Nope, gelukkig ben jij geen linkse, hippiekraker.quote:
Wil je hier nu mee zeggen dat protestanten linkse hippiekrakers zijn?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gelukkig ben jij geen linkse, hippiekraker.
Protestanten? Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat protestanten linkse hippiekrakers zijn?
Een groot deel van mijn klas was in Den Haag en dat vind ik nu niet het schoolvoorbeeld van linkse hippiesquote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Protestanten? Zou me niks verbazen.
hoe hou je dat uit. Ik vindt vertalen zo saai...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb blijkbaar 5000 woorden vertaald vandaagJezus er komt geen eind aan
Gelukkig maar, gezien je grammaticaquote:Op zondag 23 januari 2011 18:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe hou je dat uit. Ik vindt vertalen zo saai...
Hoe noem je mensen die protesteren dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
protestant1
pro·tes·tant
de (m.)
(1546 iemand die protesteert) <Lat. protestans, van protestari (publiekelijk verklaren, getuigen)
eerste editie 1864
1
·
elk van de Duitse lutherse vorsten en steden die protest aantekenden tegen de besluiten van de rijksdag te Spiers in 1529
vrouw: protestante
2
·
lid van een van die christelijke kerkgenootschappen die ten gevolge van de kerkhervorming der zestiende eeuw zijn ontstaan
vrouw: protestante
tja, ben ook nooit de beste geweest in taal op schoolquote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gezien je grammatica
Hoeveel geld krijg je per woord?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb blijkbaar 5000 woorden vertaald vandaagJezus er komt geen eind aan
Demonstranten?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe noem je mensen die protesteren dan?
Oh, goeiequote:
Da's privéquote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je per woord?
Ik ben nu ook over het hoogtepunt heen hoor, liep net te kloten in Excel, zit ik de vertaling over de brontekst heen te jassenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goeie
Ik ga stoppen met leren, het lijkt wel of ik er dommer van word
Ik heb helemaal nog geen hongerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens kijken of ik wat te eten kan krijgen
hier eten we over ongeveer half uurtje zuurkool met stukjes spek erdoor en ernaast van die runderbraadworstenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens kijken of ik wat te eten kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |