niet moeilijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
tittles.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Grote tieten
Kleine tietjes
STOER, ben zelf trotse eigenaar van een rode Civic, bouwjaar 93.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij ook![]()
[..]
Honda Civic uit '88
[..]
Nu niet meer
[..]
DankjeHonda Civic uit '88
Inb4Hupsquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Grote tieten
Kleine tietjes
Nicequote:
Weet je ik ben veel te vrolijk voor dit.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik had het niet perse over nu, maar over het algemeen
zo hoor ik je zoiets niet zeggen terwijl ik draai en iemand zegt: doe andere muziek
oh wacht, dat is natuurlijk omdat jij dat ook niet leuk vind dus dan mag het
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Grote tieten
Kleine tietjes
Hooiquote:
Mannentietenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Grote tieten
Kleine tietjes
Tofquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
STOER, ben zelf trotse eigenaar van een rode Civic, bouwjaar 93.
Sorry man, moest naar Groningenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Heuj, we miste je al hier in dit topic
foto van je civic?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Mannentieten
[..]
TofDie van mij is zilvergrijs, heeft pas 40.000 km gereden
Wel tof, omdat ik dus pas sinds vrijdag mn rijbewijs heb
Muts, over de teleurstelling heen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je ik ben veel te vrolijk voor dit.
1) jij hield vast aan jouw idee tijdens jouw uitzending en had schijt aan je publiek
2) koelkast luistert naar zn publiek en is inmiddels harder geëindigd dan hij in eerste instantie van plan was.
See the diff?
Doet pijn manquote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Muts, over de teleurstelling heen?
Ik ook voor jouquote:
pffffff. gelukkig maarquote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bieber was Onorgineel hoor, niet Kwaliteit.
quote:
Nac Breda twee keer in de weekquote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet pijn man![]()
Op naar de volgende match
Sulejmani speelde wel heel slecht hequote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet pijn man![]()
Op naar de volgende match
1. je weet wat ik draaiquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je ik ben veel te vrolijk voor dit.
1) jij hield vast aan jouw idee tijdens jouw uitzending en had schijt aan je publiek
2) koelkast luistert naar zn publiek en is inmiddels harder geëindigd dan hij in eerste instantie van plan was.
See the diff?
Breek me de bek niet openquote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sulejmani speelde wel heel slecht he
Kan ik best zijnquote:
Niet waar, die foto is van een nieuwe. Onmogelijk dat die van jou er als nieuw uit ziet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb geen foto
Maar zo ziet ie er ongeveer uit
[ afbeelding ]
Ik mag best lounge draaien.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
1. je weet wat ik draai
2. koelkast draait van alles wat
3. ik had het niet over hardstyle of hardcore, maar zelfs de huidige house was sneller dan die softe zooi
4. dat jij nu vrolijk bent zal mij vrij weinig interreseren want ik ben het niet
Die speelt praktisch nooit goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sulejmani speelde wel heel slecht he
Nee is goed zo. Dan kunnen trololo en ik beide 2 inspreken.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef Faux. het volgende:
Het nieuws: http://beta4.fokzine.net/~faux/nieuws.php
Zal ik nog wat bij doen of is het zo goed?
Danku! Erg sexy versie ditquote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Don Diablo - Animale (Datsik blabla remix)
Mooiquote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee is goed zo. Dan kunnen trololo en ik beide 2 inspreken.
Flikker een eind op, ik heb geen zin om dit topic te vergallen met een kinderachtige ruzie.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
1. je weet wat ik draai
2. koelkast draait van alles wat
3. ik had het niet over hardstyle of hardcore, maar zelfs de huidige house was sneller dan die softe zooi
4. dat jij nu vrolijk bent zal mij vrij weinig interreseren want ik ben het niet
O zo een, veel plezier er mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb geen foto
[ afbeelding ]
Eten en het over auto hebben met vriendinquote:
Gelukkig maarquote:
Ik heb m van de autoweeksitekentekencheck afgehaald. Maar ik heb ook geen eigen foto, heb die hele auto nog nooit gezien, is van de opa & oma van een vriendin.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet waar, die foto is van een nieuwe. Onmogelijk dat die van jou er als nieuw uit ziet.
gratis?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eten en het over auto hebben met vriendin![]()
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ik heb m van de autoweeksitekentekencheck afgehaald. Maar ik heb ook geen eigen foto, heb die hele auto nog nooit gezien, is van de opa & oma van een vriendin.
Heb 4 uur in bad liggen wachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eten en het over auto hebben met vriendin![]()
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ik heb m van de autoweeksitekentekencheck afgehaald. Maar ik heb ook geen eigen foto, heb die hele auto nog nooit gezien, is van de opa & oma van een vriendin.
Fout, Novum had er ook al over bericht, en aangezien Novum en FOK! samenwerken zal het dus ook op de FP komenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
Faux. er is gisteren in Apeldoorn een 27 jarige dood gevonden in een sloot, enige media die ik er over gezien heb is de telegraag geweest, wel wat laat maar je bent sneller als fok en nu etc. is je het de moeite vind
Heeft er niet gestaan en was gister ochtend al....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Fout, Novum had er ook al over bericht, en aangezien Novum en FOK! samenwerken zal het dus ook op de FP komen
Helemaal gratisquote:
Ja ik was onderweg maar toen kon het niet meerquote:
correct, maar voor zover ik weet was het geen bevel dat je de bpm omhoog moest doen maar een vraag, en zowiezo lounge om kwart voor 8 ?quote:
40.000 km? Zit zeker een kilometerteller op met maar 5 cijfersquote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb geen foto
[ afbeelding ]
Boh.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal gratis![]()
[..]
Ja ik was onderweg maar toen kon het niet meer
Hoezo niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal gratis![]()
[..]
Ja ik was onderweg maar toen kon het niet meer
quote:
quote:
Nee, die opa & oma hebben er echt amper in gereden.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
40.000 km? Zit zeker een kilometerteller op met maar 5 cijfers
Tof hequote:
Nou, heb nu nog geen autoquote:
Suarez mag dan wel behoorlijk veranderen. Zoals hij de laatste wedstrijden speelde was echt niet leuk meer.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suarez moet nog 1 wedstrijd uitzitten, Zondag speelt hij nac uit weer mee
Tears don't liequote:
Welke wedstrijden doel je?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suarez mag dan wel behoorlijk veranderen. Zoals hij de laatste wedstrijden speelde was echt niet leuk meer.
Goed bezig jijquote:
Ja maar ik moet wel bij de trein komenquote:
Ja best, maar ik moet eerst mijn praktijkexamen doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel bij de trein komen
Kom de volgende keer maar hierheen, ik heb ook een bad
Gewoon de laatste wedstrijden voor het bijtincident. Was 1 wedstrijd (ik onthoud heus niet tegen wie dat was) schoot hij een keer of wat tegen de lat. Duidelijk niet in vorm.quote:
Al wel bezig met lessen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja best, maar ik moet eerst mijn praktijkexamen doen
Aaawhquote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap... mijn internet ligt te flippen
O.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon de laatste wedstrijden voor het bijtincident. Was 1 wedstrijd (ik onthoud heus niet tegen wie dat was) schoot hij een keer of wat tegen de lat. Duidelijk niet in vorm.
Moet je even een flesje kiestoon halen, kun je weer opnieuw inbellen...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap... mijn internet ligt te flippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |