Hippie ouders ftw.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:52 schreef Dipkip het volgende:
Ze hebben er een handje van niet zozeer verjaardagen te vieren als dingen als het opzetten van een nieuwe kansloze onderneming, of het begin van de lente ofzo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:16 schreef Queen_Minny het volgende:
Bij mn oma is het de gewoonte om te gaan klagen dat ik geen kinderen heb."ja maar meisje het is zo leuk zo een kleintje
"
En dan komen de foto's uit de tas van de kleinkinderen met allemaal verhalen die verre van boeiend zijn.
En drank om het dragelijk te maken is er niet. Oma vind het niet leuk als er gedronken word. Frisdrank is slecht voor je dus haalt ze ook niet. Dus daar zit je dan met je sapje.
eens!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Dipkip het volgende:
Minipizza, was het maar zo'n feest. Op die verjaardagen van mn vriend zn familie doen ze dingen zoals een stukje ananas op een blokje kaas prikken. WAAAAROMMM?? Is niet eens lekkerder dan gewoon een blokje kaas.
vriend van Dipkip: "Morgenavond ga ik je weer aan stukken trekken."quote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Dipkip het volgende:
Meestal hebben wij na zulke feestjes hele smerige seks, gewoon om het mentaal een beetje uit te balanceren
Ruilen met Queen_Minny een idee?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het allemaal smerig. Mijn schoonfamilie vindt dat 'ongezellig' van me, net zoals het ook reuze ongezellig van mij is dat ik geen alcohol drink
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Oksel het volgende:
En over een paar jaar doet iedereen in dit topic precies hetzelfde..
Nu al. Eerst vierden we verjaardagen twee keer: één keer voor (zijn) familie en dan dus inderdaad met zn allen op de bank en toastjes in het midden, en dan een ander feest voor vrienden (met bier in de keuken staan dus).quote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Oksel het volgende:
En over een paar jaar doet iedereen in dit topic precies hetzelfde..
Gambia. Best warm daar, wist je dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef speknek het volgende:
Of--sorry Dipkip--als je naast iemand van je eigen leeftijd zit en die blijkt dan geen alcohol te drinken, fuuu, waar moet je dan op een feestje over praten?
Tja....en zo glij je langzamerhand het burgerleven in....ook met hippie-ouders.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nu al. Eerst vierden we verjaardagen twee keer: één keer voor (zijn) familie en dan dus inderdaad met zn allen op de bank en toastjes in het midden, en dan een ander feest voor vrienden (met bier in de keuken staan dus).
Maar ja toen kregen de vrienden kinderen. En dan wordt de keuze: of we komen 's middags met kind, of maar een van ons komt 's avonds. En zo zitten er ineens vrienden samen met familie aan de toastjes briewaarop de familie dolverrukt begint over vroegah toen vriend in kwestie nog een puisterige havist met een puchje was. Zuuuuuuuuuuuucht
zelfde hier, oftewel: meer stoelen neerzetten dan dat er mensen komen, of wachten tot de eerste mensen weggaan (altijd dezelfde mensen die toch al saai zijn) zodat er stoelen vrijkomen en men vanzelf van plekjes verandert en het pas echt gezellig wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:07 schreef speknek het volgende:
Kringfeesten zijn niet altijd verschrikkelijk. Het grote probleem is gewoon als je verschillende generaties hebt. Of als de kring zo gigantisch is dat je alleen met de mensen direct naast je kan praten. Dat heb je dan meestal na een kwartier wel gehad, maar dan krijg je dat ongemakkelijke moment dat je op wil staan om met iemand anders te praten, maarja dat is natuurlijk direct duidelijk maken dat je de ander saai vindt. Dus dan heb je eerst zo'n tien minuten ongemakkelijk 'hmm mhm.. jaja.. het is wat.. slurp... nou.. pfoe.. wel lekkere wijn.. hmmmhmm.. ik ga wat eten halen!'.
Of--sorry Dipkip--als je naast iemand van je eigen leeftijd zit en die blijkt dan geen alcohol te drinken, fuuu, waar moet je dan op een feestje over praten?
Juist met hippie ouders. Afzetten enzo he. Ik heb nu reuze recalcitrant een Volvo gekocht. Vinden ze verschrikkelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef trovey het volgende:
Tja....en zo glij je langzamerhand het burgerleven in....ook met hippie-ouders.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Juist met hippie ouders. Afzetten enzo he. Ik heb nu reuze recalcitrant een Volvo gekocht. Vinden ze verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |