Ah oke. Tja, dit is toch echt iets waar je samen uit moet komen. En ik heb kleine man dan wel vroeg gekregen, maar op mijn leeftijd nu zou ik dat echt niet heel oud vinden ofzo. Heeft allebei zo zijn voordelen he. Maar na je 30e kan toch ook prima?quote:
Kan allemaal zo z'n voordelen hebben. Belangrijkste is dat je er klaar voor bent en écht wilt. Niet omdat vriend zo graag voor zijn 30e wilt. Ik heb geen haast, zeker omdat ik nog niet weet wat ik zou willen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke. Tja, dit is toch echt iets waar je samen uit moet komen. En ik heb kleine man dan wel vroeg gekregen, maar op mijn leeftijd nu zou ik dat echt niet heel oud vinden ofzo. Heeft allebei zo zijn voordelen he. Maar na je 30e kan toch ook prima?
Nee precies. De slechtste reden lijkt me het doen voor hemquote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan allemaal zo z'n voordelen hebben. Belangrijkste is dat je er klaar voor bent en écht wilt. Niet omdat vriend zo graag voor zijn 30e wilt. Ik heb geen haast, zeker omdat ik nog niet weet wat ik zou willen.
Jij gaat er eentje in een reageerbuis maken?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet eigenlijk ook nog niet of ik een meisje of jongen wil als kindje![]()
maakt me echt geen drol uitquote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef xFriendx het volgende:
Als het resultaat op de echo niet gewenst is gewoon flink in die buik stompe jonguhquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij gaat er eentje in een reageerbuis maken?
Dat is weer een ander punt, dat er natuurlijk wel eerst een dame voor nodig isquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij gaat er eentje in een reageerbuis maken?
Heb besloten dat ik er van ieder 1 wil.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef xFriendx het volgende:
Da's wel redelijk laat, tegen de tijd dat je het op een echo kunt zienquote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als het resultaat op de echo niet gewenst is gewoon flink in die buik stompe jonguh
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik er van ieder 1 wil.
Jongen om mee te kunnen voetballen enzo
Meisje om heel erg beschermend over te zijn
je hebt weinig keusquote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef xFriendx het volgende:
Kan ze zo naar Ajax, die voetballen toch als een stel wijven.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou voorruit dan, het meisje mag ook mee voetballen
Ik hou mijn mond wijselijk dicht nuquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ze zo naar Ajax, die voetballen toch als een stel wijven.
Ik hoor wel eens dat ie op mij lijkt, maar zelf zie je dat toch lastiger geloof ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef xFriendx het volgende:
Als het een meisje zou zijn dan hoop ik gewoon dat ze maar op haar moeder lijkt. Want als ik met haar moeder een kindje wil dan vind ik moeder geweldig en is het mooi als dochter dat dan ook is
Deed je dat maar vaker.quote:
Nog niks, maar jou kennendequote:
aahhwwquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef xFriendx het volgende:
Als het een meisje zou zijn dan hoop ik gewoon dat ze maar op haar moeder lijkt. Want als ik met haar moeder een kindje wil dan vind ik moeder geweldig en is het mooi als dochter dat dan ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |