In 2020.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar misschien haalt Feyenoord Ajax nog in
8 jaar in de nieuwe Mayakalender.quote:
Och, als je er vanuit gaat dat je in de hel komt als je van God los leeft, lijkt het me daar aanmerkelijk gezelliger.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, als je er vanuit gaat dat je in de hel komt als je van God los leeft, lijkt het me daar aanmerkelijk gezelliger.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
8 jaar in de nieuwe Mayakalender.
m'n zoontje is bijna 4 en kan al goed genoeg klokkijken om te weten welk uur het isquote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik maakte het ooit mee toen ik kind was dat ik was gaan logeren bij klasgenootje die om 7 uur tv mocht gaan kijken, en om 4 uur 's nachts werdt de kleinste(6 jaar) in dat huis wakker, waar ik bij op de kamer sliep en die dacht dat het7 uur was..dus die naar benenden tv aan, komt hij later samen met pa de kamer de inwandelen omdat hij weer terug naar bed moest
Zonder meer, ik vond de vergelijking leukquote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, als je er vanuit gaat dat je in de hel komt als je van God los leeft, lijkt het me daar aanmerkelijk gezelliger.
Wow, da's al snel of niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n zoontje is bijna 4 en kan al goed genoeg klokkijken om te weten welk uur het is
Zo'n vergissing maakt hij dus niet.
*pakt bikini in*quote:
We're probably halfway there babequote:
dat is knap, met 4 jaar al klokkijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n zoontje is bijna 4 en kan al goed genoeg klokkijken om te weten welk uur het is
Zo'n vergissing maakt hij dus niet.
I share your painquote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor hem. Mijn club heeft al verloren van Ajax deze week. en de Graafschap.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We're probably halfway there babe
Het anthem van Dehradun!quote:
Word niet verkracht!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
maar goed, ik verlaat jullie nu. Ga me even wassen en omkleden en daarna ff op de fiets naar 't centrum
Ik heb "gelukkig" alleen de samenvatting gekeken.quote:
Hoop doet leven.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik woon op 3 minuten van het centrum fietsen en hoef dus niet door verlaten weggetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |