Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zie fotoboekquote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh nou wil ik echt weten wie je bent![]()
Misschien heb ik je wel eens gezien
![]()
Whehehe hij klopt ook zo goedquote:
Ik zeg dat ie juist heel goed klopt!quote:
Dat kan kunnen. Meestal blijf ik veilig in de trein zitten als ik in Deurne benquote:
De Lidltreinquote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan kunnen. Meestal blijf ik veilig in de trein zitten als ik in Deurne ben.
Daar ben ik het geheel mee eensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liever naast de LaPo piesen dan naast de pot
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
GF kan goed dweilen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Iets met zijn werkquote:
Ik wil echt een keer naar GF maar ik mag gewoon nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met zijn werk.
Maar daar ben jij nog veel te jong voor.
Werk... ik te jong voor... dit klinkt nogal verkeerd in mijn orenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met zijn werk.
Maar daar ben jij nog veel te jong voor.
Je mag nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer naar GF maar ik mag gewoon niet
Dan gaan we een keer overdag, dan is het veiligquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van mij wel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje in zijn onderschriftquote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werk... ik te jong voor... dit klinkt nogal verkeerd in mijn oren
quote:
Zou het?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan we een keer overdag, dan is het veilig
Van GF? Daar heb ik al eens op gekliktquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje in zijn onderschrift
Ja, met de treinquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zou het?'Even' op en neer naar België
Nou, dan weet je toch wat voor werk ie doet?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van GF? Daar heb ik al eens op geklikt![]()
puik plan en dan zeggen we niksquote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met de treinOf we gaan een weekendje weg en dan gaan we daarheen
dus?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van GF? Daar heb ik al eens op geklikt![]()
Ze is 14!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje in zijn onderschrift
ik zal het toch wel wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
puik plan en dan zeggen we niks
Research voor een artikel voor de FPquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zou het?'Even' op en neer naar België
Want? Toen ik 14 was wist ook al hoe het werkte hoorquote:
Nee, we komen als mystery guestquote:
Ja, dat wist ik toen ook wel...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Toen ik 14 was wist ook al hoe het werkte hoor
Dat wist ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch wat voor werk ie doet?
daar zal hij intrappenquote:
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoedquote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we komen als mystery guest
Nee, ik ook niet, maar dat kwam voornamelijk omdat we toen nog niet echt internet haddenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen ook wel...
Maar zeg maar bewust het werk van GF opzoeken, nee, dat dan weer niet...
Toen ik veertien was, speelde ik nog met Lego ofzo.
Whehehe grappigquote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen ook wel...
Maar zeg maar bewust het werk van GF opzoeken, nee, dat dan weer niet...
Toen ik veertien was, speelde ik nog met Lego ofzo.
Ja, en een krant met kijkgatenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar zal hij intrappen![]()
[..]
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoed
Jij was vet crimineel toenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar dat kwam voornamelijk omdat we toen nog niet echt internet hadden
Ik niet, ik zat al in de kroeg
Whahahaha hoog inspector gadget gehaltequote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een krant met kijkgaten
INSPECTOR GADGETquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha hoog inspector gadget gehalte
[ afbeelding ]
"vroeger"?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INSPECTOR GADGETDat heb ik vroeger vaak gekeken
![]()
Ja een 14-jarig leven heeft ook een vroeger vind ikquote:
Hoezo crimineel? Ik deed niets stelen of vernielenquote:
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en ditquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha hoog inspector gadget gehalte
[ afbeelding ]
En dat valt niet op, als je als enige zo bij GF binnen staatquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een krant met kijkgaten
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en dit
Maar je deed dingen drinken die jij nog heul niet mocht drinken:Y .quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo crimineel? Ik deed niets stelen of vernielenIk was erg vriendelijk en aardig voor andere mensen
[..]
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en dit
RZquote:
dresscode?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat valt niet op, als je als enige zo bij GF binnen staat?
Jij in gleufhoed, regenjas, zonnebril en krant met kijkgaten, en de rest van de gasten wél in 'dresscode'...
HEEL vriendelijk en aardigquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je deed dingen drinken die jij nog heul niet mocht drinken:Y .
En... HOE vriendelijk en aardig![]()
![]()
?
Evakostuumquote:
Dresscodequote:
quote:
OMG OMG OMG.....quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HEEL vriendelijk en aardigStappen van 10 gulden zakgeld per week ging niet he
Lief meisje, ik maak een grapjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG.....
Breezah avant la lettre...
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoed
Op je veertiendequote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En ik was er goed in ook
Ik zei toch dat ik een lellebel was
Snap ikquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief meisje, ik maak een grapje
Nee, die doen het vrijwel nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en MPG, komen DM's aan bij jou? Of doet ie dat niet goed?
Nou dat kon nog weleens tegenvallenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief meisje, ik maak een grapje
Weet je hoeveel stookolie die batsbaas per week verbruiktquote:
Keequote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die doen het vrijwel niet...
Ja soms, krijg ik ze ineens van 3 dagen binnen ofzo.
Doe liever PM of MSN ofzo...
Dat weet ik, dat weet jij, maar daar komt ze dan vanzelf wel achterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kon nog weleens tegenvallen![]()
hier is het niet koudquote:
veelquote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoeveel stookolie die batsbaas per week verbruikt...
flesquote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kon nog weleens tegenvallen![]()
Precies, en als je eenmaal binnen bent is er geen weg meer terugquote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik, dat weet jij, maar daar komt ze dan vanzelf wel achter
Precies, dus mondje dichtquote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en als je eenmaal binnen bent is er geen weg meer terug
We moeten er toch ook heenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het niet koud![]()
[..]
veel
wait whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik, dat weet jij, maar daar komt ze dan vanzelf wel achter
wat dacht je zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We moeten er toch ook heenof kunnen we ons daar omkleden
Das wel de bedoelingquote:Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We moeten er toch ook heenof kunnen we ons daar omkleden
Ja, jij bent ook een boefjequote:
Ja weet ik veel, ik ben echt een LEEK hoorquote:
lees comment hierboven.. L E E Kquote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling. Anders val je onderweg ook al zo op he
...
Alsof ik er wel vaste klant benquote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben echt een LEEK hoor
[..]
lees comment hierboven.. L E E K
waarvoor zijn de kledingskastje er andersquote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben echt een LEEK hoor
[..]
lees comment hierboven.. L E E K
Toen zij, ehm... ehm... 'lief deed' voor een breezer drankje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |