Je bent niet de enige, behalve dat bijna iedereen denk er een mening over te hebben wat het zou kunnen zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef goofy_goober het volgende:
En wat wil je nu precies met dit topic bereiken, want dat ontgaat me een beetje?
Hoezo denken we een mening te hebben. Die meningen hebben we, of je het er nou mee eens bent of nietquote:Op maandag 24 januari 2011 12:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Je bent niet de enige, behalve dat bijna iedereen denk er een mening over te hebben wat het zou kunnen zijn.
tik foutje. shit happensquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Mercer het volgende:
Oh, en het is: "iedereen denkt" trouwens!
Klopt, het geeft wel aan dat ik vind dat je niet teveel waarde moet hechten aan zo'n mening. Om moverende redenen die ik hierboven al eens boven al eens heb genoemd.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo denken we een mening te hebben. Die meningen hebben we, of je het er nou mee eens bent of niet
TS stelt een vraag op een forum en hecht dus blijkbaar wél waarde aan zulke meningen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Klopt, het geeft wel aan dat ik vind dat je niet teveel waarde moet hechten aan zo'n mening. Om moverende redenen die ik hierboven al eens boven al eens heb genoemd.
Jep en dat vind ik nu net het gevaar aangezien alle indianenverhalen dan ook meteen loskomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef Dipkip het volgende:
TS stelt een vraag op een forum en hecht dus blijkbaar wél waarde aan zulke meningen.
Lijkt me dan handiger dat je TS er op aanspreekt dan dat je welwillende fokkers er op aanspreekt, terwijl zij alleen maar doen waar TS om vraagt.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Jep en dat vind ik nu net het gevaar aangezien alle indianenverhalen dan ook meteen loskomen.
Dat snap ik. Maar hoe is zij tegenover jou? Waarom maak je jezelf druk over je zus? Doet ze ook vervelend tegen jou? Kan je onderling niet met elkaar opschieten?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef IWS het volgende:
Ik wil er gewoon over praten, ik kan de psychologen van mijn zus toch niet beinvloeden. Dit topic is gewoon mijn praatpaal.
Heb je dit tegen haar vertelt? Hoe voelde ze daarover?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef IWS het volgende:
Zij en ik zijn nooit vriendinnen geweest en dat mis ik.
Ze heeft er meerdere door de jaren heen gehad.
TS kan toch zelf beslissing naar wie en wat ze luistert? Des noods kan je haar waarschuwen om niet iedereen op de internet te vertrouwenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jep en dat vind ik nu net het gevaar aangezien alle indianenverhalen dan ook meteen loskomen.
Wil je vriendinnen met haar zijn omdat ze je zus is, of om de persoon die ze is? Want je klinkt erg negatief over haar en over hoe ze haar vriendinnen behandelt. Dus ik vraag me af of je wel echt met háár vriendinnen wil zijn of dat je gewoon graag een zus zou willen waarmee je ook vriendinnen bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef IWS het volgende:
Zij en ik zijn nooit vriendinnen geweest en dat mis ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |