Ik was al vroeg opquote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zitten jullie vandaag allemaal op bijdehand ofzo?
Jeumig.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zijn billen brandt, moet blij zijn dat hij niet andersom stond
ik doe enkel het hoognodige, mijn werkoverhemden voor de rest niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:31 schreef BrandX het volgende:
strijken heb ik al een paar jaar niet meer gedaan. Blousen goed ophangen, direct na het wassen, vervolgens desnoods even 'stomen' door de douche heet aan te zetten. werkt goed
En terecht!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe enkel het hoognodige, mijn werkoverhemden voor de rest niks.
Zeer goede tipquote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Tip van mij:
Als je een keer een rib gekneusd hebt en dan pijn stillers hebt, vergeet niet de eerste 's ochtends in te nemen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Tip van mij:
Als je een keer een rib gekneusd hebt en dan pijn stillers hebt, vergeet niet de eerste 's ochtends in te nemen
Zoiets.. Ze hebben vanochtend al een heel topic volgeblaftquote:
Veel plezier en succes, BeebIxquote:
Dat kwam vooral door dat marskleutertje dat nu door een FA voor een paar dagen naar zijn thuisplaneet is geschopt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.. Ze hebben vanochtend al een heel topic volgeblaft...
Graag gedaanquote:
Dat is het zekerquote:
een voordeel voor mijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.. Ze hebben vanochtend al een heel topic volgeblaft...
Ik kneus mijn ribben nietquote:
De dag is nog niet om.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
een voordeel voor mij
Sta ik eens niet in de top 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |