Weet hij dat zelf ook?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef fervente het volgende:
Oké, TS begint wel. Ik heb een onbereikbare liefde, ja. Weet niet wat ik ermee aanmoet want het duurt al 4 jaar. Het was ook enigszins wederzijds een paar jaar geleden. Hoe het nu zit weet ik niet. En ik word er echt gefrustreerd van. Want ik wil niemand behalve hem... het is alleen onmogelijk.
Het is ook niet zo dat ik ondertussen niet geniet, hoor. Gelukkig. Het gaat met vlagen zeg maar. En ik heb ondertussen ook nog wel een paar hele leuke jongens ontmoet, waar ik verliefd op ben geworden. Maar het is gewoon niet te vergelijken me die enequote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef Curri het volgende:
Get over it. Vier jaar lang niet kunnen genieten is een hel.
Eigenlijk continu in m'n leven onbereikbare liefdes, na een dag gelukkig weer een andere. Wat is het fijn om een man te zijn!
Ik heb het hem nooit verteld. Dus ik denk van niet. Maar hij merkt de aantrekkingskracht wel, denk ik ;pquote:
Als je het er met hem nooit over hebt gehebt, denk ik dat je er nog heel lang mee blijft zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit verteld. Dus ik denk van niet. Maar hij merkt de aantrekkingskracht wel, denk ik ;p
Maar dit is meer als een algemeen topic bedoelt! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee etc.!
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef fervente het volgende:
Heb jij die (gehad)?
Zo ja, hoe is het geëindigd? Hoe ben je eroverheen gekomen? Heb je hem/haar uiteindelijk kunnen krijgen? Heb je je gevoelens bekend gemaakt? Vertel er wat over
Ik denk dat ze dagelijks van zulke gevallen heeft. Zet het van je af.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef glimlachje het volgende:
ja, ik werd verliefd op mijn psycholoog, ze was/is vreselijk mooi. ben nog steeds verliefd op haar. heb haar verteld. maar zij kan natuurlijk niet zeggen wat zij voor mij voelt want dit is tegen haar beroepscode. dus ik zit met een raadsel... wat voelt zij voor mij?
oh. oooh. ooooooooooooooohhhh. wist ik het maar.
kan iemand mij helpen? alsjeblieft?
Als zij gevoelens voor je had dan zou ze je doorverwezen hebben naar een andere psycholoog en je hebben uitgenodigd om eens wat te gaan drinken.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef glimlachje het volgende:
ja, ik werd verliefd op mijn psycholoog, ze was/is vreselijk mooi. ben nog steeds verliefd op haar. heb haar verteld. maar zij kan natuurlijk niet zeggen wat zij voor mij voelt want dit is tegen haar beroepscode. dus ik zit met een raadsel... wat voelt zij voor mij?
oh. oooh. ooooooooooooooohhhh. wist ik het maar.
kan iemand mij helpen? alsjeblieft?
Een waarheid als een ... koe!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Jeem het volgende:
blijkbaar zoek je het geluk buiten jezelf
als je van jezelf gaat houden dan vergeet je die persoon vanzelf
Mijn droomvrouw neukt al 3 jaar een anderquote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn droomvrouw is ook vrij onbereikbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |