Niet slim van Beenhakker om Gudde hier tegen te spreken, onrust is wel het laatste waar we bij gebaat zijn, maar dat Gudde Beenhakker, de verantwoordelijke voor zulke zaken, gewoon passeert en uitspraken gaat doen in de media is ook belachelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Beenhakker moet lekker uit de media blijven deze laatste maanden van zijn contract.
10 miljoen zal wel lekker zijn idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef dakraam het volgende:
Die clubs uit Dubai hebben toch zat geld? Beter onderhandelen ze ff goed en halen ze er een flinke transfersom uit.
(als hij uiteindelijk gekocht wordt)
Ik zal ze allebei opzich niet missen, ondanks dat er ongelooflijk potentieel in zat.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
10 miljoen zal wel lekker zijn idd.
Maar ik vind het aan de ene kant wel goed, nu moet Been Mokotjo er wel inzetten.
Beter gaat Bruins met El Ahmadi mee
Lijden die scouts van Inter aan een vergevorderd stadium van Alzheimer ofzo?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Gert het volgende:
Inter heeft concrete interesse in Castaignos
ANP 23/01/11, 21:37
ROTTERDAM - Internazionale heeft in het weekeinde de plannen met aanvaller Luc Castaignos (18) van Feyenoord concreet gemaakt. De Italiaanse kampioen heeft een uitgewerkt bod bij technisch directeur Leo Beenhakker neergelegd. De Rotterdamse clubleiding heeft de Milanese voorstellen in beraad genomen.
'Inter heeft de uitkomst van onze eerdere gesprekken over en met Luc op papier gezet', legde Beenhakker zondagavond uit. 'Ze willen hem echt hebben. Het is daarbij wel de bedoeling dat Luc nog anderhalf jaar bij Feyenoord blijft spelen. Of we een tegenbod gaan doen, weet ik nu nog niet. We doen het rustig aan in deze zaak.'
volkskrant
Als ze het slim spelen kan je denk ik wel aardig wat ervoor krijgen. Met argumenten zoals hij is ervaren, hij is een vaste kracht.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Ben benieuwd wat ze voor El Ahmadi krijgen.
Ik geloof iig nooit dat je je 5 miljoen terugkrijgt.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef dakraam het volgende:
[..]
Als ze het slim spelen kan je denk ik wel aardig wat ervoor krijgen. Met argumenten zoals hij is ervaren, hij is een vaste kracht.
Het is een lompe actie om een van je meest ervaren middenvelders terwijl je al degradatiezorgen hebt zo makkelijk van de hand te doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef dakraam het volgende:
[..]
Als ze het slim spelen kan je denk ik wel aardig wat ervoor krijgen. Met argumenten zoals hij is ervaren, hij is een vaste kracht.
In principe niet nee...quote:
Ik denk dat er intern wat dingetjes voor zijn gevallen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een lompe actie om een van je meest ervaren middenvelders terwijl je al degradatiezorgen hebt zo makkelijk van de hand te doen.
En hij is niet eens verkocht maar ook nog eens verhuurd.
Dus einde van dit seizoen kunnen zowel die Arabs als El Ahmadi gewoon van de koop af zien.
Die wordt dan de volgende Freddy Adu...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat Luc slim is en zal blijven. Want gaat hij naar Inter, dan zullen we nooit meer iets van hem horen.
Ja onze trainer kan niet met Marokkanen opschieten.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er intern wat dingetjes voor zijn gevallen.
Vertel?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pim Blokland is er nu ook helemaal klaar mee.
Van de clubwebsite:quote:
quote:Pim Blokland heeft namens de VvF en Raad van Commissarissen (RvC) na afloop van het gesprek aangegeven dat de frustraties worden gedeeld en dat hij de mening van de supporters komende week zal overbrengen aan de VvF, de RvC en de voltallige directie. Daarbij heeft hij ook aangegeven dat hij binnen een week een terugkoppeling zal geven aan de supporters.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |