Oma mag altijd langskomen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef john-x het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt sociaal richting je oma...
Hij brengt het als een feit door getallen te noemen. Schatten doe je niet op die manier.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat is een schatting van hem natuurlijk
Wat is je puntquote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij brengt het als een feit door getallen te noemen. Schatten doe je niet op die manier.
Ik vind die oma ook niet echt sociaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef john-x het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt sociaal richting je oma...
Dat het nergens op slaat om te zeggen dat 92 procent van de Nederlanders op zo'n manier zijn feestje viert.quote:
Als ik sta, is mijn plaats variabel. Met zo'n zitfeest zijn er altijd mensen die dan de hele avond eenzelfde stoel claimenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef zatoichi het volgende:
Ja hallo een zit/kringfeestje gaat niet over het feit dat er een kring is of dat er wordt gezeten; het gaat over het feit dat er een hoop sufkutten bij elkaar zitten die elkaar niets leuks hebben te vertellen; dat kan je ook overkomen als je een gedwongen sta feestje hebt, maar toch minder snel.
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat als mensen staan iedereen hun eigen groepje opzoekt, daar praat men vrijer en dus ontstaan er interessante gesprekken waarbij mensen weer kunnen aanhaken.
Zaterdag ook weer een zitfeestje gehad, gelukkig kwamen we lekker laat binnen waardoor de sufkutten met zijn alle in een kringetje zaten, en ik lekker kon blijven staan bij de hapjes en het bier... was uiteindelijk nog wel gezellig...
Het is bij wijze van sprekenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat om te zeggen dat 92 procent van de Nederlanders op zo'n manier zijn feestje viert.
Godverdomme ja. Ik mag overigens weer wat gaan organiseren over klein 2 maandjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef linpunt het volgende:
maar je eigen verjaardag organiseren is kut. Ik heb altijd weer vriendinnen die eigenlijk weer bij een ander groepje horen.. en dan moet ik weer die hele groep uitnodigen anders is het ook weer zo sneu voor de 2 (van de 5) mensen die dan niet uitgenodigd worden.. Maar dan uit dat groepje heeft weer iemand een hekel aan iemand van een ander groepje.. en dan heb je het "maar als zij komt kom ik niet hoor"gezeik weer..
vrouwen..
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef KevinMalone het volgende:
Een vriendin van mij had laatst een verjaardagsfeestje georganiseerd en toen waren de stoelen niet in een kring gezet. Maar nu komt het, die vriendin heeft ook een panisch vriendinnetje en die begon toch een partij raar te doen zeg, ze spartelde op de grond en schudde heel hard met haar hoofd, het slijm vloog in het rond. Wij 112 gebeld want wij dachten dat ze misschien iets verkeerds had geslikt of misschien had ze een epileptische aanval of wel een stiekeme pinda-allergie, maar wat bleek ze werd gewoon helemaal gek omdat de stoelen niet in een kring stonden. Tja gewoontes hè?
quote:
Ik zie het probleem niet, perfect excuus om vervolgens bij de eckte bazen te gaan staan met een fles bier in de hand.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:35 schreef Garisson72 het volgende:
En dan kom je terug van de wc en dan is iemand anders op JOUW plek gaan zitten GODVERDOMME!
Oja en ze riep telkens: "Ik wil mijn kring! Ik wil mijn kring! Waar is mijn kring!?" Achteraf gezien had ik toch moeten zien waar het over ging, maar ja. Gek wijf.quote:
ik neem aan dat ik ook een uitnodiging krijgt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Ik mag overigens weer wat gaan organiseren over klein 2 maandjes
Gast, meen je dit echt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Oja en ze riep telkens: "Ik wil mijn kring! Ik wil mijn kring! Waar is mijn kring!?" Achteraf gezien had ik toch moeten zien waar het over ging, maar ja. Gek wijf.
Het was op de verjaardag van een vriendin, en die gek is en nu ongeveer was haar vriendinnetje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Ikmoestlachen het volgende:
[..]
Gast, meen je dit echt?![]()
![]()
Waarom nodig je dan ook zulke rasautisten uit.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef KevinMalone het volgende:
Een vriendin van mij had laatst een verjaardagsfeestje georganiseerd en toen waren de stoelen niet in een kring gezet. Maar nu komt het, die vriendin heeft ook een panisch vriendinnetje en die begon toch een partij raar te doen zeg, ze spartelde op de grond en schudde heel hard met haar hoofd, het slijm vloog in het rond. Wij 112 gebeld want wij dachten dat ze misschien iets verkeerds had geslikt of misschien had ze een epileptische aanval of wel een stiekeme pinda-allergie, maar wat bleek ze werd gewoon helemaal gek omdat de stoelen niet in een kring stonden. Tja gewoontes hè?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vier mijn verjaardagen alleen nog maar op Blytes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |