abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91741343
Dit is voor mij gewoon een miskoop geweest, ik heb ze zo weinig gedragen dat het gewoon enorm zonde is, daarbij is mijn stijl in de loop der tijd zo veranderd dat ik bang ben ze helemaal niet meer ga aandoen. Ze zien er nog precies hetzelfde uit als toen ik ze kocht. Zool compleet intact, nergens beschadigd of iets dergelijks. Gewoon splinternieuw. Het is maat 36.

Ze hebben me toen 120 euro gekost, de persoon die 70 euro bied mag ze meteen hebben.

[ Bericht 14% gewijzigd door Siral op 23-01-2011 12:38:55 ]
pi_92244328
TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD!

Ik wil ze echt kwijt!
pi_92288599
Ebay.com al geprobeerd?
pi_92289091
Mm nee.. ik kom eigenlijk nooit op e-bay. Ik zal eens kijken vanavond :)
pi_92289774
Ik zeg niet dat je ze daar gegarandeerd kwijt raakt, maar de kans is net iets groter dan hier denk ik. Wel de Engelse dan he. Maar ja, wil je ze daar aanbieden, moet je dan natuurlijk wel een heel account opzetten enzo. En ms wel naar de US opsturen uiteindelijk. :P.
pi_92289959
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef Modus het volgende:
Ik zeg niet dat je ze daar gegarandeerd kwijt raakt, maar de kans is net iets groter dan hier denk ik. Wel de Engelse dan he. Maar ja, je moet dan natuurlijk wel een heel account opzetten enzo. En ms wel naar de US opsturen uiteindelijk. :P.
Wat ook weer inhoud dat je die moet koppelen aan een gecontroleerde paypal-account.

't Is niet meer zo eenvoudig om een internationaal handeltje op te zetten.

maar wel leuke schoenen...helaas niet iets voor mijn 45 :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')