Hoi Ezechielk, matige wedstrijd hé! Utreg liet veel kansen liggen.quote:
Jepquote:
Jou negeer ik vandaag even beroepsmatigquote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Ezechielk, matige wedstrijd hé! Utreg liet veel kansen liggen.
Hou eens op!!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Ezechielk, matige wedstrijd hé! Utreg liet veel kansen liggen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverdomme. Telkens als ik me uitrek, dan knapt er iets in mn hoofd, en dan heb ik 4/5 seconden lang een steek in mn hoofd
Elk indo kind word geboren met een donkere vlek op z'n stuitje die in de loop van de tijd weer verdwijnt..quote:
Dankjewel, ik kon de grap ook wel waarderen.quote:
O jee, je leeft nog wel zie ik. Dan is er niks aan de hand!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverdomme. Telkens als ik me uitrek, dan knapt er iets in mn hoofd, en dan heb ik 4/5 seconden lang een steek in mn hoofd
Ik las "telkens als ik iets uittrek"quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vrouw naar mn hartquote:
Right...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je boos word komt er een staart uit die vlek.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Elk indo kind word geboren met een donkere vlek op z'n stuitje die in de loop van de tijd weer verdwijnt..
Zo'n ''blauwe plek'' bij de geboorte heet een mongolenvlek!
Die had mn zoon nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Elk indo kind word geboren met een donkere vlek op z'n stuitje die in de loop van de tijd weer verdwijnt..
Zo'n ''blauwe plek'' bij de geboorte heet een mongolenvlek!
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las "telkens als ik iets uittrek"
Ik vond je stem ook wel fijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Zokunen het volgende:
Wel al de tweede (en met huppel erbij 3e) persoon die ik serieus neem die zegt dat ik een fijne stem heb, alleen dacht de 1e dat ik zou kunnen zingen en dat gaat ECHT niet gebeuren, lol
Supersaiyan Oozaru!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je boos word komt er een staart uit die vlek.
[ afbeelding ]
Vond je het leuk op tc gisteren?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vond je stem ook wel fijn.
Twitter is voor losersquote:
Ja, heel leukquote:Op zondag 23 januari 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vond je het leuk op tc gisteren?
Mij? Serieus? Nemen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Zokunen het volgende:
Wel al de tweede (en met huppel erbij 3e) persoon die ik serieus neem die zegt dat ik een fijne stem heb, alleen dacht de 1e dat ik zou kunnen zingen en dat gaat ECHT niet gebeuren, lol
Beetje beurs nuquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Twitter, haifs en feestboek is voor losers
quote:
Afgesproken!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh, zal ik de volgende keer wat meer zeggen, goed?
Social media is aidsquote:
Heb die van mij gedelete...quote:
Heifs is een beetje voor de 12-15 jarige onder onsquote:
Ben jij 15?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Heifs is een beetje voor de 12-15 jarige onder ons
Wat is MySpace?quote:
Geen idee, ik roep ook maar watquote:
Neequote:
Volgens mij heeft Facebook Myspace doodgemaakt toenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat snap ik, heb je 'm wel terug gepakt?
17, hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Heifs is een beetje voor de 12-15 jarige onder ons
Oei, veelste lief jaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja door bier te pakken voor hem, koffie op bed te geven vanochtend, vanmiddag peuken wezen halen voor hem en net een vechtfilm gekeken en ik ben bang dat ie wil oefenen straks![]()
Damn ik ben te lief
Spijtig dit!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo zie je er ook niet uit
Ik geef je 17.
We kunnen wel ff een paar mannetjes regelen uit deze reeks die Eze wel ff wat manieren willen bijbrengen denk kquote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja door bier te pakken voor hem, koffie op bed te geven vanochtend, vanmiddag peuken wezen halen voor hem en net een vechtfilm gekeken en ik ben bang dat ie wil oefenen straks![]()
Damn ik ben te lief
Ik ben nog niet wegquote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je al naar huis bent gereden vind ik dat niet zo vreemd, ff een ritje van een paar uur ?
Ik zou 17jarigen ook geven.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo zie je er ook niet uit
Ik geef je 17.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
We kunnen wel ff een paar mannetjes regelen uit deze reeks die Eze wel ff wat manieren willen bijbrengen denk k
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
We kunnen wel ff een paar mannetjes regelen uit deze reeks die Eze wel ff wat manieren willen bijbrengen denk k
Dit wel natuurlijkquote:
dan wens ik je een pijnloze terugreisquote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg![]()
Val hem nog 1 nacht lastig
Deze muziek is tof jaquote:Op zondag 23 januari 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
waarom gaat het over myspace/facebook/hyves/twitter ?
PS: deze muziek kan echt niet
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
KOELKAST! Bied je excuses aan!quote:
George is wel lief voor mequote:Op zondag 23 januari 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan wens ik je een pijnloze terugreis
het is je vergevenquote:
Ik wil niet stoken, maar ik zou hem slaan.quote:
Spuit 11quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah de mevrouw van dj koelkast is er ook ? of?
Betalen doet hij haar! ik zeg het je!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Betalen doet hij haar! ik zeg het je!
Jazekerquote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Swomp het volgende:
[..]
niet waar!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Betalen doet hij haar! ik zeg het je!
yaya, Zwijggeld! Zit er allemaal bij in!quote:
George is mijn autoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
1. Die muziek was fout
2. koelkast je vorige setje was 80x beter
3. Wat is een George
4. Als ezechielk 17 jarigen zou doen, dan ik ook
5. Mijn skype staat ook aan
6. Hallon weer
Komt vanavond welquote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou hem slaan.
Haterquote:Op zondag 23 januari 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
1. Die muziek was fout
2. koelkast je vorige setje was 80x beter
3. Wat is een George
4. Als ezechielk 17 jarigen zou doen, dan ik ook
5. Mijn skype staat ook aan
6. Hallon weer
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
echte mannen drinken koffie zwart en zonder suiker.
Zo klopt 'iequote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is mijn auto![]()
Koelkast echte mannen drinken koffie zwart en zonder suiker. © Ezechielk
ohquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is mijn auto![]()
Koelkast echte mannen drinken koffie zwart en zonder suiker.
Joh dat je niet inlogt om mn post te editten meteenquote:
George is een heldquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohmijn auto heeft nog geen naam
mn scooter toendertijd wel, Beatrijs
Groen en Georgequote:
Hyundai Excel uit 98quote:
Mijn George heeft een spoiler op zn kontjequote:
ja natuurlijk, heb je ze vorige setje niet gehoort/d/dt ?quote:
neequote:
Doe hem dan in het zwart ofzo. Wit is nooit mooi, welk type auto ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Een witte Seat Leon Cupra![]()
[ afbeelding ]
quote:
Barney was soort van witquote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe hem dan in het zwart ofzo. Wit is nooit mooi, welk type auto ook.
Die is grijs/zilverquote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef mistermaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat witte auto's lelijk zijn ?
Bijna iedereenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef mistermaniac het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem gewoon wit hoor.quote:
Ik. En ook deze is ook niet mooi. Sowieso heb ik het niet echt op die spoilershizzle.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef mistermaniac het volgende:
[ afbeelding ]
George is mooier met spoiler dan zonderquote:Op zondag 23 januari 2011 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. En ook deze is ook niet mooi. Sowieso heb ik het niet echt op die spoilershizzle.
Hey, een vrouwenauto.quote:
Nee, een geluksvogel.quote:
Ik EIS dat je nu even hier zegt wat je gisteren zei over mijn rijstijlquote:
Is toch zoquote:
Je rijdt als een vent.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik EIS dat je nu even hier zegt wat je gisteren zei over mijn rijstijl
quote:
Wat doe jij bij Ezechielk ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik EIS dat je nu even hier zegt wat je gisteren zei over mijn rijstijl
neeequote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef Metonae het volgende:
Nerd = Technology
Geek = Gaming/Sci-Fi etc.
?
Ja dat dusquote:
dan ben ik een nerdy geek ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef dragems het volgende:
[..]
neee
nerd = met die veel tijd in 1 onderwerp steekt
geek = iemand met liefde voor elektronica/gadgets
FOK!ken en Radio Onzin luisteren en films kijken en Ez pesten (al pest hij mij meerquote:
Als een gozer ja.quote:
Gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!ken en Radio Onzin luisteren en films kijken en Ez pesten (al pest hij mij meer)
Wat is toeken?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit nu te toeken naar een gorillaz nummer dat bij deze show zou passenNadat ik het nerd muziek heb genoemd
Die zat al in vent.quote:
zolang je geen dork bent is er niks aan de handquote:
Clint eastwood?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit nu te toeken naar een gorillaz nummer dat bij deze show zou passenNadat ik het nerd muziek heb genoemd
Je moest eens wetenquote:
ja een radionerdquote:
Mooi.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
nein mann, het is je vergeven en vergeten
zoeken*quote:
wth is dan weer het verschil tussen dat en een dork ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef dragems het volgende:
[..]
zolang je geen dork bent is er niks aan de hand
dork is iemand die geen sociale vaardigheden heeftquote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
wth is dan weer het verschil tussen dat en een dork ?
Als jij die voor DV bent welquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Swomp het volgende:
Hier klink ik toch echt niet als een limburger ,.... toch ?
is ook goedquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wut.![]()
Waarom geen computernerd, dat ben ik.
Ja we doen rustigg met de muziekquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hoor nu koelkast praten over rustig aandoen ?
daar heb ik SOMS last vanquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef dragems het volgende:
[..]
dork is iemand die geen sociale vaardigheden heeft
Neehee.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Swomp het volgende:
Hier klink ik toch echt niet als een limburger ,.... toch ?
wow een driepunterquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
daar heb ik SOMS last van
zoals op fok
Welke?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast ik heb denk ik een Gorillaz song gevonden die ook jij wel kan verdragen
quote:
Wat is het nouquote:
Euj flips heeft jou niet op skype zegt zequote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
Doe eens een foto van Dragems en dan stemmen: wel/geen nerd.
Doe maar die met Lieke
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj flips heeft jou niet op skype zegt ze
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
het klopt wel zo ongeveer
wat ben ik dan ?
Al gezegd tegen haarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee
Ze kan me toevoegen > djkoelkast
aha CompSci dus..quote:
ik ben zelf ook een geek en een nerd en zelfs een beetje dorkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
Doe eens een foto van Dragems en dan stemmen: wel/geen nerd.
Doe maar die met Lieke
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Driepink het volgende:
KOELKAST GOOI DIE BPM TERUG NAAR WAAR IE HOORT ZOALS IN JE VORIGE SETJE!!![]()
misschien dat dit de eerste keer word dat ik koelkast afzet dan..quote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ja ik zie 't wel maar ik heb rustige avond.
Ze heeft je toegevoegd hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ja ik zie 't wel maar ik heb rustige avond.
Het zij zo, kan niet elke keer knallenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
misschien dat dit de eerste keer word dat ik koelkast afzet dan..
nee maar wel wat energieker dan deze meukquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zij zo, kan niet elke keer knallen
slijm bal ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik vind dat jet het leuk doet hoor Koelkast!
Laat al die haters maar!
We luisteren toch niet naar Koelkast voor de muziek?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee maar wel wat energieker dan deze meuk
Dude het is zondag en jij bent niet de enige luisteraarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee maar wel wat energieker dan deze meuk
Kerel,quote:
Slijmbal is zonder spatie.quote:
Ik niet, ik heb liever meer gitarenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
We luisteren toch niet naar Koelkast voor de muziek?
meid, dat snap ik ook nog wel, maar dit is wel erg langzaamquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude het is zondag en jij bent niet de enige luisteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |