flash treint enkelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saai
quote:
Bij ons groeit er geen omelet in de tuinquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik maak zelf, eigen gemalen bloem, zelfgeplukte kruiden, home-plukt aardbeien, versgeperst sinaasappelsap uit eigen tuin
Weet ik maar daarom die 5quote:
Eetsequote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchtijd. Beschuit met kaas en een kop kippenbouillon.
niet helemaal hoor, het eerste stuk na Karlsruhe kun je gewoon planken, kloterige is dat een groot deel 2 baans is. Daar wordt aan gewerkt, en een deel is nu driebaans sinds de kerstquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saai
Als ik dat doe krijg ik ruzie met mij maquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei, gedoucht en spullen opgeruimdNu rijstwafels met oude kaas
[..]
Sorry Trev, maar als je wat doet?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik ruzie met mij ma
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef crv het volgende:
[..]
niet helemaal hoor, het eerste stuk na Karlsruhe kun je gewoon planken, kloterige is dat een groot deel 2 baans is. Daar wordt aan gewerkt, en een deel is nu driebaans sinds de kerst
niet handig als je achter het stuur zitquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
gaat dus de goede kant op, meestal lag ik in de auto dat stuk te pitten
Naar zwolle gaan, ze vind het niet eens goed dat ik gewoon bij bowlen ga kijken voor de gezelligheid omdat ik nog maar niet ga werken vanwege mijn ribquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry Trev, maar als je wat doet?
die leg ik zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij ons groeit er geen omelet in de tuin![]()
Ik vind het heerlijk ontspannenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig als je achter het stuur zit
verkeerde afslagquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei, gedoucht en spullen opgeruimdNu rijstwafels met oude kaas
[..]
van 9:00 tot 16:30...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij. Als we hoe laat niets van je gehoord hebben, moeten we een reddingsteam sturen?
Muwhaha travestieten haanquote:
hé, bij mij ookquote:
dat heb ik nog nooit op dat stuk gedaan, zelf rijden danquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig als je achter het stuur zit
quote:
Ah zo, lastig is datquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar zwolle gaan, ze vind het niet eens goed dat ik gewoon bij bowlen ga kijken voor de gezelligheid omdat ik nog maar niet ga werken vanwege mijn rib
Pokpok! Mag ik een omelet met kaas?quote:
Smakelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hé, bij mij ook
oven zei piep, dus doeisels!
Vind ik dus ookquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zo, lastig is dat
[..]
Pokpok! Mag ik een omelet met kaas?
Chikeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |