abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91748337
Heeft iemand enig idee hoe het zit voor mensen die met een 2e studie bezig zijn? Ik heb al veel gelezen over de regel, maar heb nog niet veel informatie gevonden over wat de regel zal zijn voor studenten die studies zonder vertraging afronden en dan een 2e studie zonder vertraging doen.

Ik heb in 2004 een vierjarige HBO studie afgerond in 4 jaar. In 2008 ben ik begonnen aan een 4-jarige HBO-deeltijdopleiding "Media Design" en ik werk 32uur op HBO niveau (betaal dus gewoon klauwen vol aan belasting!). Als deeltijder heb je geen recht op studiefinanciering /OV-kaart, en dat vind ik niet zo onterecht omdat de voorwaarde van deze studievorm is dat je ernaast werkt en dus voldoende inkomsten zou moeten hebben.

In het studiejaar 2011/2012 zal ik in het 1e semester afstuderen en dan ben ik halverwege het studiejaar klaar (deze 4-jarige studie doe ik dus in 3,5 jaar).
Heeft iemand enig idee of voor mij die 3000 boeteregel geldt, aangezien ik straks 7,5 jaar HBO student ben??

ps. Ik snap niets van dit Fok! forum, kan geen reageerknop oid vinden en heb nu dus blijkbaar een nieuw topic aangemaakt. pfff, gebruiksvriendlijkheid mag echt wel iets omhoog...
pi_91748642
Er zijn er heel veel die het wél kunnen, jij bent de enige die het niet kan, dus het probleem ligt niet bij FOK!.

Er is namelijk ook geen reageerknop, maar gewoon een reageerveld onderaan elke pagina, tenzij het topic gesloten is.
Ja doei.
pi_91748731
En ja, jij bent ook langstudeerder, dus moet je ook betalen :)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')