quote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef Sessy het volgende:
En van de vrouwelijke kant gezien, het is je vriend niet meer dus je hoeft in principe ook niks meer "voor" hem te doen, gewoon nemen nemen nemen en niks geven, puur precies doen waar je zelf behoefte aan hebt. En je kan ongestraft eens flink de nagels over iemand halen als je daar behoefte aan hebt...
Oehoe..dat is zo dirty lekkerquote:[b] (Knip) En je kan ongestraft eens flink de nagels over iemand halen als je daar behoefte aan hebt...
Waarom heb ik het gevoel dat je ex toch steeds weer sex met je hebben wil,...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef Sessy het volgende:
Zekers, maar dan moet de partner het wel lekker vinden als je hem af en toe wat pijn doet, anders vind ik het ook zo zielig voor de partner. En bij een ex, tsja, zielig of niet boeit dan minder, weet je?
Voorzichtig met de nageltjes, dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Sessy het volgende:
Ik zou niet weten wat zij willen of niet, ik heb al enige tijd gewoon een vriend.
Ja, ontken het maar...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik bedoelde verliefd maar dat ben ik niet.
zijn jou initialen AMS?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Princess_of_the_Dark het volgende:
Hmmz....
Ik zou een moord plegen voor sex met mijn ex![]()
Toen hij zich al 3 dagen mijn ex mocht noemen hebben we het nog gedaan, en serieus.. dat was de beste sex die ik in mijn leven heb gehad!!
Jammer genoeg voelen we (beide) nog veel te veel voor elkaar, dus hij heeft besloten verstandiger te zijn als ik, en het gaat er (in ieder geval voorlopig) niet meer van komen. Maar echt.. als ik 's avonds alleen in mijn bedje lig kan ik wel gillen van frustratie!
De reden dat ik hem wil? Hij is gewoon geweldig in bed! Pfff... ik zie er nu al tegenop straks op zoek te moeten naar een nieuwe vent.. ik ben zo bang dat ik een geweldige kerel tegenkom maar dat hij niet kan tippen aan mijn ex in bed...
En ja, ik houd nog heel veel van mijn ex, en dat zal vast ook meespelen waarom ik nog sex wil, maar komop, ik wil die vent gewoon helemaal terug! En als dat niet kan wil ik dat hij me regelmatig neukt.. heb ik dat toch in ieder geval
het vreemde is dat de 3 dagen overeenkomen, en dat ik het ook als de beste sex heb ervaren.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef SoraAoi het volgende:
Ik neuk al mijn 20 exen nog regelmatigSommige hebben wel een vriend moet ik zeggen maar ok.. dat neem ik op de koop af
En hij was de gene die een eind aan jullie relatie heeft gemaakt? of jij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Chicka2 het volgende:
Mijn ex stuurt er elk weekend (als hij gedronken heeft) weer op aan.
Dat is een beetje in overleg gegaan maar kwam toch wel het meeste van mij vandaan denk ik...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:14 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
En hij was de gene die een eind aan jullie relatie heeft gemaakt? of jij?
Leuke vrouw en goede sex blijven in het geheugen. Zelfs als je gedronken hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Chicka2 het volgende:
En wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:03 schreef Chicka2 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
Wie heeft er nog sex met zijn/haar ex?
Zo ja, waarom?
Ik ben niet iemand die snel met iemand het bed in zou duiken...
En toen stopte ik met lezen...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
Wie heeft er nog sex met zijn/haar ex?
Zo ja, waarom?
Ik ben niet iemand die snel met iemand het bed in zou duiken...
Nou als je zo makkelijk jezelf dan weer laat overhalen als hij zat is, dan dacht ik misschien gebruikt hij je dan nog alleen voor de seksquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Chicka2 het volgende:
[..]
Dat is een beetje in overleg gegaan maar kwam toch wel het meeste van mij vandaan denk ik...
Waarom wil je dit weten?
Dat hij er op aanstuurt betekent niet dat het ook echt gebeurt natuurlijk...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:32 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Nou als je zo makkelijk jezelf dan weer laat overhalen als hij zat is, dan dacht ik misschien gebruikt hij je dan nog alleen voor de seksje weeet het maar nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |