In de chinese horoscoop is je element water?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb 2 watermannen als vrienden en 1 waterman als zus. En een vriend als vis.
Blijkbaar lig ik goed bij watermannen.
Ik geloof 't gewoon niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Same here. Nou ja, rollen niet, maar te bol is het wel.
Hm...weet ik niet. Zal eens kijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de chinese horoscoop is je element water?
Gaat ze weer..quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
The hoff-style!quote:
Daar hoorde ik je laatst ook al over. Geldt dat dus ook voor mij, aangezien er maar een dagen tussen zit?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Volgens de nieuwe telling Steenbok voor een groot deel.
niks te bol...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet,waarom?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat verbaasd me dan weer enigsinds..
Geen idee... Moet je even opzoeken. Ik ben en blijf gewoon en watervrouw, die wetenschappers kunnen me de pot opquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoorde ik je laatst ook al over. Geldt dat dus ook voor mij, aangezien er maar een dagen tussen zit?
Nou ja zeg! Jij begon over drinken a la the hoff! Of ken je dat filmpje niet? Dan snap je mijn hamburger grapje ook niet...quote:
I'm with you on this one.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
Geen idee... Moet je even opzoeken. Ik ben en blijf gewoon en watervrouw, die wetenschappers kunnen me de pot op
Ik zit niet aan het bierquote:Op zondag 23 januari 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
XFriendje, blijf eens van dat bier af, je ijlt!
Had verwacht dat het water zou zijn, aangezien je veel watermannen aantrekt, en vis..quote:
Dacht dat het gewoon weer over mijn eetgedrag ging.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Jij begon over drinken a la the hoff! Of ken je dat filmpje niet? Dan snap je mijn hamburger grapje ook niet...
Altijd als ik dat doe wordt ik onder de voet gelopenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat het gewoon weer over mijn eetgedrag ging.
Maar nu je het zegt, herinner ik me het filmpje weer.
Dacht dat je me wilde filmen terwijl ik als een jonge god over het strand paradeer
You know me betterquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat het gewoon weer over mijn eetgedrag ging.
Maar nu je het zegt, herinner ik me het filmpje weer.
Dacht dat je me wilde filmen terwijl ik als een jonge god over het strand paradeer
Tja, blijkbaar heeft het dus geen fuck met elkaar te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had verwacht dat het water zou zijn, aangezien je veel watermannen aantrekt, en vis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |