Dus het is gewoon je eigen schuld.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Wel verdorie! Kleine man komt net met de verklaring waarom hij me nu zo vroeg wekt. "Ja jij heb voor straf de kabel uit mijn tv gehaald en ik dacht dat ik 'm wel sneller terug zou krijgen als ik jou vroeg wakker maakte op zondag"
Qatar gaat Man United kopen. Wellicht kan Andorra Feyenoord overnemen?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb "gelukkig" alleen de samenvatting gekeken.
Eigenlijk zou je gewoon moeten kunnen zeggen: Weet je wat, wij voetballen even 3 jaar niet, en gaan eerst ff de boel op orde brengen hier, daarna doen we weer mee.
Maar dat kan niet.
hij is er erg vroeg mee idd. Hij is ook erg gefascineerd door letters en cijfers. Ik vermoed dat hij ruim voor groep 3 al kan lezen, schrijven en rekenenquote:
quote:
Dat kind is veel te gehaaid!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Wel verdorie! Kleine man komt net met de verklaring waarom hij me nu zo vroeg wekt. "Ja jij heb voor straf de kabel uit mijn tv gehaald en ik dacht dat ik 'm wel sneller terug zou krijgen als ik jou vroeg wakker maakte op zondag"
Ach ja , feyenoorder ben je ook niet voor je lol hequote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb "gelukkig" alleen de samenvatting gekeken.
Eigenlijk zou je gewoon moeten kunnen zeggen: Weet je wat, wij voetballen even 3 jaar niet, en gaan eerst ff de boel op orde brengen hier, daarna doen we weer mee.
Maar dat kan niet.
Ik wil nog steeds zo'n zwart AC/DC shirt met een klein logo erop.quote:
Dat is ook iets om trots op te zijn!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is er erg vroeg mee idd. Hij is ook erg gefascineerd door letters en cijfers. Ik vermoed dat hij ruim voor groep 3 al kan lezen, schrijven en rekenen![]()
Opscheppen over je kind
Joe, OUD is die kant op
quote:
Feyenoord supporten is vergelijkbaar met automutileren.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja , feyenoorder ben je ook niet voor je lol he
Nou ik vind het goed gevonden van hem.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar even verteld dat het zo niet werkt he.
quote:
wat een rotzakquote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:Wel verdorie! Kleine man komt net met de verklaring waarom hij me nu zo vroeg wekt. "Ja jij heb voor straf de kabel uit mijn tv gehaald en ik dacht dat ik 'm wel sneller terug zou krijgen als ik jou vroeg wakker maakte op zondag"
Zo voelt het dit seizoen zekerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Feyenoord supporten is vergelijkbaar met automutileren.
quote:
Is het ook en tegelijk een punt van zorg.quote:
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Is het ook en tegelijk een punt van zorg.
Maar da's echt OUD territorium.
Waarom?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Is het ook en tegelijk een punt van zorg.
Maar da's echt OUD territorium.
Je hebt leergierig, dat is prima. En je hebt hoogbegaafd, dat is minder leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom?
Ik was zelf ook zo'n kind. Helemaal toen ik op de kleuterschool kwam, toen wilde ik JUIST leren wat ik nog niet hoorde te weten. Ging ik heel stoer naar de juf van groep 3 dat ik wel even wist wat 12+12 was.
Daar heb ik ook een t-shirt van ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt leergierig, dat is prima. En je hebt hoogbegaafd, dat is minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |