Of tantes en buren die van alles willen weten over je werk, en dat tien keer op de avondquote:Op zondag 23 januari 2011 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stiekem misschien, maar je moet niet per ongeluk vast komen te zitten tussen de buurvrouw en tante Anjes die druk in de weer zijn over dieten
Beter geen muziek dan SkyRadio op de achtergrondquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo ben ik ook ooit bij iemand z'n verjaardag geweest, alle stoelen in een kring en geen muziek en iedereen die elkaar zo aankijkt van:
Géén muziek. Nog erger dan de gebruikelijke Jeroen van der Boom- of Blöf-cd op de achtergrond.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo ben ik ook ooit bij iemand z'n verjaardag geweest, alle stoelen in een kring en geen muziek en iedereen die elkaar zo aankijkt van:
Inderdaad, hoe moeilijk is het om fucking 1 keer per jaar iets degelijks te organiserenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen organiseren![]()
Gelukkig daar dan geen last van
Nog erger HollandFMquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter geen muziek dan SkyRadio op de achtergrond
Voordeel van zulke muziek is dat je geen onenigheid hebt over welk nummer er aan moet.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef female81 het volgende:
[..]
Géén muziek. Nog erger dan de gebruikelijke Jeroen van der Boom- of Blöf-cd op de achtergrond.
Of iets anders dat net zo slap klinkt.
Ongeregelde verjaardagen zijn ook vaak het tofstquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe moeilijk is het om fucking 1 keer per jaar iets degelijks te organiseren
Zelfs al flikker je ergens een paar statafels neer, koop je 20 kratten bier en wat andere drank en tief je wat nootjes in een bakje dan is het al beter. Met muziek uiteraard.
Het niveau van de garpen in een dergelijke situatie vind ik altijd beschamend triestquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
Of van die grappig bedoelde opmerkingen waar je dan uit beleefdheid om lacht, waardoor ze denken dat het je interesseert om vervolgens een heel verhaal over dat onderwerp op te gaan hangen.
Te herkenbaar. Ik ben op dit soort familieverjaardagen ook nooit langer dan een uur...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zo herkenbaar. Eerst vragen aan elkaar hoe het met werk en school gaat, vervolgens komen de huizenmarkt en de (gemeente)politiek aan de orde, en als er veel drank in zit gaat het over vroeger.
Ik zie ook heel veel mensen verdiept in hun gadgets als het saai is.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Te herkenbaar. Ik ben op dit soort familieverjaardagen ook nooit langer dan een uur...
vroeger is wel altijd lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Zo herkenbaar. Eerst vragen aan elkaar hoe het met werk en school gaat, vervolgens komen de huizenmarkt en de (gemeente)politiek aan de orde, en als er veel drank in zit gaat het over vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Maar dan is het stiekem toch saai. Of het is een stel autisten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef boyv het volgende:
Ik ken er ook genoeg die met gadgets en die pingcrap spelen als het een superhippe fuif is.
Toen de kippen nog tanden hadden.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef opastokvis het volgende:
[..]
vroeger is wel altijd lachen.
behalve als je een beter geheugen hebt als de verhalenverteller vermoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |