Nou, ik wil eigenlijk vandaag alles in huis hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat heb ik ook altijd, na zo'n gourmet feastDoe je boodschappen dan een dag later?
Hier nog eentjequote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Sarabi het volgende:
Oja lunch
Daar moet ik ook nog iets voor bedenken
Haha, wat eet je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef borisz het volgende:
Ben aan het proberen om met stokjes te eten. Gaat al beter dan vorige week
.
Oeh, wat voor curry? Lekker zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Vork het volgende:
Ik ben nog zo onder de indruk van m'n eigen curry van gisteren, dat ik in staat ben om het restant zo op te warmen en op te eten. Maar aangezien er nog een avond met veel eten en drank volgt, is dat calorietechnisch gezien allicht niet het meest verstandige plan. Dan maar een gezond broodje met saaie dingen.
Een pizzabroodje uit de ovenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, wat eet je dan?
Zelfde vraag voor LieLie, overigens
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentjeNiet zo'n probleem denk ik
Ik ehb nog brood, pindakaas, garnalen in pittige saus, zalmrolletjes en papadums met roomkaas
quote:Alsjeblieft geen lego, want dan moet ik WEER alles in elkaar zetten
Bamisoepquote:Op zondag 23 januari 2011 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, wat eet je dan?
Zelfde vraag voor LieLie, overigens
Wees welkom! Heb ook nog cheesecakequote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten?
Mijn ontbijt was beschimmeld kwam ik achter
Hij wordt toch steeds ouder? Dan kan ie vast steeds beter zelf bouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw dilemmaMijn neefje heeft zijn verjaardagswensen kenbaar gemaakt
Hij vind dit wel heel tof
[
Maar deze is ook goed
[img]http://www.a-tembo.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/3181_Passagiersv_4b8d282aef210.jpg]afbeelding ]
En deze vind-ie stiekem toch ook wel tof
[ afbeelding ]
Maar ik kan mijn zus nog herinneren
[..]Dus...wat zal ik doen?
Whahahaha...hij wordt vijf hequote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wordt toch steeds ouder? Dan kan ie vast steeds beter zelf bouwen
Niet echt reproduceerbaar, want ik heb er vanalles in gedaan. In elk geval flink veel bataat en kokos natuurlijk en nog wat aubergine, tofu, rozijntjes, cashewnootjes nog wat andere groenterestanten en redelijk pittig gekruid (naast flink wat verse pepers een beetje het standaard verhaal: kurkuma, kaneel, koriander, laurier, kardemom).quote:
Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerkquote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw dilemmaMijn neefje heeft zijn verjaardagswensen kenbaar gemaakt
Hij vind dit wel heel tof
[ afbeelding ]
Maar deze is ook goed
[ afbeelding ]
En deze vind-ie stiekem toch ook wel tof
[ afbeelding ]
Maar ik kan mijn zus nog herinneren
[..]Dus...wat zal ik doen?
Oeh, dat is een leuk, creatief ideequote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Geef m toch Lego. Haal de doos leeg, pak m in in inpakpapier en bouw zelf het bouwwerkWikkel het bouwwerk in eent afelkleed, oude handdoel of whatever en geef m allebei. Eerst blijheid (wnat legodoos) dan sipheid (want lege doos) dan blijheid (Ome P heeft m al gebouwd!) en dan geen ruzie met je zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |